Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
All about Las Vegas (LV)
Re: All about Las Vegas (LV)
Sinds ik de laatste keer direct heb gevlogen met KLM van Amsterdam wil ik eigenlijk niet anders meer. Ja het is wat duurder maar dat je gewoon hier opstapt en daar gelijk op je bestemming bent is mij wel wat waard. Ook dat KLM zowel van voor als van achter met eten komen en je dus nog keuze hebt als je helemaal achterin zit vindt ik fijn. En dat ze niet dertig keer langskomen voor drinken maar gewoon 1 of 2 keer en je de rest van de keren gewoon zelf kan halen achterin het vliegtuig vindt ik ook fijner.
Heb zelf ook weer geboekt gisteren voor 22 September t/m 3 Oktober, ook weer via KLM. Koste me wel iets minder dan 1200 euro maarja dat vindt ik het zelf wel waard.
Heb zelf ook weer geboekt gisteren voor 22 September t/m 3 Oktober, ook weer via KLM. Koste me wel iets minder dan 1200 euro maarja dat vindt ik het zelf wel waard.
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Dan zou ik hopen dat je aan een gangpad zou zitten. Ik wordt soms al gek van mensen die tig keer moeten plassen

Hehe daar zorg ik inderdaad wel voor maar ik probeer sowieso zo weinig mogelijk te drinken in een vliegtuig zodat ik zelf niet constant hoeft te plassen. Terugvlucht ga ik wel altijd bij raam zodat ik kan proberen te slapen en beetje tegen de zijkant kan leunen.
Vindt het trouwens wel irritant dat ze de vluchttijden hebben veranderd vorige keer vlogen ze nog heen om 12:35 waardoor je 14:15 aankwam nu vliegen ze pas om 16:55 en kom je om 18:30 aan. Beetje jammer want kom liever wat vroeger aan. Maarja het is niet anders. Als je met overstap pakt dan ben je ook meestal rond die tijd in Vegas maar ben je al sinds 11 uur s-ochtends onderweg waarschijnlijk
Vindt het trouwens wel irritant dat ze de vluchttijden hebben veranderd vorige keer vlogen ze nog heen om 12:35 waardoor je 14:15 aankwam nu vliegen ze pas om 16:55 en kom je om 18:30 aan. Beetje jammer want kom liever wat vroeger aan. Maarja het is niet anders. Als je met overstap pakt dan ben je ook meestal rond die tijd in Vegas maar ben je al sinds 11 uur s-ochtends onderweg waarschijnlijk
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Ja klopt, ik vond de eerdere vluchttijden ook fijner.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Idem, al win je wel wat tijd de laatste dag in Vegas. Ik boek meestal een nacht hotel extra, om de kamer tot 18u te hebben (want een late check out tot die tijd lukt zelden).
In juni de terugvlucht in business geboekt LAS - AMS - CDG - BRU. Niet alleen was het de goedkoopste optie, in business is dat maar liefst 66 XP voor de terugvlucht alleen.
Dat is weer een jaartje gold nadien.
Ik prefereer overigens een overstap in JFK - dat is ‘maar 8u’ vliegen en je bent eens 3 uur uit het vliegtuig, hapje eten en drankje in een of andere lounge - en dan nog een kortere vlucht van 4-5u.
Aankomsttijd in Vegas is quasi hetzelfde als met KLM, maar je hebt CBP al gecleared in JFK.
In oktober vliegen we Delta main cabin - heen en terug BRU - JFK - LAS <->
€449/persoon en 4 ruimkoffers voor 2 man.
In juni de terugvlucht in business geboekt LAS - AMS - CDG - BRU. Niet alleen was het de goedkoopste optie, in business is dat maar liefst 66 XP voor de terugvlucht alleen.
Dat is weer een jaartje gold nadien.
Ik prefereer overigens een overstap in JFK - dat is ‘maar 8u’ vliegen en je bent eens 3 uur uit het vliegtuig, hapje eten en drankje in een of andere lounge - en dan nog een kortere vlucht van 4-5u.
Aankomsttijd in Vegas is quasi hetzelfde als met KLM, maar je hebt CBP al gecleared in JFK.
In oktober vliegen we Delta main cabin - heen en terug BRU - JFK - LAS <->
€449/persoon en 4 ruimkoffers voor 2 man.
Wij ook en het mooie is dat het hotel (The Venetian) de overnachting helemaal niet heeft gerekendTimothy555 schreef: ↑19 aug 2025, 08:30Ik boek meestal een nacht hotel extra, om de kamer tot 18u te hebben (want een late check out tot die tijd lukt zelden).

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 3121 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73
-
- 20 Reacties