Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

(Outlet) malls in San Francisco

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

(Outlet) malls in San Francisco

Bericht door kastelke »

M'n echtgenoot zit momenteel in San Francisco (Grand Hyatt in Stockton Street). Is er daar in de buurt een outlet mall, of een andere mall waar je aan schappelijke prijzen kleding kan kopen? (eventueel goed bereikbaar per openbaar vervoer)
Hij weet wel dat er vlakbij een Macy's is, maar dat is niet echt goedkoop, zo te zien.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Marby
Amerikafan

Bericht door Marby »

Er zat een een kleine outlet mall (wel klein, want het is tenslotte San Francisco) even ten zuiden van Market Street, ik meen dat het Folsom (of Howard) en 4th street is.

Er zit op 601 Mission Steet. een Van Heusden (herenkleding) factory outlet. Er zitten daar in de buurt ook nog wel andere winkels die tegen redelijke prijzen kleding verkopen.
Er zit op 2300 16th Street een Ross Dress for Less, maar daar moet je echt door de rekken kijken voor goede koopjes. Wel leuk als je er van houd.

Verder kan hij met de bus naar China Town gaan en daar nog rond kijken, of met de bus naar Geary en Park Presidio waar ook nog een kleine mall zit met een Mervyn's.

Margaret
KellyVG
Amerikakenner

Bericht door KellyVG »

Iemand ervaring met deze outlets? Zijn ze de moeite waard?
pnijssen
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door pnijssen »

Wij rijden vaak naar Vacaville wat tussen San Francisco en Sacramento ligt.
http://www.outletlocator.net/california ... pping.html

Daarnaast kijk ik af en toe bij North Face in Berkeley, ligt nog op een minuut afstand vanaf de I-80. Afslag Gillman en links op 5th street, kan niet missen.
Bostonlover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Bostonlover »

Amen. Vacaville is super, maar wel drie kwartier rijden.
svdvlist2
Amerika-ontdekker

Bericht door svdvlist2 »

Het is niet echt in de buurt, maar zeker wel de moeite waard als je op zoek bent naar goedkope kleding van levi's, ralph lauren, tommy hilfiger en vele andere.

Premium Outlet Stores Gilroy (1 uur van SF) http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=23
marijnham
Amerika-ontdekker

Bericht door marijnham »

Ik ben net terug uit San Fransisco en heb mijn inkopen gedaan bij Ross Dress for Less, een Zeeman-achtige zaak die merk kleding verkoopt.
Voorbeeld: Levi's kosten er 7 dollar, DKNY sijkerbroeken 25 dollar, Calvin Klein broeken voor 25 dollar, enz
Goedkoper als daar heb ik niks gevonden, het is alleen goed zoeken in de rijen daar, want het is in de zaak zelf een chaos, maar goed... als je afrekent is het niet erg dat je even wat langer bent bezig geweest met zoeken.

Ross Dress for Less zit op marketstreet, vlakbij Powell.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Re: (Outlet) malls in San Francisco

Bericht door MattRob »

kastelke schreef:M'n echtgenoot zit momenteel in San Francisco (Grand Hyatt in Stockton Street). Is er daar in de buurt een outlet mall, of een andere mall waar je aan schappelijke prijzen kleding kan kopen? (eventueel goed bereikbaar per openbaar vervoer)
Hij weet wel dat er vlakbij een Macy's is, maar dat is niet echt goedkoop, zo te zien.
Ik heb mijn mooiste aanbiedingen / beste prijzen altijd bij Macy's. Alleen je moet denk ik wel net 'geluk' hebben dat er aanbiedingen zijn. Is echt mijn favoriete zaak. Vergeet niet om een 'buitenlander' kortingspas bij de Klantenservice te halen. Je paspoort laten zien en je krijgt op alles 11% extra korting (ook aanbiedingen).
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
pnijssen
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door pnijssen »

Costco (markro) is misschien ook een optie, alleen moet jouw man dan wel even een college vragen die een pasje heeft of mij even emailen. Woon in de East Bay
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer