radiateur schreef:Ik zie je foto's van Lower Antelope Canyon... Wij hebben via de site gereserveerd maar blijkt Upper Antelope CAnyon te zijn... Hoe ga je naar de Lower Canyon? Want die schijnt nog mooier te zijn. Via de site heb je echter niet de keuze...
Even off topic dan maar:
Als je Page binnen rijdt vanaf Monument Valley kom je eigenlijk al meteen langs Lower en Upper antelope canyon
Upper antelope ligt links van de weg, lower Antelope rechts
We wilden eerst voor de volgende dag de Upper Antelope gaan boeken, maar omdat het pqas 1 uur 's middags was en er een ontzettende zandstorm aan de gang was, besloten we die middag de Lower alvast in te gaan (lekker uit de wind).
Dat was echt geweldig want er waren slechts 10 andere mensen in die hele canyon dus het was superrustig, soms doodstil en ik had alle tijd om mijn statief rustig neer te zetten en te fotograferen.
Omdat Lower zo mooi was hebben we besloten Upper te laten zitten...die is ten eerste duurder, ten tweede moet je er per se met een tourguide in (in Lower brengt een gids je naar de ingang en daarna mag je zelf bepalen hoe lang je in de canyon blijft, wij waren ruim 2 uur bezig) en ten derde is het er stervensdruk en heb je nauwelijks tijd en ruimte om rustig te fotograferen (en lopen er alsmaar mensen in je lens).
Upper schijnt nog meer kleuren te hebben, maar wij vonden Lower echt al fantastisch.