Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickets Alcatraz tot 31 juli
Tickets Alcatraz tot 31 juli
Heb net de avondtour op 30 juli geboekt.
Groetjes,
Paul
Groetjes,
Paul
Zie net dat er dinsdag en woensdag geen Night Tour is.
Dat zijn net de twee avonden dat we daar zijn. Bummer....
Gr,
Frank

Gr,
Frank
Web-log: http://fringswereld.punt.nl/
Oh nee hè?!
Wij willen 1 of 2 augustus!
Weer wachten...
Wij willen 1 of 2 augustus!
Weer wachten...

Reisverslag Zuidwesten 2007: http://josesylviausa07.blogspot.com/
-
- Amerika-ontdekker
-
- Amerika-ontdekker
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Hallo,
op de site van Alcatraz las ik dat de night-tour inhoudt : 'a variety of special programs and presentations offered only at night'.
Is er iemand die dit al heeft meegemaakt en mij precies kan vertellen wat dit juist inhoudt ?
Is de tijd bij een bezoek beperkt of beslis je zelf welke boot je terug neemt naar het vasteland ?
Heb je bij een nighttour geen problemen met het nemen van buitenfoto's zonder flits wegens te donker ?
Dank voor de eventuele antwoorden (dan kunnen we gelijk boeken)
Jann
op de site van Alcatraz las ik dat de night-tour inhoudt : 'a variety of special programs and presentations offered only at night'.
Is er iemand die dit al heeft meegemaakt en mij precies kan vertellen wat dit juist inhoudt ?
Is de tijd bij een bezoek beperkt of beslis je zelf welke boot je terug neemt naar het vasteland ?
Heb je bij een nighttour geen problemen met het nemen van buitenfoto's zonder flits wegens te donker ?
Jann
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben de avondtour gedaan in 2002, ik weet niet of die nog precies hetzelfde is. In ons geval hield het in dat je op het eiland werd opgewacht door verschillende park rangers. Met een park ranger ging de hele groep die van de boot kwam vervolgens naar de gevangenis en tijdens de wandeling werd er een heleboel verteld over het eiland en alles wat je onderweg tegenkomt. Normaal gesproken maak je de wandeling naar de ingang van de gevangenis dus op eigen gelegenheid. Wij vonden de verhalen van de park ranger heel boeiend en dit had voor ons zeker toegevoegde waarde.Jann schreef:Hallo,
Jann
Eenmaal in de gevangenis loop je de rondleiding zelf onder begeleiding van de audio-tour (die kan ik je zeker aanraden!) en dat is niet anders dan bij alle andere tours overdag. Je mag zelf weten met welke boot je weer teruggaat, maar je moet natuurlijk wel de laatste boot in de gaten houden!
Ik weet niet wanneer jullie de avondtour willen doen, maar wij waren er in oktober en toen was het inderdaad op de heenreis al schemerig, en op de terugreis was het pikdonker. Dat is inderdaad lastiger foto's nemen, maar de meeste foto's schiet je toch binnen, en daar merk je er niet veel van of het buiten licht of donker is, het is immers een gevangenis! Ik zou dus zeker een statief meenemen als je mooie plaatjes wil schieten. Verder is het uitzicht op San Francisco vanaf Alcatraz prachtig met al die lichtjes, ook dat is zeer de moeite waard.
Het eiland Alcatraz zie je trouwens ook liggen vanaf de oever in San Francisco, en die foto's kun je natuurlijk ook maken op een ander moment, dan wanneer je de tour doet!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- mirdj
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat Jacqueline beschrijft klopt nog steeds. Wij hebben de tour 4 juni gedaan en de audio tour is eigenlijk een must. Deze zit bij de avondtour inbegrepen, maar voor de mensen die overdag gaan neem de audiotour erbij je zult er geen spijt van hebben. Wij hadden wel een beetje pech dat Alcatraz op de dag dat wij gingen in de mist lag dus vanaf de boot foto's maken zat er niet in. Op het eiland zelf hebben we buiten wel foto's kunnen maken.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Ik ben donderdagavond geweest en vond het beter dan de dagtour. Waarom?
1. Je vaart ten eerste om het hele eiland heen ipv rechtstreeks richting de haven.
2. Je begint wanneer het licht is en eindigt wanneer het donker is. Je ziet dus de skyline van SF bij dag en nacht.
3. Wat al gezegd was: een ranger die je opwacht en mee naar boven loopt en ondertussen het één en ander verteld.
4. Bepaalde deuren gaan open die normaal gesloten zijn. BV: je kon tussen de achterkant van de middelste celblokken komen en er was een demonstratie dat de deuren van een cellenrij werden geopend en gedicht. (angstaanjagend geluid)
5. 'Gratis flyer' twv 1 dollar (dat doet 't 'm)
1. Je vaart ten eerste om het hele eiland heen ipv rechtstreeks richting de haven.
2. Je begint wanneer het licht is en eindigt wanneer het donker is. Je ziet dus de skyline van SF bij dag en nacht.
3. Wat al gezegd was: een ranger die je opwacht en mee naar boven loopt en ondertussen het één en ander verteld.
4. Bepaalde deuren gaan open die normaal gesloten zijn. BV: je kon tussen de achterkant van de middelste celblokken komen en er was een demonstratie dat de deuren van een cellenrij werden geopend en gedicht. (angstaanjagend geluid)
- mirdj
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hmm, puntje 4 wat jij noemt was bij ons niet het geval. Ik ga een refund eisen!!!svdvlist2 schreef:Ik ben donderdagavond geweest en vond het beter dan de dagtour. Waarom?
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1086 Weergaves
-
Laatste bericht door Fleecedeken
-
- 2 Reacties