Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
KOA korting
KOA korting
Misschien is de vraag hier al eens eerder gesteld maar via de zoekfunctie kan ik het niet vinden. Als je een camper huurt van Cruise America krijg je een KOA kortingskaart mee als ik het goed begrepen heb. Maar je boekt je campsites toch bijna altijd op voorhand (zeker in hoogseizoen). Is er dan toch een manier om van de korting gebruik te maken? (want je moet al meteen online alles betalen - als je maar 1 nacht blijft)
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: KOA korting
Als je zoekt in reizen algemeen (het is natuurlijk niet specifiek voor het zuidwesten deze vraag) vind je wel iets. Zie viewtopic.php?f=10&t=80043&p=1323661&hi ... g#p1323661.
Marianne
Marianne
Bedankt. Als ik het goed begrijp, bestaat de kans dat we voor reeds gereserveerde en betaalde boekingen toch nog 10% teruggestort krijgen. Zou mooi zijn. Afwachten.
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Als je vooraf geboekt hebt en je checkt in op de camping en je KOA kaartje laat zien die aan de sleutelbos van Cruise America zit, dan krijg je alsnog de korting teruggeboekt. Behalve als je, zoals wij een paar weken geleden, op KOA Lafayette, Louisiana staat. Daar vertelden ze doodleuk dat het in de tussentijd duurder geworden was door de taxes en toen konden we nog 21 cent bijbetalen. Niet dat we daar arm van geworden zijn, maar netjes vond ik het niet. We hadden tenslotte al het hele bedrag betaald op basis van wat het toen kostte.
Wij hebben afgelopen jaren ook af en toe op een Koa gestaan, vooraf gereserveerd en altijd bij inchecken netjes 10% korting gekregen die werd gerestitueerd via de credit card. Gewoon de sleutelhanger laten zien dus !
Bedankt allen. Hoop dan maar dat KOA Kingman niet onder de zelf verzonnen 'regels' valt van KOA Lafayette
Want wat is dat voor reden om geen korting te geven.

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Bij de KOA Kingman hebben wij drie weken geleden zonder problemen de 10% korting terug gekregen op de creditcard. Komt bij jullie ook vast goed!
Ik hoor het....komt helemaal goed 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1252 Weergaves
-
Laatste bericht door katrienenluc