Oké, beetje raar topic dit, maar ik ben vandaag thuisgekomen uit Las Vegas. We verbleven in Resorts World, in het Conrad hotel. Ik heb helaas mijn nieuwe jas in het hotel laten hangen. Ze hebben contact met me opgenomen dat ze hem op kunnen sturen, alleen dat kost een klein vermogen
Is er toevallig momenteel iemand van dit forum op vakantie die logeert in de buurt van Resorts World die de jas voor me mee zou willen nemen naar NL?
Hope so!!
Laatst gewijzigd door nnbellie op 18 aug 2024, 10:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Wat vervelend! Ik hoop dat er iemand is die hem mee kan nemen.
Misschien je topictitel aanpassen: zonder naam van het hotel is de kans groter dat iemand zich aangesproken voelt. En het hoeft ook niet nu te zijn denk ik, binnenkort is ook goed.
Aanpassen kan als je op het pennetje rechtsboven je bericht klikt.
Wat vervelend! Ik hoop dat er iemand is die hem mee kan nemen.
Misschien je topictitel aanpassen: zonder naam van het hotel is de kans groter dat iemand zich aangesproken voelt. En het hoeft ook niet nu te zijn denk ik, binnenkort is ook goed.
Aanpassen kan als je op het pennetje rechtsboven je bericht klikt.
Misschien even kijken bij Wie, wat, wanneer (en evt blogs) of iemand daar is/binnenkort zal zijn? Kan me voorstellen dat je al reizend niet dagelijks dit forum bezoekt.
Wij zijn er helaas ook pas in oktober.
Misschien even kijken bij Wie, wat, wanneer (en evt blogs) of iemand daar is/binnenkort zal zijn? Kan me voorstellen dat je al reizend niet dagelijks dit forum bezoekt.
Wij zijn er helaas ook pas in oktober.
Je vraagt nu aan mensen om de jas van een hun totaal onbekend persoon mee te nemen, iets waar altijd tegen gewaarschuwd wordt door luchtvaartmaatschappijen en douanes. Als die jas je zo dierbaar is, betaal dat geld voor de verzending.
Ze hebben contact met me opgenomen dat ze hem op kunnen sturen, alleen dat kost een klein vermogen
Je laat het onduidelijk welk bedrag in welke munteenheid je daarmee bedoelt..
Een jas via DHL in een XL pakket zal plm 150 Eur . kosten
Een verstandig mens zal het wel nalaten om voor jou of wie dan ook die jas mee te nemen
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.