Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hulp nodig: route Lake Havasu -> Grand Canyon
Hulp nodig: route Lake Havasu -> Grand Canyon
Hallo iedereen
Ik ben bezig met het plannen van onze route. Voor onze rit van Lake Havasu naar de Grand Canyon heb ik totaal geen idee wat we onderweg zeker moeten zien. Heeft er iemand een idee?
Is het de moeite om een omweg te maken zodat we Flagstaff kunnen bezoeken?
We kunnen ofwel via de US-89 naar de Grand Canyon rijden (via Flagstaff = +- 512 km) ofwel via de SR-64 (+- 359 km)
Ik zou ook graag een stukje Route 66 volgen? Waar kunnen we dit het best doen?
Alvast bedankt!
Ik ben bezig met het plannen van onze route. Voor onze rit van Lake Havasu naar de Grand Canyon heb ik totaal geen idee wat we onderweg zeker moeten zien. Heeft er iemand een idee?
Is het de moeite om een omweg te maken zodat we Flagstaff kunnen bezoeken?
We kunnen ofwel via de US-89 naar de Grand Canyon rijden (via Flagstaff = +- 512 km) ofwel via de SR-64 (+- 359 km)
Ik zou ook graag een stukje Route 66 volgen? Waar kunnen we dit het best doen?
Alvast bedankt!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt ook vanaf Flagstaff de 180 nemen en dan het laatste stuk de 64. Volgens mijn kaart is de 180 een scenic route.
Het stuk van Flagstaff via de 89 hebben wij wel eens gereden, maar kan ik me niet herinneren. Het laatste stuk vanaf Cameron is mooi, maar waarschijnlijk rijd je dat ook al als je vertrekt vanaf de Grand Canyon.
Vanaf Kingman kun je route 66 nemen.
Marianne
Het stuk van Flagstaff via de 89 hebben wij wel eens gereden, maar kan ik me niet herinneren. Het laatste stuk vanaf Cameron is mooi, maar waarschijnlijk rijd je dat ook al als je vertrekt vanaf de Grand Canyon.
Vanaf Kingman kun je route 66 nemen.
Marianne
Je kan van LHC naar I40 rijden, dan even naar links en afslag 1 bij Topock naar R66 door high desert (Mohave County) naar Oatman en via Sitgreaves Pass naar Kingman. Vervolgens R66 door Kingman en het stuk via Peach Springs naar Seligman. Het nog langst bestaande stuk R66 (Topock-Seligman of eigenlijk nog naar Ash Fork.) Ik zou dan gewoon az64 naar GCNP nemen. bij Williams. Via Flagstaff is een omweg maar wel een prachtige route langs de Snowbowl (kan je nog met een kabelbaan naar boven). Us89 gaat door Painted Desert naar de oostingang van GCNP maar daar zal je, zoals Marianne al zegt, waarschijnlijk ook komen op je vervolgroute.
Yeehaw
Yeehaw
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Wij hebben deze route 5 dagen terug gereden, maar dan in omgekeerde volgorde. Als je op mijn weblog kijkt, heb je een idee van hoe het gegaan is en hoe het eruit zag. Is overigens net iets andere route volgens mij, maar vooral het stuk via Oatman (klein beetje om) vonden wij ABSOLUUT de moeite waard !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht