Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Front of line tickets Universal studios
-
- Amerika-ontdekker
Front of line tickets Universal studios
Hoiii allemaal!!
Even een vraagje.... Ik wil via internet front of line tickets bestellen, maar je krijgt daar dan voor 100 dollar aan waardebonnen bij, en die zijn geldig tot 30 juni....
Hebben jullie enig idee vanaf wanneer ik ze zou kunnen bestellen voor half juli??
Wachten jullie daar ook op? of is het toch verstandig om ze toch vast te bestellen... ook al gelden die waardebonnen dan niet??
Alvast bedankt!!
groetjes mandy!!
Even een vraagje.... Ik wil via internet front of line tickets bestellen, maar je krijgt daar dan voor 100 dollar aan waardebonnen bij, en die zijn geldig tot 30 juni....
Hebben jullie enig idee vanaf wanneer ik ze zou kunnen bestellen voor half juli??
Wachten jullie daar ook op? of is het toch verstandig om ze toch vast te bestellen... ook al gelden die waardebonnen dan niet??
Alvast bedankt!!
groetjes mandy!!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Naar Marianne moet je niet luisteren. :dunno: Wij hadden wel degelijk waardebonnen bij onze Front of Line passen (die we op 11 juli besteld hadden voor begin augustus). Alleen, we hebben niet één van die bonnen gebruikt. Het waren kortingsbonnen voor souveniers die we niet gekocht hebben en bonnen voor korting op maaltijden in eetgelegenheden waar we niet gegeten hebben.Martin & Marianne schreef:Ik denk dat die waardebonnen alleen voor het laagseizoen gelden, vorig jaar ben ik ze niet tegengekomen toen wij onze passen (voor augustus) bestelden.
Marianne
Martin, die het weer eens beter weet dan Marianne.

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Toen wij daar zon 4 a 5 jaar terug waren in augustus meen ik hebben wij terplekke onze front in line tickets gekocht! Ze verkopen er een X aantal per dag en als je er een kan kopen dan kan ik het van harte aanbevelen. Toen betaalden wij iets van 80 dollar per kaartje, IPV het normale tarief van 40 dollar.
Het was echt geweldig, je kan overal vooraan sluiten. Bij de shows waar mensen een uur staan te wachten om een goed plekje te krijgen mag je als eerste naar binnen (5 minuten voor het begint er zijn is goed genoeg) Daar zijn de beste plekken gelijk gereserveerd voor de mensen met een front in line ticket.
Nadat de show is afgelopen moet iedereen naar buiten behalve de front in line ticket houders, die mogen blijven zitten als ze willen, na de show komen namelijk de "sterren" een babbeltje houden, of wat extra's laten zien.
Wij hebben op deze dag alles gedaan wat er in het park was op een hele relaxte en rustige manier. Een van de mooiste dingen om te zien waren die gezinnen die een uur in de rij staan voor BV Jurrasic Parc, en dat jij dan inmidels 2 keer voor geweest bent
Kortom ga je er heen en heb je er het geld voor over, abosoluut doen!
Het was echt geweldig, je kan overal vooraan sluiten. Bij de shows waar mensen een uur staan te wachten om een goed plekje te krijgen mag je als eerste naar binnen (5 minuten voor het begint er zijn is goed genoeg) Daar zijn de beste plekken gelijk gereserveerd voor de mensen met een front in line ticket.
Nadat de show is afgelopen moet iedereen naar buiten behalve de front in line ticket houders, die mogen blijven zitten als ze willen, na de show komen namelijk de "sterren" een babbeltje houden, of wat extra's laten zien.
Wij hebben op deze dag alles gedaan wat er in het park was op een hele relaxte en rustige manier. Een van de mooiste dingen om te zien waren die gezinnen die een uur in de rij staan voor BV Jurrasic Parc, en dat jij dan inmidels 2 keer voor geweest bent

Kortom ga je er heen en heb je er het geld voor over, abosoluut doen!
can't wait to travel again.....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 2712 Weergaves
-
Laatste bericht door nwolf
-