Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bed&Breakfast gezocht in California, Utah en Yellowstone
Bed&Breakfast gezocht in California, Utah en Yellowstone
Hallo,
Wij zijn volop bezig met onze planning voor onze reis van 14 mei tot 18 juni 2008 naar de VS. Vliegtickets en route zijn rond, maar we zoeken nog naar goede B&B's. Zelf vinden wij de leukste manier van reizen met overnachtingen in kleine B&B's, vooral omdat je op deze manier veel contact hebt met de locale bevolking en vanwege de sfeer, de hulp en de tips die je krijgt. Je bent immers niet meneer en mevrouw van kamer 728.
Maar na een eerste zoekactie blijken die niet zo makkelijk te vinden in de VS als pakweg in Canada of Nieuw Zeeland.
Daarom hoop ik langs deze weg aan goede adressen te kunnen geraken.
Wij zoeken dus B&B's met max. 5-6 kamers met een prijs ongeveer tussen 80 en 140$.
Onze overnachtingsplaatsen zijn:
-San Francisco
-Monterey of dichtbij
-Yosemity N.P.
-tussen Lone Pine en Paramint Springs, net voor Death Valley
-Las Vegas
-Grand Canyon N.P.
-Page
-Bluff
-Moab
-Capitol Reef N.P.
-Bryce Canyon N.P.
-Zion N.P.
-Salt Lake City
-Jackson Hole
-Yellowstone N.P.
-Bozeman
In elk geval iedereen bedankt voor de hulp.
Rudi
Wij zijn volop bezig met onze planning voor onze reis van 14 mei tot 18 juni 2008 naar de VS. Vliegtickets en route zijn rond, maar we zoeken nog naar goede B&B's. Zelf vinden wij de leukste manier van reizen met overnachtingen in kleine B&B's, vooral omdat je op deze manier veel contact hebt met de locale bevolking en vanwege de sfeer, de hulp en de tips die je krijgt. Je bent immers niet meneer en mevrouw van kamer 728.
Maar na een eerste zoekactie blijken die niet zo makkelijk te vinden in de VS als pakweg in Canada of Nieuw Zeeland.
Daarom hoop ik langs deze weg aan goede adressen te kunnen geraken.
Wij zoeken dus B&B's met max. 5-6 kamers met een prijs ongeveer tussen 80 en 140$.
Onze overnachtingsplaatsen zijn:
-San Francisco
-Monterey of dichtbij
-Yosemity N.P.
-tussen Lone Pine en Paramint Springs, net voor Death Valley
-Las Vegas
-Grand Canyon N.P.
-Page
-Bluff
-Moab
-Capitol Reef N.P.
-Bryce Canyon N.P.
-Zion N.P.
-Salt Lake City
-Jackson Hole
-Yellowstone N.P.
-Bozeman
In elk geval iedereen bedankt voor de hulp.
Rudi
Heb je al eens op http://www.bbonline.com gekeken?
-
- Amerika-ontdekker
Hallo Rudin,
Wij hebben een paar jaar geleden gelogeerd in Dream Catcher Inn (B&B)
225 E Main
Rockville, Utah
1-435-772-3600 (even voor je opgezocht)
Dat was ons goed bevallen, ik dacht 3 of 4 kamers, erg aardige mensen en een lekker ontbijt (door hun zelf klaar gemaakt).
De man had wat goede tips voor zion wat te doen.
Misschien een idee?
De prijs weet ik helaas niet meer.
Succes met zoeken.
Groetjes Samantha
Wij hebben een paar jaar geleden gelogeerd in Dream Catcher Inn (B&B)
225 E Main
Rockville, Utah
1-435-772-3600 (even voor je opgezocht)
Dat was ons goed bevallen, ik dacht 3 of 4 kamers, erg aardige mensen en een lekker ontbijt (door hun zelf klaar gemaakt).
De man had wat goede tips voor zion wat te doen.
Misschien een idee?
De prijs weet ik helaas niet meer.
Succes met zoeken.
Groetjes Samantha

Vlakbij Bryce hebben wij in the Buffalo Sage geslapen. Hele mooie kamers en een goed ontbijt! Een aanrader.
http://www.buffalosage.com/
http://www.buffalosage.com/
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik weet niet in hoeverre prijs een rol speelt, maar over het algemeen zijn B&B een stukje duurder dan een hotel of motel. Als het alleen gaat om het in contact komen met locals, zou ik een bezoek brengen aan de lokale kerk of kroeg. Als je overigens in de steden of bij het binnenrijden van de staat een bezoek brengt aan de lokale visitors center, daar hebben ze meestal een uitgebreide lijst met adressen van B&B's
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 17 Reacties
- 1592 Weergaves
-
Laatste bericht door paulr
-
- 6 Reacties