Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Is het druk in september???

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
gerard moll
Amerika-ontdekker

Is het druk in september???

Bericht door gerard moll »

Maandag vertrekken we voor onze rondreis in september. De eertse 2 nachten SF zijn geboekt. Maar behalve LV gaat alles op de bonnefooi. En uiteindelijk zal dat ook wel lukken. Maar ik heb hier en daar de beschikbaarheid gechect en zie dat er bijna geen kamer/lodge meer te krijgen is. DV vol, Page vol etc. Gaat plotseling iedereen deze reis maken? Voorlopig maak ik me niet ongerust maar ik ga toch maar even op zoek naar wat alternatieven.
antonia
Amerikakenner

Bericht door antonia »

Waar heb je de beschikbaarheid gecheckt?
Bij de hotels/lodges zelf of via een boekingssite?
Als je bij de accommodaties zelf online checkt, is er vaak meer beschikbaar.
Reisverslag Zuidwesten 2007: http://josesylviausa07.blogspot.com/
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Probeer eens gewoon met: "Death Valley lodging". Volgens mij zijn er nog kamers in Furnace Creek Ranch. Stovepipe weels is (bijna) vol in september.
Volgens mij is er in Page zeker nog plaats bij BW Arizona Inn en Days Inn. De anderen heb ik niet gechecked.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Typo: Niet BW Arizona Inn maar BW Lake Powell Inn. Arizona Inn zal wel vol zijn.
gerard moll
Amerika-ontdekker

Bericht door gerard moll »

Ik heb via xanterra de beschikbaarheid van een aantal locaties gechect. En daar viel me op dat deze maand redelijk vol geboekt is. Natuurlijk zijn er alternatieven. maar de voorkeuren wordt lastig. Mogelijk valt het mee als we ter plaatse zijn.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Als je in Death Valley wilt ovenachten lijkt het me wel fijn als je van tevoren weet dat er plaats is, maar voor de rest zou ik me geen zorgen maken. Er zal altijd wel iets zijn.
Wij zijn eens in een weekend in het hoogseizoen naar South Lake Tahoe geweest, en hadden op tijd gereserveerd, want dat leek ons wel noodzakelijk. Toen we daar echter op vrijdag aan het eind van de middag binnenreden zagen we werkelijk overal vacancy bordjes hangen.

Marianne
Lumoco
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Lumoco »

Wij zijn nu onze weg in het Zuidwesten aan het afleggen en wij vinden het absoluut niet druk.
We slapen wel steeds in motels net buiten de nationale parken, en daar heb je zonder problemen altijd plaats...
Toen we Zion binnen reden zag ik het bordje hangen dat er nog plaats was in de lodge, zelfde voor de grand canyon deze morgen.

Death Valley weet ik niet want daar gaan we niet heen. Maar om in september nergens plaats te vinden zal het toch plots zeer straf moeten keren. Motels zijn maar voor 50% bezet als ze al aan 50% raken...

dus zeker niet wanhopen
Bezoek mijn blog en volg onze reis: http://www.bloggen.be/The_california_Trip
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

Wij zijn een jaar geleden in het Zuid-Westen geweest en we hadden in Phoenix, Las Vegas, LA en bij de Grand Canyon alvast hotels geboekt. Het vinden van accomodatie ging overal goed, behalve bij Bryce Canyon. In die omgeving zou ik dus zeker proberen om, al was het maar twee dagen tevoren, desnoods telefonisch iets te reserveren.

Wij waren op het laatst verwikkeld in een race tegen nog wat andere reizigers om de laatste hotelkamers van een hotel dat nog ongeveer drie kwartier rijden van Bryce lag... en daar kunnen we nu om lachen, maar op dat moment echt niet!!!
rvdboomen
Amerika-ontdekker

Bericht door rvdboomen »

Ik zit momenteel in Las Vegas, daar is ook voldoende ruimte. Zelf nu op zaterdag. Bij Zion, Page, Bryce was ook nog voldoende plaats.
Alleen de lodge in Zion was vol, maar net buiten het park is genoeg te vinden. Is 5 minuten met de Zion shuttle.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer