Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel in San Francisco ?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Eugeni
Amerikafan
Contacteer:

Hotel in San Francisco ?

Bericht door Eugeni »

Wij gaan komend jaar naar San Francisco en willen een hotel bespreken. Nu zagen we het Powell Hotel en het Union Square Hotel.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Steven
Amerikafan

Bericht door Steven »

Ik heb geen ervaringen met de hotels die je noemt, maar ik kan je wel een tip geven.

Wij zaten afgelopen zomer een paar dagen in Grosvenor Suites, in Nob Hill. Heerlijk hotel, relatief goedkoop en hele mooie kamers. Voordeel is ook dat je overal heel dicht bij zit. Je liep bij wijze van spreken binnen een paar minuten Chinatown binnen en je zat ook zo bij Market Street en andere bekende dingen. Aanrader dus.

http://www.grosvenorsuites.com/
"Ik ben een Nederlander in hart en nieren. Een lever heb ik nauwelijks meer."
Eugeni
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Eugeni »

Jammer, ziet er goed uit maar is op de datum dat wij gaan (23-7) al volgeboekt.
newyork
Amerikafan

Re: Hotel in San Francisco ?

Bericht door newyork »

Eugeni schreef:Wij gaan komend jaar naar San Francisco en willen een hotel bespreken. Nu zagen we het Powell Hotel en het Union Square Hotel.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Nee helaas, ik heb zelf in het Holiday Inn Civic Center gezeten, een goed hotel vlak bij de grote winkels en het begin punt van de cable car.

Veel plezier.
I love NY
eaglelgae
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door eaglelgae »

En als promoter van het reizen op goedkope, backpackers-stijl wil ik er toch nog even op wijzen dat SF een behoorlijk aantal youth hostels telt. :wink: Het is maar dat je het weet. En daar is bijna altijd plaats. Het is goedkoop, makkelijk en je ontmoet leuke mensen.
Noord-Amerika 2001, 2002, 2003, 2004, 2005/2006, 2009, 2011, 2012, 2013, 2016
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Wat dacht je van Holiday Inn at Fishermans Warf, prima hotel (dit jaar helemaal gerenoveerd) en perfecte ligging.
Robert&Bionda
Amerika-newbie

Hotel in SF

Bericht door Robert&Bionda »

Hallo Eugeni,

Wij hebben eind september 2004 in het 'Nob Hill Motor Inn' hotel verbleven. Zeker een aanrader. Een schone, ruime kamer op een uitstekende locatie in SF. Zeer vriendelijk personeel. En dat alles voor zeer redelijke prijs ($ 95 per nacht incl tax). Zeker als je de locatie in ogenschouw neemt. Bovendien kun je je auto 'gratis' parkeren (zit bij de kamerprijs in).

Het internetadres van dit hotel is: http://www.staysf.com/nobhill

Groeten,

Bionda en Robert
September 2004 per camper van Yellowstone via Arches, MV, GC naar San Francisco!
Anita

Bericht door Anita »

FCRMteB schreef:Wat dacht je van Holiday Inn at Fishermans Warf, prima hotel (dit jaar helemaal gerenoveerd) en perfecte ligging.
Yep! Hebben wij ook gezeten. Prima hotel, prima ligging en een heerlijk ontbijtbuffet (wel apart betalen!).
Zou er zo wéér heen gaan (niet alleen voor het hotel overigens, we hebben net de vakantiefilm nog eens bekeken en voor je 't weet heb je heimwee!)

Anita
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Wij hebben vlakbij het Holiday Inn in het Courtyard by Marriott Fisherman's Wharf gezeten. Ook heel erg leuk en niet te duur. Op loopafstand van allerlei attracties.

Ik zou trouwens ook een Bed and Breakfast willen aanraden, vooral voor stellen, want het is zeer romantisch. Het is het Nob Hill Hotel (http://www.bedandbreakfast.com/californ ... hotel.html), het ligt gunstig, de kamer prijzen zijn redelijk (vooral omdat ontbijt erbij inbegrepen is) en je krijgt een teddy beer in je kamer ;). Serieus, wij hebben daar 17 jaar geleden tijdens onze huwelijksreis gelogeerd en het was een leuke ervaring.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Re: Hotel in San Francisco ?

Bericht door Inge »

newyork schreef: Nee helaas, ik heb zelf in het Holiday Inn Civic Center gezeten, een goed hotel vlak bij de grote winkels en het begin punt van de cable car.
Hier hebben wij vorig jaar ook gezeten.
Weinig aan te merken op het hotel zelf, maar door de omgeving zou ik hier nooit meer naar terug gaan. Ik voelde me hier niet prettig op straat.
Als we ooit zouden gaan naar SF zou ik liever in een hotel in de buurt van Fisherman's Wharf zitten.
Eugeni
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Eugeni »

Bedankt voor alle reacties.
We hebben inmiddels gereserveerd bij Nob Hill Motor Inn. :lol:
Deze is toch een stuk voordeliger dan het Powel hotel.
Met 5 personen wordt alles toch al een stuk duurder. :?
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Eugeni schreef:Met 5 personen wordt alles toch al een stuk duurder. :?
Waarom is dat? Moet je twee kamers huren? In het Courtyard by Marriott konden wij met zijn vijven op een kamer en ik denk, dat dat bij het Holiday Inn ook zo is.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Eugeni
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Eugeni »

Wij hebben bij Nob Hill de family suite gereserveerd en deze heeft een aparte slaapkamer. De vriend van onze dochter gaat ook mee en zo hebben we toch iets meer privacy. We hebben verder een camper gehuurd maar willen waar mogelijk ook een klein tentje gebruiken, zodat we niet 5 weken op elkaars lip hoeven te zitten. :wink:
ginie
Amerika-ontdekker

Bericht door ginie »

Hey,

Jullie hebben nu wel al gereserveerd bij een ander hotel, maar toch wilde ik voor de overige geïnteresseerden nog even mijn mening kwijt over het Union Square Hotel. Wij hebben daar nl. verbleven in mei van vorig jaar.
Pluspunten: eigentijds en verzorgd hotel midden in het centrum van SF
Minpunten:
*dure parkeergarage van het hotel - wij hebben onze auto geparkeerd in de nabijgelegen publieke parkeergarage, dit heeft ons een hoop geld bespaard.
*nogal kleine kamers, en aangezien de onze uitgaf op de courtyard, keken we gewoon bij onze overburen binnen...
*het ontbijt dat inbegrepen was in de prijs, konden we in de nabijgelegen diner gaan nemen. Het was helaas gene vetten... enkel koffie en fruitsap met toast!

Onze conclusie van ons verblijf in SF was, dat we volgende keer zeker een hotel zouden nemen nabij Fisherman's Wharf. Daar zijn veel leuke restaurantjes en winkeltjes. Volgens ons is het ook wel een veiliger en levendiger buurt om 's avonds nog eens een stapje te zetten. FW is trouwens ook wel redelijk goed gelegen om uitstapjes te doen, aangezien SF een redelijk compacte stad is. Je kunt er de cable car nemen om naar het centrum te gaan. Een unieke belevenis!

Ginie
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer