Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Salt Lake???
Salt Lake???
Haihai,
we hebben inmiddels onze route (voor 99%) vastgezet. Gaan op 4 september naar SF. Daarna hebben we 4 weken een camper gehuurd. We rijden het klasieke rondje naar LA, LV, GC aantal andere NP. Daarna zou ik nog graag naar Salt lake willen en dan via de Higway 8 naar Reno, via de Tioga naar Yosimite, weer naar SF.
Ik zou wel graag Salt LAke willen zien, de Mormonen cultuur oa. Ik zie echter weinig mensen hier die in hun route Salt Lake opnemen.
Mijn vraag aan jullie is dan ook of het de moeite waard is? Is iemand er weleens geweest. En zo ja, is de KOA camping daar geschikt als uitvals basis?
Tevens kwamen we er op de weg van Salt Lake naar Reno achter dat er nauwelijks campgrounds tussen zitten aan higway 8. Klopt dit? Nu hebben we in battle mountain plannen om een motel te nemen voor 1 nacht.
*Note Mod,
Dit bericht was ook in het reizen-algemeen forum gepost.
Het is niet toegestaan hetzelfde bericht in meerdere draadjes te posten.
Het andere bericht is verwijderd.
we hebben inmiddels onze route (voor 99%) vastgezet. Gaan op 4 september naar SF. Daarna hebben we 4 weken een camper gehuurd. We rijden het klasieke rondje naar LA, LV, GC aantal andere NP. Daarna zou ik nog graag naar Salt lake willen en dan via de Higway 8 naar Reno, via de Tioga naar Yosimite, weer naar SF.
Ik zou wel graag Salt LAke willen zien, de Mormonen cultuur oa. Ik zie echter weinig mensen hier die in hun route Salt Lake opnemen.
Mijn vraag aan jullie is dan ook of het de moeite waard is? Is iemand er weleens geweest. En zo ja, is de KOA camping daar geschikt als uitvals basis?
Tevens kwamen we er op de weg van Salt Lake naar Reno achter dat er nauwelijks campgrounds tussen zitten aan higway 8. Klopt dit? Nu hebben we in battle mountain plannen om een motel te nemen voor 1 nacht.
*Note Mod,
Dit bericht was ook in het reizen-algemeen forum gepost.
Het is niet toegestaan hetzelfde bericht in meerdere draadjes te posten.
Het andere bericht is verwijderd.
Hi
Ik zou Salt Lake City op deze reis overslaan en een bezoek uitstellen als je Yellowstone NP en andere parken in deze omgeving gaat bezoeken. Dan zou je ook I 80 kunnen overslaan en via Great Basin NP en us50 naar Reno rijden. SLC vind ik een beetje saai en wij hadden het meeste in 2 dagen wel bekeken. Een absoluut hoogtepunt imo is een bezoek op zondagmorgen aan de repetities van het Tabernacle Choir. Koude rillingen zo mooi.
Ook het achterland van SLC zoals Park City en de Uinta Mountains is mooi maar ik zou er geen lange omweg voor maken.
Yeehaw
Ik zou Salt Lake City op deze reis overslaan en een bezoek uitstellen als je Yellowstone NP en andere parken in deze omgeving gaat bezoeken. Dan zou je ook I 80 kunnen overslaan en via Great Basin NP en us50 naar Reno rijden. SLC vind ik een beetje saai en wij hadden het meeste in 2 dagen wel bekeken. Een absoluut hoogtepunt imo is een bezoek op zondagmorgen aan de repetities van het Tabernacle Choir. Koude rillingen zo mooi.
Ook het achterland van SLC zoals Park City en de Uinta Mountains is mooi maar ik zou er geen lange omweg voor maken.
Yeehaw
Wij vonden SLC ook niet heel bijzonder, gewoon leuk als tussenstop. Temple Square was eigenlijk het enige dat we echt goed bekeken hebben, shoppen kan je overal en op sommige plekken beter.
Mocht je er langs komen dan zou ik SLC aanbevelen, maar als je ervoor om moet rijden, zou ik het laten vallen.
Mocht je er langs komen dan zou ik SLC aanbevelen, maar als je ervoor om moet rijden, zou ik het laten vallen.
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
Forum sluiten
Oke, ik ben overtuigd, Salt lake gaat eruit. We hebben gisteren eene nw route bepaald. Ga hem nu in een nieuw onderwerp zetten voor suggesties en tips. Thanks voor deze tips.
Moderators; Dit Forum mag weg van mij!
Moderators; Dit Forum mag weg van mij!
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Re: Forum sluiten
Note Mod (Roland): Topics verwijderen doen we niet zo gauw. Ook anderen kunnen baat hebben bij deze informatie. Ik zal hier het slotje op doen.noortje schreef:Moderators; Dit Forum mag weg van mij!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2313 Weergaves
-
Laatste bericht door Dutchess
-
- 20 Reacties