Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

All about Las Vegas (LV)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
bedeve
Amerika-expert

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door bedeve »

PS: ik pas in oktober.
The MacMaster is er nu en maakt daar YouTube Vlogs over.
Zie maar:
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Timothy555 schreef:
19 aug 2024, 17:13
Mother Wolf en La Fontaine heb ik ook staan, ik maakte ook reserveringen voor Don’s Prime en Vida. Restaurants zien er echt allemaal top uit…

Jammer dat je account niet zonder problemen overgezet is. Al kunnen nagaan waarom?

Bij mij is dit alles probleemloos gegaan.
Heb de MGM Rewards zojuist gebeld en er bleek een dubbel account te zijn, is nu opgelost. Heb mijn win-loss statements en een foto van mijn Platinum kaart naar een host bij Fontainebleau gemaild met de vraag wat ze kunnen betekenen. Ben erg benieuwd, zowel naar hun aanbod als naar het hotel!
Timothy555
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Timothy555 »

Hopelijk kunnen ze wat voor je betekenen. Nadat Cosmo in MGM geïntegreerd werd, ben ik 1 van mijn ‘thuishavens’ kwijt (Identity). Ik deed erg vaak MGM & Cosmo in 1 trip. Meestal heb ik 3 of 4 hotels in 1 trip nodig.

MGM & Club One zijn sowieso telkens meteen ingevuld. Bij Circa heb ik een fantastische host. Ik zoek dus nog 1 of 2 aanvullende programma’s, en Fontainebleau zou er wel eens heel goed eentje van kunnen worden.

Ik probeer ook Resorts World een eerste keer in oktober.
Dieuw
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Dieuw »

Heeft er iemand ervaring met de Build a Bear Workshop in Las Vegas? Mijn kinderen willen hier heel graag heen. Wat kunnen we bv verwachten qua drukte? Is deze winkel makkelijk te bereiken vanaf de Strip?

Groetjes Dieuwertje
Dieuw
Amerika-ontdekker

Bericht door Dieuw »

Wie o wie heeft er tips voor een leuke show aan de Strip voor een gezin met 2 kinderen, dan 9 en 8 jaar?
RCRD
Amerikakenner

Bericht door RCRD »

Ik heb zelf geen kinderen maar zou ik ze hebben zou ik ze meteen meenemen naar Circus Circus.
Dat hotel is helemaal top voor kinderen rond die leeftijd.

Er is een circusact, een arcadehal, een hele verdieping met allemaal van die kermisspellen met prijzen, een waterpark en een enorm binnenpretpark inclusief oa een Python-look-a-like zoals in de Efteling. Ze zullen zich daar een hele dag niet vervelen en waarschijnlijk kost het je minder dan een gemiddelde kermisdag in Nederland met 2 kinderen.

Ik denk dat je ze daar een groter plezier mee doet dan 1.5 uur stilzitten en kijken naar een show die voor kinderen toch vaak boring is.
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Dieuw schreef:
23 okt 2024, 12:36
Wie o wie heeft er tips voor een leuke show aan de Strip voor een gezin met 2 kinderen, dan 9 en 8 jaar?
Wij vonden Mac King erg leuk. Onze kinderen vonden dat ook leuk maar die waren toen wel iets ouder (11 en 13). Zie hier ons verslag.
En ja, Circus Cicus of Excalibur is zeker leuk met kinderen.

Marianne
Sanoicia
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Sanoicia »

RCRD schreef:
23 okt 2024, 13:03
Ik heb zelf geen kinderen maar zou ik ze hebben zou ik ze meteen meenemen naar Circus Circus.
Dat hotel is helemaal top voor kinderen rond die leeftijd.

Er is een circusact, een arcadehal, een hele verdieping met allemaal van die kermisspellen met prijzen, een waterpark en een enorm binnenpretpark inclusief oa een Python-look-a-like zoals in de Efteling. Ze zullen zich daar een hele dag niet vervelen en waarschijnlijk kost het je minder dan een gemiddelde kermisdag in Nederland met 2 kinderen.

Ik denk dat je ze daar een groter plezier mee doet dan 1.5 uur stilzitten en kijken naar een show die voor kinderen toch vaak boring is.
Wij gaan in de zomer volgend jaar met twee kids (10 en 7) naar Vegas en zitten ook te denken aan Circus Circus maar na het lezen van reviews over slecht onderhouden kamers en prijzige bandjes voor het binnenpretpark ben ik er een beetje huiverig voor geworden. Ben je hier recent geweest en kan je hier meer over vertellen? Thanks!
RCRD
Amerikakenner

Bericht door RCRD »

Je hoeft er niet perse te slapen om de Adventuredome te bezoeken.
Slechte reviews vind je van elk hotel in Vegas. Ik zou zo in de Circus Circus slapen. Is iets vies of niet in orde (zelden meegemaakt) dan bel je naar beneden en het wordt opgelost. Ik bezoek de CC elke trip, vorige week nog, ik vind het een heerlijk klassiek oldskool Vegas hotel! :clap:
Ik had bij wijze van een moord gepleegd had ik zoiets kunnen bezoeken/beleven als kind. :mrgreen:
Neem echter nooit de allergoedkoopste kamer is mijn algemeen advies. Voor een paar dollar meer zit je vaak in een betere (en/of nieuwere) kamer.
Een wristband kost zo te zien momenteel 30 of 60 dollar al naar gelang de lengte. Is dan wel onbeperkt. Dat zijn niet zo heel veel ritjes op de Tilburgse kermis. :wink:
Ook is het zo dat je in Amerika eigenlijk altijd wel kortingcode's voor bijna alles kunt vinden als je iets goedkoper wil hebben en je hebt de tijd er voor over om er even in te duiken. :clap:
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
girltje155
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door girltje155 »

Precies, ook zonder slapen in CC kan je wel de Adventuredome in! Wij vonden het vooral belangrijk dat we goed konden zwemmen in Vegas met de kids, maar ook dat is bij CC mogelijk en dat je een ontbijt in het hotel had.
We zijn er bijna! Maar nog niet helemaal.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Onze kinderen vonden CircusCircus geweldig. We hebben er twee keer overnacht en zijn er ook geweest toen we in een ander hotel verbleven. Ik zou er nu niet meer naar toe gaan omdat het wel erg ver van het centrum van de Strip ligt.
Je zou ook naar Excalibur kunnen kijken. Ook leuk voor kinderen.

Zie voor onze verslagen hier en de volgende dag, en hier in 2004.

Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 24 okt 2024, 22:42, 2 keer totaal gewijzigd.
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

excalibur tournament of kings is denk ik heel leuk voor kinderen.
Als je myvegas gaat spelen kun je er ook nog eens gratis naar toe (en gratis overnachten )
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Sanoicia schreef:
24 okt 2024, 09:07
Wij gaan in de zomer volgend jaar met twee kids (10 en 7) naar Vegas en zitten ook te denken aan Circus Circus maar na het lezen van reviews over
Je kunt met kids ook overwegen om naar het Mandalay Bay te gaan. Andere prijscategorie, maar zeker niet heel duur. Het zwembad (golfslagbad buiten) is juist voor kids helemaal top. En je zit wat dichterbij de rest van de strip.

Een dagje circus circus kun je altijd nog doen, daar ben je met de auto zo.
Dieuw
Amerika-ontdekker

Bericht door Dieuw »

Een dagje Circus Circus zie ik niet echt zitten :) Ik denk dat we overdag de tijd wel vol kunnen maken met bezoeken van hotels, een shoppingmall, build-a-bear workshop, zwemmen bij hotel, high roller en een natuurpark. Ik zoek vooral voor de avond een leuke show, aangezien we 3 avonden hebben. Iemand ervaring met de show Mystere by Cirque du Soleil?
IngridUSA
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door IngridUSA »

Even de zoekfunctie gebruiken voor die show(s)
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Ja.. Alle Cirque du Soleil shows (Ka, O en Mystere) zijn, tja, Cirque du Soleil shows. Prima all-age entertainment. Dan heb je ook nog the Michael Jackson themed show. Die heb ik niet gezien, de eerdere Beatles variant wel. Je moet dan de muziek wel leuk vinden, verder is de acrobatiek in de basis overal hetzelfde. En er is nu ook nog een New York themed versie, ook niet gezien. Maar met die Cirque du Soleil shows geldt wel een beetje: If you've seen one, you've kind of seen them all. Niets mis mee verder, dus ga er zeker eentje kijken. Maar pak degene die het beste uitkomt qua kosten, locatie en tijden.

Mijn favoriet, ander genre, geen CdS productie, maar nog steeds de acrobatiek, is Absinthe. Maar dan moet je de kids wel thuislaten. 18+.
Tantelotje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Tantelotje »

Wij zijn in 2018 naar Mystere geweest. Wij waren nog nooit eerder bij Cique du Soleil geweest en vonden het erg leuk.
Ongelooflijk om te zien wat ze allemaal kunnen.
Het is al wat jaartjes geleden maar in mijn herinnering waren er ook veel gezinnen aanwezig.
Almere vak V
Amerika-expert

Bericht door Almere vak V »

Dieuw schreef:
23 okt 2024, 12:30
Heeft er iemand ervaring met de Build a Bear Workshop in Las Vegas?
Niet in Vegas. Wel op andere plekken. Super leuk om te doen! Mijn kids waren er toendertijd diep van onder de indruk. Maar dan hebben we het wel over minimaal 10 jaar geleden. Enthousiaste medewerkers. Maar met een half uurtje ben je er wel mee klaar.
Amarens
Amerika-ontdekker

Bericht door Amarens »

Wij gaan oudejaarsavond naar Mystere. Ik ben al vaker naar Cirque du Soleil geweest en verheug me hier ook enorm op. Ik kan je daarna pas vertellen of het een aanrader is!
Dieuw
Amerika-ontdekker

Bericht door Dieuw »

Ik ben heel benieuwd! Waar hebben jullie de tickets geboekt?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer