Mijn naam is Bert Van Bergen en ik zou graag deze zomer samen met een groep vrienden de USA bezoeken. Mijn interesse gaat uit naar California, vooral LA en San Francisco. Drie jaar geleden heb ik samen met mijn ouders al eens een rondreis gedaan door de VS en dat viel best wel mee. (Heimwee ...

Mijn "reeds opgedane" (kleine) ervaring leert me dat reizen in de VS duur wordt door verzekeringen en "verblijven" (vooral in de grootsteden). Omdat reizen in de VS moeilijk kan zonder auto had ik graag geweten ofdat het wel "betaalbaar" is een auto te huren als 21-jarige student.
Ik heb al uitgekeken naar jeugdherbergen e.d. ... Heeft iemand hier ervaring mee? Waar moet je op letten? Zijn deze gelegen in de goede buurten of eerder in de twijfelachtige hoeken van de steden? Ook heb ik eens rondgekeken voor vakantiehuisjes. Het lijkt me wel best leuk om bijvoorbeeld een week op één plaats te verblijven. Maar als ik op het net zoek dan kom ik steeds op rentals uit die, om het zacht te zeggen, onbetaalbaar zijn.
Alle advies is welkom... ook waar ik op moet letten als reizenden student

Dank bij voorbaat,
Bert M.A. Van Bergen