Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Verschil Disneyland Parijs en Disney Los Angeles?
Verschil Disneyland Parijs en Disney Los Angeles?
Hallo allemaal
We gaan dit jaar met z'n 4ren naar Amerika.
nu is mijn vraag : wat is er te zien in Disney Los Angeles en is er (veel)verschil met Disney Parijs?
ik ben zelf ook in Universal Studios geweest, vond ik erg mooi.
Wat raden jullie aan? (Met 2 jongens van 15 en 13 jaar)
vast bedankt
Sonja
We gaan dit jaar met z'n 4ren naar Amerika.
nu is mijn vraag : wat is er te zien in Disney Los Angeles en is er (veel)verschil met Disney Parijs?
ik ben zelf ook in Universal Studios geweest, vond ik erg mooi.
Wat raden jullie aan? (Met 2 jongens van 15 en 13 jaar)
vast bedankt
Sonja
- hdeweert
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hallo Sonja
Als je van Disney houd moet je zeker het park in Annaheim aandoen. Het is het eerste Disney park en is wat klein van opzet. Toch is het er erg gezellig. Tegenwoordig is er een nieuw park bijgebouwd het California Adventure. Alle parken zijn trouwens de moeite waart ook Universal etc.
Harm
Als je van Disney houd moet je zeker het park in Annaheim aandoen. Het is het eerste Disney park en is wat klein van opzet. Toch is het er erg gezellig. Tegenwoordig is er een nieuw park bijgebouwd het California Adventure. Alle parken zijn trouwens de moeite waart ook Universal etc.
Harm
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Verschil Disneyland Parijs en Disney Los Angeles?
Hallo Sonja,
Zie ook mijn berichtje aan Wendy Jol (onderwerp Universal Studios).
Gezien de leeftijd van jouw kinderen, kan ik je aanvullend op het eerder genoemde bericht nog een tweetal tips geven:
1) Knot's Berry Farm in Anaheim. Kijk op http://www.knotts.com/park/index.shtml. Dit park is erg leuk, met veel leuke attracties: 2 super-leuke achtbanen, waarvan er 1 wel heel erg snel gaat. Zeker geschikt voor jouw pubers!
2) Six Flags Magic Mountain in Valencia (ten noorden van LA), ongeveer een half uurtje rijden van Hollywood vandaan. Dit park is een echte topper onder de pretparken met maar liefst 15 spectaculaire achtbanen. Een hele bijzonder achtbaan staat hier ook: een 4-dimensionele achtbaan, die je nergens anders op de wereld zult tegenkomen. In dit park vind je een aantal achtbanen die behoren tot de wereldtop! Zeker een bezoekje waard! Kijk maar eens op de website: http://www.sixflags.com/parks/magicmountain/. Deze dag zullen jouw kinderen nooit vergeten, als ze tenminste genoeg lef hebben!
Groetjes en alvast veel plezier.
ALs je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Jacqueline
Zie ook mijn berichtje aan Wendy Jol (onderwerp Universal Studios).
Gezien de leeftijd van jouw kinderen, kan ik je aanvullend op het eerder genoemde bericht nog een tweetal tips geven:
1) Knot's Berry Farm in Anaheim. Kijk op http://www.knotts.com/park/index.shtml. Dit park is erg leuk, met veel leuke attracties: 2 super-leuke achtbanen, waarvan er 1 wel heel erg snel gaat. Zeker geschikt voor jouw pubers!
2) Six Flags Magic Mountain in Valencia (ten noorden van LA), ongeveer een half uurtje rijden van Hollywood vandaan. Dit park is een echte topper onder de pretparken met maar liefst 15 spectaculaire achtbanen. Een hele bijzonder achtbaan staat hier ook: een 4-dimensionele achtbaan, die je nergens anders op de wereld zult tegenkomen. In dit park vind je een aantal achtbanen die behoren tot de wereldtop! Zeker een bezoekje waard! Kijk maar eens op de website: http://www.sixflags.com/parks/magicmountain/. Deze dag zullen jouw kinderen nooit vergeten, als ze tenminste genoeg lef hebben!
Groetjes en alvast veel plezier.
ALs je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Jacqueline
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Grappig, wij vonden helemaal niets aan Knotts Berry Farm, na de Universal Studios and Disney parken. Toen wij er waren (maar dat is alweer een aantal jaren geleden) was het oud en niet goed onderhouden en vooral heel klein vergeleken bij andere pretparken. Het is wel een heel bekend park en echt Amerikaans, maar wij vonden het de (nu $43 per persoon) toegangsprijs niet waard. Zo zie je, hoe verschillend smaken toch zijn.
Met de Six Flags Magic Mountain waardering ben ik het wel eens.
Met de Six Flags Magic Mountain waardering ben ik het wel eens.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1818 Weergaves
-
Laatste bericht door Fiesta68
-
- 36 Reacties