Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

budget overnachting bij Monterey

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
plien
Amerikafan

budget overnachting bij Monterey

Bericht door plien »

Hai,

Wij zijn nog op zoek naar een overnachting in de buurt van Monterey. We hebben een tent bij, dus een campground mag (meer nog, daar gaat onze voorkeur heen).

* We gaan in hoogseizoen en komen 's avonds aan, dus we moeten echt iets op voorhand reserveren.
* de hotels zijn er allemaal zo duur :-( :-( We vinden er niets onder de 100 dollar (zonder taks)
* we zoeken een campground bij Monterey. Wat we al hebben gevonden zijn de Pfeiffer campgrounds in Big Sur, maar die zijn allemaal volgeboekt, en Marina Dunes RV Park een 15-tal minuutjes ten noorden van Monterey, maar die zijn ook helemaal volzet :-(

Heeft er iemand tips voor ons, campgrounds in de buurt die we kunnen reserveren of goedkope h/motels? Hopelijk kunnen jullie ons verder helpen...

Plien
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Wij hebben op 18 juni voor 60 dollar in de Travelodge in Monterey overnacht
ik weet niet hoe duur hij is in de periode waarin jullie gaan maar misschien scheelt het niet veel

Het is een supermooi, pas gerenoveerd motel, met hele grote kamers (we stonden echt versteld) met een balkon enzo
En het is echt 5 minuten van Fishermans' Warf met de auto.

ideaal dus
Noa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Noa »

Dat kan ik alleen maar beamen. Ook wij zaten in Travelodge Downtown
Monterey. Allen maar goede ervaringen. En voor motelbegrippen een prima ontbijt.

Marja
Fan of the U.S.A.
Gerdy B
Amerika-ontdekker

Bericht door Gerdy B »

Voor goedkopere overnachtingen kan je eventueel uitwijken naar Salinas, op een half uurtje rijden van Monterey.

Ik logeerde in Motel 6 Salinas South op 28/6 voor $ 35,99 en op 29/6 voor $ 56,99 (weekendtarief)
plien
Amerikafan

Bericht door plien »

@Iris: Ik had jouw ervaringen op dit forum al gelezen over travelodge, maar ook die kost meer dan 100 dollar (zonder taks) in het hoogseizoen...

@Noa: bedankt voor je reactie, maar idem dus :)

@Gerdy: die tip ga ik eens proberen, ik zal eens zoeken!

Meer tips altijd welkom!

Plien
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

jammer dat het blijkbaar zoveel scheelt of je in juni of in juli gaat dan
Maarr het heeft misschien ook te maken met hoe vroeg of laat je boekt

Succes ermee iig!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen