Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nogmaals Memorial Day...
Nogmaals Memorial Day...
Waar zou je het beste af zijn, tijdens het weekend van Memorial Day?
In Los Angeles of San Diego, of langs de kust bij Monterey of San Simeon...?
Ik doel natuurlijk op de overnachtingsmogelijkheden en de drukte!
Ik kan me zo voorstellen dat het langs de kust veel drukker is dan in een grote stad; heeft iemand daar ervaring mee?
Ik heb nog niet definitief geboekt voor onze vakantie, dus ik kan nog schuiven met de vertrekdatum.
groeten, Diane
In Los Angeles of San Diego, of langs de kust bij Monterey of San Simeon...?
Ik doel natuurlijk op de overnachtingsmogelijkheden en de drukte!
Ik kan me zo voorstellen dat het langs de kust veel drukker is dan in een grote stad; heeft iemand daar ervaring mee?
Ik heb nog niet definitief geboekt voor onze vakantie, dus ik kan nog schuiven met de vertrekdatum.
groeten, Diane
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Als het is zoals aan de oostkust gaat iedereen met Memorial Day naar het strand, dus zit je waarschijnlijk beter in de stad. Hoe druk het in het westen is op die dag weet ik niet, het verkeer hier in het oosten is verschrikkelijk druk,in ieder geval.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Wij zitten ook een beetje met dat "probleem". De reis is inmiddels geboekt en we komen op 28 mei aan in San Fransisco. De vraag is nu om eerst naar Los Angeles te trekken (linksom) of eerst naar Yosemite te gaan (rechtsom). Ik het eerste geval zitten we rond Memorial Day in Yosemite, in het tweede geval langs de kust. Wat is beter?? Weet iemand daar iets over?
Groet
Roy
Groet
Roy
- Inge
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
lijkt mij dat Yosemite overspoeld wordt op memorial day weekend; ik zou kiezen voor de kust (waarschijnlijk ook erg druk, maar dat lijkt mij minder vervelend dan in een NP).Tukker schreef:Wij zitten ook een beetje met dat "probleem". De reis is inmiddels geboekt en we komen op 28 mei aan in San Fransisco. De vraag is nu om eerst naar Los Angeles te trekken (linksom) of eerst naar Yosemite te gaan (rechtsom). Ik het eerste geval zitten we rond Memorial Day in Yosemite, in het tweede geval langs de kust. Wat is beter?? Weet iemand daar iets over?
ik heb trouwens geen ervaring met memorial day weekend, maar als het lijkt op labordayweekend, dan is het ook wel erg gezellig in een drukke toeristenplaats. in South Lake Tahoe werd er toen een groot vuurwerk georganiseerd. dat was erg leuk! Je moet dan natuurlijk wel op tijd zijn met je overnachtingsadres te regelen. Duur is het overal!
Groetjes Inge
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Hoi Tukker,
Ik zou gaan voor de route langs de kust, ook omdat highway 1 van noord naar zuid gewoon het mooist is. Je hebt dan namelijk de kust aan jouw zijde van de weg, en dan hoef je niet steeds over de weg heen te kijken. De rotsen langs de weg zijn dan het best zichtbaar, en je kijkt gelijk op het water.
Groetjes,
Jacqueline
Ik zou gaan voor de route langs de kust, ook omdat highway 1 van noord naar zuid gewoon het mooist is. Je hebt dan namelijk de kust aan jouw zijde van de weg, en dan hoef je niet steeds over de weg heen te kijken. De rotsen langs de weg zijn dan het best zichtbaar, en je kijkt gelijk op het water.
Groetjes,
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 3640 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger