Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Zion Park Motel prijzen 2025 enorm gestegen!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
ericvdvlugt
Amerika-ontdekker

Zion Park Motel prijzen 2025 enorm gestegen!

Bericht door ericvdvlugt »

Ik zit al een tijdje te wachten op de prijzen voor Zion Park Motel omdat deze eigenlijk als enige nog redelijk betaalbaar was in Springdale.
Deze week zijn de prijzen voor komend jaar bekend gemaakt, Two Queen room van $169 (vanaf prijs) in 2024 naar $249 in 2025!. In juli komt dit nu neer op $303 per nacht!!. Daarmee zijn ze ineens bepaald niet meer de goedkoopste :o
Weet iemand of die prijzen nog kunnen dalen toevallig? Zo niet, dan ga ik iets anders boeken.

:offtopic: De reclames zijn wel erg storend aan het worden op dit forum
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Zion Park Motel prijzen 2025 enorm gestegen!

Bericht door Martin & Marianne »

Jammer, ik maakte er altijd reclame voor maar dat hoeft nu niet meer.
Ik zie dat er nu wel ontbijt bij inbegrepen is. En de kamers zijn gemoderniseerd.

En ja, de reclame is erg storend.

Marianne
jeppiepruts
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door jeppiepruts »

Ja het ontbijt is bij de buren. En dat is wel heel goed geregeld. Kost daar normaal met drankje toch al snel 15 tot 20 dollar per persoon.
Ik sliep er eind augustus 2x. En de prijzen voor die overnachting fluctueerden nogal. Niet alleen waren de 2 overnachtingen erg verschillend geprijsd, ook zijn die nogal eens veranderd het half jaar voorafgaand aan de overnachting.

edit:
As of September 16, 2024 the Zion Park Motel is under new ownership
"The Young Family would like to express our utmost gratitude for being able to serve guests these past 52 years. Our stewardship has come to an end as we pass on the torch to a new family. We wish you grand adventures and many memories as you visit our beloved Zion!"
Gek. Ik had dus in de laatste week van augustus nog een heel gesprek met de toenmalige eigenaresse, die het al decennia lang had. We hadden het over hoeveel werk het is, hun kinderen etc. Maar geen woord over een overname 3 weken later.

Maar de nieuwe eigenaren zetten klaarblijkelijk hoog in met hun prijzen. Al is het misschien meer in lijn met andere accomodaties in Springdale. En wat dat betreft is het nog steeds een goede deal. Prima kamer, prima ontbijt. Prima locatie voor de shuttlebus, supermarkt en wat restaurantjes. En gratis parkeren.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Genoeg mensen die dit betalen.
Kokopelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25
Contacteer:

Bericht door Kokopelli »

Ok, daar kijk ik ook van op. Wij verbleven er 6 en 7 september nog. Ook een praatje met de eigenares en geen woord over de overname.
Wij betaalde $ 159 per nacht. Met ontbijt bij de buren inderdaad, en dat was helemaal prima.

Op de site staat: ****Now with Free Breakfast****. Maar dat was dus al, of het moet nu een ander gratis ontbijt zijn.
Het was voor ons de eerste keer in dit motel en het is echt goed bevallen. Ik zou misschien de duurdere prijs wel betalen een volgende keer.
In 2025 weer naar Florida.
Reisverslag Zuidwesten September 2024 >
reisverslagen
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

In feite staat heel Springdale op z'n kop ...
Er wordt op grote schaal ge-en ver-bouwd .
Zie ook wat er de afgelopen paar jaar in Hurricane is gebeurd ; schaalvergrooting.
Zion is vol ... je merkt dat National Park Service de aandacht voor de Kolob Canyons wil versterken.
KC is een westelijk onderdeel van Zion
Er zijn plannen om ook daar hotels te gaan bouwen.
Wanneer je de Kolob Canyons nog echt eens een keer puur wilt zien is daar nu het moment voor.

Toen @Martin & Marianne vorig jaar april in de buurt waren ben ik wel op die mooie site van Marianne gaan kijken of er een wandeling was toegevoegd.
https://www.wandelingen-usa.nl/

De natuur is zich aan t herstellen.
October is de mooiste maand om er te zijn...
Nog 10 dagen en dan ben ik er weer ...

PS

Prijs is perceptie.
Die giga advertenties kun je uitschakelen
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Fiesta68
Amerikakenner
Partner van: KingKong65
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door Fiesta68 »

Jammer dat de prijzen zo zijn gestegen, in mei 2024 nog geweest en was toen al met gratis lekker en goed ontbijt (naastgelegen etablissement).
We hadden idd vernomen dat het door het overlijden van de eigenaresse het motel te koop stond.
Zion Park Motel was een beetje onze vaste stek als we richting Zion gingen,
jammer dat de prijzen zo duur zijn geworden ten opzichte van vroeger.
In mei 2025 hebben we nu een hotel geboekt in Hurricane, staan dan wat vroeger op.
De prijzen voor november 2024 zijn wel nog goed, weet niet of dit een goede periode is?

Grtjs
F68
2011-05--2013-07--2015-08--2019-06--2020-06+10--2023-06--2024-05: Zuidwesten
2012(2x)-2015-2016-2017-2018-2019-2020-nov2021-2022(2x)-2023 Florida
2012-07: Noordoosten
2014-06: Zuidelijke Staten
2016-08: Texas
2017-07: Noordwesten
2018-07: Hawaii
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties