Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alternatieve route van Bryce naar Springdale gezocht

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
L1nda
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Alternatieve route van Bryce naar Springdale gezocht

Bericht door L1nda »

Weet iemand een mooie alternatieve route van Bryce naar Springdale nu de Zion Mount Carmel Highway is afgesloten? Misschien is de weg weer open over 3 dagen wanneer we die kant op gaan, maar ik ben me alvast aan het oriënteren wat de beste alternatieven zijn.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Alternatieve route van Bryce naar Springdale gezocht

Bericht door Martin & Marianne »

Het meest voor de hand ligt de route via Cedar City. Je kunt dan kiezen voor de 143 of voor de 14.
Volgens mijn AAA kaart zijn beide routes scenic.
In 2019 reden wij van Cedar Breaks via Bryce naar Escalante. Kijk eens in ons verslag voor dat stuk.

En misschien heb je iets aan dit topic: viewtopic.php?p=1211329#p1211329

Marianne
MichaelJohnson
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Alternatieve route van Bryce naar Sprengdale gezocht

Bericht door MichaelJohnson »

Een totaal andere route (die ik denk ik zelf niet zou kiezen tenzij je ooit al wel eens via Cedar Breaks bent gegaan) is de 89 zuidelijk naar Kanab en daar of via Pipe Spring NM over de 389, of binnendoor via Coral Sand Dunes State Park (rijd je via Kanab binnendoor langs de duinen richting de 389 over de 43). Het is mooi maar ook om.

Maar dat moet je sowieso als je nu naar Springdale rijdt vanuit het oosten/noord-oosten zolang Mt Carmel Hwy dicht is.
2000 NYC & Toronto | 2010 NYC | 2014 WA OR CA NV AZ | 2022 ME NH VT MA RI CT NY NJ PA DC DE MD VA WV | 2023 IL MO AK TN KY VA NC GA | 2025 TX NM | 28/50
L1nda
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door L1nda »

Bedankt voor jullie reacties, ik heb nog een paar dagen dus hopelijk is de weg weer over maar ik kan nu in ieder geval even rustig jullie opties bekijken.
MichaelJohnson
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door MichaelJohnson »

Het zou voor anderen ook interessant zijn om je ervaringen te delen.
Laat even weten welke keuze het wordt en hoe dat bevallen is, maar ook als je updates ziet over de SR-9 / Mt Carmel Hwy als je in Zion bent.
2000 NYC & Toronto | 2010 NYC | 2014 WA OR CA NV AZ | 2022 ME NH VT MA RI CT NY NJ PA DC DE MD VA WV | 2023 IL MO AK TN KY VA NC GA | 2025 TX NM | 28/50
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer