Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
All about Las Vegas (LV)
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: All about Las Vegas (LV)
Inderdaad @kvdgrift ; wat zoek je precies? Wat bedoel je met zoeken naar periodes, wat qua kosten interessant is? Over het algemeen kun je stellen dat het weekend duur(der) is, maar ook buiten het weekend kunnen er periodes zijn dat de hotelprijzen hoger zijn, bijvoorbeeld wanneer er een grote conventie is. Probeer eens wat verschillende weken uit. Wil je een hotel midden op de Strip, of ook in de omgeving van Fremont Street? Heb je een auto?
Offertes aanvragen voor hotels ben ik nog nooit tegengekomen.
Marianne
Offertes aanvragen voor hotels ben ik nog nooit tegengekomen.
Marianne
Ik ook niet. Of bedoelt @kvdgrift soms offerte aanvragen voor hotels bij een reisbureau?
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
@kvdgrift Verdiep je even MyVegas hier en jij en je vriend kunnen makkelijk 2 nachten gratis (wel resort-fee) krijgen bij MGM 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 2670 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73
-
- 20 Reacties