Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

reis tussen la en sfo

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
evona
Amerika-newbie
Contacteer:

reis tussen la en sfo

Bericht door evona »

onze eerste camperreis naar usa komt eraan

kan er mij iemand advies geven over de eerste dagen nl wij halen camper af op 23/7 bij cruisamerica : hoever kunnen wij die dag nog geraken op onze trip naar sfo en wat raden jullie aan als camping? eventueel ook campings voor sfo en of big sur want die vind ik niet onmiddellijk op de site
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo Evona,
Welkom op het forum!

Moeilijk om te zeggen hoe ver je nog kunt rijden. Dat hangt er van af hoe laat je de camper op kunt halen. En ik neem aan dat je ook eerst boodschappen zult gaan doen. Ik zou niet al te ver rijden een eerste dag.
Ik weet zo geen campings, maar als je hier de zoekfunctie gebruikt zul je vast wel wat vinden.
Bij Big Sur zijn meerdere campings. Wij hebben daar twee keer gekampeerd, een keer in het Pfeiffer Big Sur Statepark, en een keer in de buurt. Of daar ook RV's mogen komen weet ik niet. Je kunt via google het nodige vinden (zoek op campground en Big Sur).

Marianne
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Als je een normale pick-up hebt ben je niet voor 15:00 uur weg bij het verhuurstation, eerst een uurtje wennen aan de camper en nog boodschappen doen.
Reken niet meer dan 100 mile voor die eerste dag.
Als je een Early Bird pick-up hebt kan je rond 11:00 uur onderweg zijn.
Rob
f.lammertsma
Amerika-ontdekker
Contacteer:

camping

Bericht door f.lammertsma »

in la is een mooie camping van koa, in pomona lekker zwembad en wire pool .ben ik in 2001 geweest op de terugweg, op de heenweg ben ik de eerste dag niet zo heel ver gekomen had een jetlag van hier tot tokio .
en langs de kust zijn heel veel kampeer plaatsen ,heb nooit geres in de midag niet te laat gaan zoeken naar een plaatsje, maar 1 keer zat het vol .
veel plezier op je reis ben een beetjes jaloers ,ik ga volgend jaar weer
vriendelijke groeten fer
Laatst gewijzigd door f.lammertsma op 10 jul 2007, 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.
amerika mijn vacantieland
KIJK NAAR MIJN SITE http://www.ferlammertsma.nl voor mijn planning 2008.
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Re: camping

Bericht door Veusy »

f.lammertsma schreef:in la is een mooie camping van koa in pomona lekker zwembad en wire pool ben ik in 2001 geweest op de terugweg op de heenweg ben ik de eerste dag niet zo heel ver gekomen had een jetlag van hier tot tokio
en langs de kust zijn heel veel kampeer plaatsen heb nooit geres in de midag niet te laat gaan zoeken naar een plaatsje maar 1 keer zat het vol
veel plezier op je reis ben een beetjes jaloers ik ga volgend jaar weer
vriendelijke groeten fer
sorry, dit is wel moeilijk om lezen hoor :-).

Probeer soms toch eens een punt te zetten, dat leest vlotter en duidelijker :wink: .
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer