Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
toren Stratosphere
- Vanlootje
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
toren Stratosphere
Wij zitten in oktober in de Stratosphere en ik zou graag willen weten of je als hotelgast gratis de toren op kan. Het staat namelijk niet erg duidelijk op hun site. Volgens mij staat er alleen dat de hotelgasten $ 7 voor de attracties moeten betalen.
Wij verblijven in het Stratosphere op 27 en 28 juli, zal het nog wel laten weten. 

groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
-
- Amerika-ontdekker
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Zorg dan dat je er in de namiddag bent, wel ruim voor de schemering. Het kost even een tijdje om boven te komen i.v.m. beveiliging en dan zie je het, als je boven bent, schemerig worden en daarna donker. Dat is inderdaad erg mooi om te zien.grensje schreef:het lijkt mij juist zo leuk om er in de avond omhoog te gaan met zicht op alle lichtjes?