Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Austin en San Anonio met een kleuter

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Austin en San Anonio met een kleuter

Bericht door phillybilly »

Hoi Hoi,

Ik heb veel gereisd en tripjes gemaakt, maar nog erg weinig met een peuter kleuter (anders dan aan het zwembad liggen in Griekenland oid :lol: )

Nu gaan wij in april 3 weken naar Texas voor 'familiebezoek (mijn oude gastgezin) en vrienden opzoeken, en gaan wij ook een weekje naar San Antonio (4 dagen) en Austin (3 dagen). Een van de San Antonio - dagen gaan we naar Seaworld. De overige dagen hebben we vrij te besteden. Nu heb ik wel een lijstje met 'things to do' of 'must sees', maar met een kind van (bijna) 5 is dat toch net anders.

Hebben jullie ervaring met leuke dingen in deze steden, om met een kleuter te ondernemen, of die iig ook voor een kleuter 'leuk' zijn? (onze kleuter vindt nu al het leukse aan de reis: de speeltuin en het winnen van een medaille met hardlopen :roll: en de hele dag op de ipad in het vliegtuig )

Tips/ervaringen welkom!
BonnyR
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Austin en San Anonio met een kleuter

Bericht door BonnyR »

In San Antonio.
De riviercruise...een leuke boottocht.
Er is ook een legoland en een dierentuin.
https://www.visitsanantonio.com/listing ... kids/2922/
Ken dit museum niet maar is speciaal voor Kids.
En net wat je zegt, leuke speeltuin oid en zwemmen vinden ze vaak al geweldig.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen