Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
route van evona
-
- Amerika-newbie
- Contacteer:
route van evona
hebben jullie opmerkingen over de volgende route
21/ 7 aankomst la
22/7 bezoek universal
23/7 afhalen camper met vroegboek en slapen santa barbara
24/7 santa barbara - monterey
25/7 monterey sfo
26/7 sfo
27/7 sfo bezoek napa valley - slapen niet te ver van yosemite om op
28/7 yosemitee binnen te rijden en caming first in te reserveren ( enige suggestie???à
29/7 yosemite over tioga pass naar lee vining
30/7 lee vining - las vegas
31/7 las vegas
1/8 las vegas - zion
2/8 zion - bryce
3/8 bryce - over capitol reef naar moab
4/8 moab ( bezoek arches - deel canyonlands)
5/8 ander deel bezoek canyonlands - monument valley
6/8 monument valley - page
7/8 page - grand canyon
8/8 grand canyon en reeds vertrekken naar lake havasu
9/8 lake havasu - over yoshua tree naar san diego
10/8 san diego
11/8 san diego
12/8 san diego lax
en kunnen jullie mij campingplaatsen aanbevelen
bedankt
vincent
21/ 7 aankomst la
22/7 bezoek universal
23/7 afhalen camper met vroegboek en slapen santa barbara
24/7 santa barbara - monterey
25/7 monterey sfo
26/7 sfo
28/7 yosemitee binnen te rijden en caming first in te reserveren ( enige suggestie???à
30/7 lee vining - las vegas
31/7 las vegas
1/8 las vegas - zion
2/8 zion - bryce
7/8 page - grand canyon
10/8 san diego
11/8 san diego
12/8 san diego lax
bedankt
vincent
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo Vincent,
Voor opmerkingen over de route is het wel handig als je vertelt wat jullie leuk vinden, met hoeveel personen (kinderen?) jullie zijn etc.
Als je afstanden wilt weten kun je http://www.mapquest.com gebruiken, maar op het forum zul je het ook gauw genoeg horen als je planning wat te krap is.
Marianne
Voor opmerkingen over de route is het wel handig als je vertelt wat jullie leuk vinden, met hoeveel personen (kinderen?) jullie zijn etc.
Als je afstanden wilt weten kun je http://www.mapquest.com gebruiken, maar op het forum zul je het ook gauw genoeg horen als je planning wat te krap is.
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 27 mei 2007, 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Hi Vincent
Ja, schitterende route maar volgens mij te veel voor 3 weken. Ik zou je aanraden om Moab voor een volgende reis te bewaren en meer tijd te nemen van de andere plaatsen. Bv een extra dag tussen LA en SF, een extra dag voor Yosemite. Van Lee Vining is het het mooiste om via Lone Pine en Death Valley te rijden maar helaas is het niet toegestaan door DV te rijden in de tijd dat jullie daar zijn. Het beste is om van Lee Vining de noordelijke route te nemen naar LV. Ook korte tijd voor Zion en Bryce. In Page zou ik een extra dag blijven. Water! Dus van Bryce over ut12(http://www.scenicbyway12.com) naar Torrey en dan van Torrey naar Monument Valley en Page Voor de rest ziet het goed uit imo.
Helaas weet ik niets van kamperen.
Yeehaw
Ja, schitterende route maar volgens mij te veel voor 3 weken. Ik zou je aanraden om Moab voor een volgende reis te bewaren en meer tijd te nemen van de andere plaatsen. Bv een extra dag tussen LA en SF, een extra dag voor Yosemite. Van Lee Vining is het het mooiste om via Lone Pine en Death Valley te rijden maar helaas is het niet toegestaan door DV te rijden in de tijd dat jullie daar zijn. Het beste is om van Lee Vining de noordelijke route te nemen naar LV. Ook korte tijd voor Zion en Bryce. In Page zou ik een extra dag blijven. Water! Dus van Bryce over ut12(http://www.scenicbyway12.com) naar Torrey en dan van Torrey naar Monument Valley en Page Voor de rest ziet het goed uit imo.
Helaas weet ik niets van kamperen.
Yeehaw
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik denk dat je hier geluk moet hebben om nog een plaatsje te krijgen. Volgens mij zijn de campgrounds in deze periode al lange tijd van te voren volgeboekt. Je moet maar net geluk hebben dat er een annulering komt en er geen 10 wachtenden voor je zijn.evona schreef:28/7 yosemitee binnen te rijden en caming first in te reserveren ( enige suggestie???à
Als het kan zou ik die zeker van te voren reserveren (als het nu nog lukt).
Roland
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: route
Hallo Vincent,
Het is inderdaad een drukke route, en zeker met 3 kinderen zou ik proberen het iets rustiger aan te doen. Het is ook mooi om de parken te voet te bekijken, of om gewoon ergens eens niets te doen. Huur eens een fiets, of ga ergens paardrijden, dat zijn geweldige ervaringen, want anders zie je alles alleen maar vanuit de camper.
Misschien hebben jullie ook iets aan onze reisverslagen, wij zijn nu 3 keer met de kinderen naar het zuidwesten geweest. Onze kinderen vonden Yosemite en Zion erg leuk, leuker dan bv Bryce of de Grand Canyon, waarschijnlijk omdat Yosemite en Zion groener zijn, en er meer water is.
Het idee van Yeehaw om Moab te laten vallen ondersteun ik, dan heb je elders meer tijd. Verder zitten julie in het weekend in Universal en in Yosemite, misschien kun je de route omdraaien, of anderszins anders indelen, dan kun je de drukte iets ontlopen.
Hieronder nog wat opmerkingen bij de route.
Het is inderdaad een drukke route, en zeker met 3 kinderen zou ik proberen het iets rustiger aan te doen. Het is ook mooi om de parken te voet te bekijken, of om gewoon ergens eens niets te doen. Huur eens een fiets, of ga ergens paardrijden, dat zijn geweldige ervaringen, want anders zie je alles alleen maar vanuit de camper.
Misschien hebben jullie ook iets aan onze reisverslagen, wij zijn nu 3 keer met de kinderen naar het zuidwesten geweest. Onze kinderen vonden Yosemite en Zion erg leuk, leuker dan bv Bryce of de Grand Canyon, waarschijnlijk omdat Yosemite en Zion groener zijn, en er meer water is.
Het idee van Yeehaw om Moab te laten vallen ondersteun ik, dan heb je elders meer tijd. Verder zitten julie in het weekend in Universal en in Yosemite, misschien kun je de route omdraaien, of anderszins anders indelen, dan kun je de drukte iets ontlopen.
Hieronder nog wat opmerkingen bij de route.
Marianneevona schreef: 21/ 7 aankomst la
22/7 bezoek universal Neem FOL passen, zeker op een zondag, dat scheelt je echt veel tijd, en je hebt overal de beste plaatsen. Via internet te bestellen.23/7 afhalen camper met vroegboek en slapen santa barbara
24/7 santa barbara - monterey Langs de kust is reserveren waarshcijnlijk aan te raden.25/7 monterey sfo
26/7 sfo
28/7 yosemitee binnen te rijden en caming first in te reserveren ( enige suggestie???à Ik zou Napa Valley overslaan, en alvast Yosemite verkennen, en kijken wat de kampeermogelijkheden zijn. Probeer voor de eerste nacht iets langs de 120 te reserveren als het in het park niet lukt. Als een camping niet lukt kun je nog Housekeeping Camp of Curry Village proberen.
30/7 lee vining - las vegas Op het forum is net Sam's Town geneomd, ziet er goed uit, en gratis shuttle naar de strip.31/7 las vegas
1/8 las vegas - zion Ik zou een hele dag voor Zion uitrekken, dus nog een nacht erbij nemen. Er is genoeg te doen, zowel in als buiten het park. Als je een leuke camping hebt aan de rivier (bv Zion Canyon Campground) dan zullen de kinderen zich ook prima vermaken. Neem in elk geval de tijd om wat wandelingen te doen in Zion.
2/8 zion - bryce Voor een camping: Ruby's Inn CG; goed gelegen, zwembad en vele voorzieningen.
7/8 page - grand canyon Camping: Mather Campground, of Trailer village
10/8 san diego
11/8 san diego
12/8 san diego lax
bedankt
vincent
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 27 mei 2007, 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1487 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 15 Reacties