Ik weet niet of ik hiervoor beter een nieuwe post maak, maar het heeft hiermee te maken in elk geval ..
Ik heb nu 1 nacht een meer centraal hotel (Comfort Inn Santa Monica), en dan de nacht voor ons bezoek aan WB, hotel The Tangerine (Burbank - 15 min lopen van WB).
Het liefst zou ik eigenlijk gewoon 2 nachten in hetzelfde hotel zitten, omdat we al vaak genoeg moet "verhuizen" maar ik zou ook die zaterdagmorgen niet graag nog in de file moeten staan om naar WB te rijden. (moeilijk in te schatten hoe lang onderweg misschien dus dan is 15 min wandelen wel lekker)
Dus :
- is het goed te doen om vanuit Burbank richting de meer toeristische plaatsen te gaan ? Ik zie dat dat de hop on-hop off niet zover komt in elk geval. Een taxe zou ongeveer 70$ kosten las ik .. ook niet direct heel goedkoop .. andere makkelijke opties ? Dan zou ik daar nachtje bij boeken.
- of zouden jullie mijn boekingen zo laten ? Het nadeel vind ik persoonlijk ook dat we dan na ons dagje LA nog met auto naar Burbank moeten, terwijl ik eigenlijk wel ergens een wijntje of cocktail zou willen drinken op die (zonnige) dag, en rijden en drinken niet samen gaan
Alle tips welkom !