Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

fietsen in san diego

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Rick
Amerika-ontdekker

fietsen in san diego

Bericht door Rick »

Hallo,
graag had ik geweten of er onder jullie leden zijn die in San Diego al fietsen gehuurd hebben.
Is dit te doen in zo'n grote stad of is dit eerder een 'dwaas' idee ?
En zo niet, waar huur je ze het best ?
Dank u,
Rick
fcolos
Amerikakenner

Re: fietsen in san diego

Bericht door fcolos »

Rick schreef:Hallo,
graag had ik geweten of er onder jullie leden zijn die in San Diego al fietsen gehuurd hebben.
Is dit te doen in zo'n grote stad of is dit eerder een 'dwaas' idee ?
En zo niet, waar huur je ze het best ?
Dank u,
Rick
Of het een dwaas idee is of niet, hangt een beetje af van wat je voor ogen hebt met de fietsen.
Een dagje een paar "beach cruisers" huren om mee langs het strand te peddelen, kost weinig en is hartstikke leuk. Als je echter van plan bent de hele stad door te fietsen (dat zou ik persoonlijk een dwaas idee vinden, omdat me dat zonde van de tijd lijkt), heb je beslsit een goede mountainbike of liever nog wielrenfiets nodig, vanwege de grote afstanden en het vele klimmen en dalen. Beach cruisers kun je gewoon bij bike shops in de buurt van het strand huren, voor iets van $10-15 / dag. Wellicht kun je daar ook wel betere fietsen huren, maar dat weet ik niet zeker (en ook geen idee wat zoiets zou kosten).
"You're drunk again."
"No, I'm just exhausted 'cause I've been up all night drinking."
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer