Momenteel plan ik onze route met Streets & Trips van Microsoft. Neemt deze altijd verharde wegen? Indien niet, hoe kan ik dit zien?
Momenteel kan ik de route niet controleren met een andere kaart aangezien we er nog geen hebben. Ik ben van plan om deze (Rand McNally) aan te schaffen in San Francisco.
Weet er hier iemand een goeie winkel zijn die te voet of met het openbaar vervoer bereikbaar is?
Nu nog een ander vraagske. We hebben 2 dagen serieus onderschat. We moeten op 2 dagen van Moab naar Las Vegas rijden en ik wou onderweg Bryce Canyon en Zion Canyon bezoeken.
Op het ogenblik dat we onze hotels boekten, had ik dit forum nog niet ontdekt. Jullie hadden mij dit zeker afgeraden... Maar ja, het is nu zo en ik kan er niets meer aan wijzigen.

Mijn

Rijden we via Goblin State Park zo door Capitol Reef NP en zo verder naar Bryce Canyon. Dit is ongeveer 400 km en +- 5u45 rijden. Ik zou dan in totaal toch een 3 uur stoppen en dan hebben we veel te weinig (misschien zelf geen) tijd voor Bryce Canyon.
Een andere optie is omrijden (groot stuk via I-70 en de US-89). Dit is ongeveer 445 km en +- 4u35 rijden. We zouden dan kort na de middag in Bryce Canyon aankomen en dan hebben we nog een hele namiddag om Bryce Canyon te verkennen. De dag erop zouden we dan naar Zion NP vertrekken.
Welke optie verkiezen jullie?
Zou ik beter 1 van de 2 parken laten vallen en eentje goed bezoeken?
Alvast bedankt voor jullie reacties! Alle hulp is welkom!