Ik zou graag stoppen bij een State line om een foto te maken van zo'n Welcome to Arizona sign. Mag je in Amerika daar stoppen of is dat niet toegestaan? Link als voorbeeld:
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Stoppen langs Interstate
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Stoppen langs Interstate
Wij gaan eind september naar Amerika (California, Nevada, Utah, Arizona) en nu had ik daar een vraag over.
Ik zou graag stoppen bij een State line om een foto te maken van zo'n Welcome to Arizona sign. Mag je in Amerika daar stoppen of is dat niet toegestaan? Link als voorbeeld:
Re: Stoppen langs Interstate
De link werkt niet.
Wat bedoel je precies met het ‘echte’ Amerika en een ‘gewone’ Amerikaan?
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Welkom op het forum!!
Een Interstate of Freeway staat gelijk aan een Nederlandse Autosnelweg. Dus alleen voor snelverkeer en meerbaans met middenberm en ongelijkvloerse kruisingen. En met vergelijkbare regels als de snelweg in Nederland of België.
Dus niet stoppen voor een foto....
Een Interstate of Freeway staat gelijk aan een Nederlandse Autosnelweg. Dus alleen voor snelverkeer en meerbaans met middenberm en ongelijkvloerse kruisingen. En met vergelijkbare regels als de snelweg in Nederland of België.
Dus niet stoppen voor een foto....

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Dankjewel @Frasi , Duidelijk!
Sorry @tanteto voor de niet werkende link. In het voorbeeld werkte hij bij mij wel, ook in een privevenster.
Sorry @tanteto voor de niet werkende link. In het voorbeeld werkte hij bij mij wel, ook in een privevenster.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Je moet hem niet met de linker muisknop aanklikken maar met de rechter muisknop in een ander tabblad openen.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij kijken altijd op google maps wanneer de staatslijn er aan komt en dan zitten degenen die niet achter het stuur zit klaar voor een foto, al rijdend. Gaat altijd prima.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
2025: camperreis Las Vegas-San Diego
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
2025: camperreis Las Vegas-San Diego
Mijn iPhone heeft geen muisknoppenOld Faithful schreef: ↑01 sep 2024, 20:20
Je moet hem niet met de linker muisknop aanklikken maar met de rechter muisknop in een ander tabblad openen.

Meestal heb je bij een State Line een visitor center en daar heb ik die borden regelmatig gezien.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Geen muisknoppen voor dat geld?tanteto schreef: ↑01 sep 2024, 21:36Mijn iPhone heeft geen muisknoppenOld Faithful schreef: ↑01 sep 2024, 20:20
Je moet hem niet met de linker muisknop aanklikken maar met de rechter muisknop in een ander tabblad openen.![]()

Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Ik probeer ze ook altijd rijdend te fotograferen, maar hoezeer ik ook zit op te letten, dan nog zijn ze opeens voorbij omdat ze op een andere plaats staan dan ik verwachtte. Je kunt niet alles hebben blijkbaar 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1671 Weergaves
-
Laatste bericht door Nagini
-
- 4 Reacties