Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hans Klok

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

De show stopt op 8 december. zie: http://www.ad.nl/cultuurenshow/article1708044.ece

Martin
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Martin & Marianne schreef:De show stopt op 8 december. zie: http://www.ad.nl/cultuurenshow/article1708044.ece

Martin
Ja jammer, moeten we voor volgend jaar toch iets anders uitzoeken. :lol:
enger003
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door enger003 »

Ja jammer, moeten we voor volgend jaar toch iets anders uitzoeken.
Blue Man groep. Succes verzekerd.
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ndekker »

stinger schreef:ben afgelopen donderdag de 17e geweest,ik zat in vak 13,rij AA en stoel a en b dus helemaal recht vooraan tickets waren 109 dollar p.p,pamela stond al met al op 2 meter afstand van me.ik vond de show wel leuk,maar niet dat je zegt wauw waanzinnig !!ik vond het leuk om pamela gezien te hebben en daar houd het ook mee op.ik ben ook naar KA,Mystere en Blue man group en Celine Dion geweest,dat waren veeeel betere shows.
Ik denk niet dat je muziek en dans kan vergelijken met illusie. Vond Hans zijn show top! (zat ook geheel vooraan) en Pam die had net zo goed thuis kunnen blijven, vond die Nederlandse meiden veel leuker als die plastic barbie pop.
can't wait to travel again.....
High Heels
Amerika-newbie
Contacteer:

Bericht door High Heels »

Ik ben dus geweest op 3 oktober om 19u. Ik zat in vak 103, rij A. Dus helemaal op de eerste rij. De show vond ik prachtig. Was de eerste keer dat ik Hans Klok aan het werk zag. Ik ben belg en moet eerlijk toegeven dat ik de naam nog nooit gehoord had tot de media-hype rond de show in Vegas. Heb genoten van elke seconde.
Pamela haar rol is een goede aanvulling in de show. Ze doet het zeker niet slecht. Maar Hans Klok heeft haar inderdaad niet nodig voor de show zelf. Voor de marketing werkt het natuurlijk perfect. Ik zat op de eerste rij, dus heb haar goed gezien. Maar helaas geen handtekening zoals eerder gehoopt.
De show vergelijken met andere shows, vind ik verkeerd. Je mag geen appels met peren vergelijken. Bijvoorbeeld Hans Klok en Celine Dion doen totaal verschillende dingen, dus dat gaat niet op. Dit is een goeie show!

Heb echter een vraagje voor degene die de show gezien hebben.
Hij doet een truc waarbij hij de gedachten raad van een persoon in de zaal. Weet iemand nog die antwoorden? Zou eens willen vergelijken om te zien of dit fake is. Het leek me nogal ongeloofwaardig met die bal die in het publiek werd gegooid om de gelukkige te vinden. Allee, bij mijn voorstelling verliep dit nogal verdacht als een opgezet spel.
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ndekker »

High Heels schreef:Ik ben dus geweest op 3 oktober om 19u. Ik zat in vak 103, rij A. Dus helemaal op de eerste rij. De show vond ik prachtig. Was de eerste keer dat ik Hans Klok aan het werk zag. Ik ben belg en moet eerlijk toegeven dat ik de naam nog nooit gehoord had tot de media-hype rond de show in Vegas. Heb genoten van elke seconde.
Pamela haar rol is een goede aanvulling in de show. Ze doet het zeker niet slecht. Maar Hans Klok heeft haar inderdaad niet nodig voor de show zelf. Voor de marketing werkt het natuurlijk perfect. Ik zat op de eerste rij, dus heb haar goed gezien. Maar helaas geen handtekening zoals eerder gehoopt.
De show vergelijken met andere shows, vind ik verkeerd. Je mag geen appels met peren vergelijken. Bijvoorbeeld Hans Klok en Celine Dion doen totaal verschillende dingen, dus dat gaat niet op. Dit is een goeie show!

Hij doet een truc waarbij hij de gedachten raad van een persoon in de zaal. Weet iemand nog die antwoorden? Zou eens willen vergelijken om te zien of dit fake is. Het leek me nogal ongeloofwaardig met die bal die in het publiek werd gegooid om de gelukkige te vinden. Allee, bij mijn voorstelling verliep dit nogal verdacht als een opgezet spel.

Bij ons was er een domme canadees genaamd larry die de bal ving...
Robinho24
Amerikafan

Bericht door Robinho24 »

Bij ons een engelsman.

1 antwoord was dier waar je het meeste hekel aan had. Hij zei een stinkdier (squid).

Rest weet ik zo niet meer.
Vegasgirl
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Vegasgirl »

Robinho24 schreef:Bij ons een engelsman.

1 antwoord was dier waar je het meeste hekel aan had. Hij zei een stinkdier (squid).

Rest weet ik zo niet meer.
squid is inktvis, skunk is een stinkdier :D
Shadow$
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Shadow$ »

En wat zei hij dan?
Ik weet het niet meer presies hoe hij het zei maar het ging erover dat we helemaal naar vegas kwamen op vakantie en dan ga je naar de Hans Klok show.

En als hij geweten had dat er zoveel Nederlanders in de zaal zaten dan had hij de show in het Nederlands gedaan :P
Shadow$
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Shadow$ »

Bij ons moest iemand (ik weet niet meer uit welk land die kwam) wat dingen vertellen en Pam en Hans zouden zijn 'mind readen'. Ook een getal moest hij zeggen. Zijn antwoorden bleken dus al te zijn opgeschreven door Hans. Alleen het bedrag van het etentje had hij fout. Dat was 125 en hij had 100. Pam haar commentaar: 'So typical Dutch, you forgot the tip!' . En jawel, hij trok het doek weg en daar stond de 25 tip die het totaal op 125 maakte .

Vorig jaar zijn we naar de show van David Copperfield geweest en die had ook zo`n truukje. Ik moest ook naar voren komen en een getal noemen. Er hing een kistje in de zaal en dat hing er de hele voorstelling. Toen ik en nog twee mensen op dat podium kwamen werd dat kistje naar beneden gehaald en er werd een cassetebandje uit dat kistje gehaald. Op dat cassettebandje stonden alle cijfers die we hadden opgenoemd.

ik geloof niet dat die mensen bij de show van Hans horen. Ik denk echt dat het willekeurige mensen zijn.
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

vanavond Hans Klok in Las Vegas in de tvshow van Ivo Niehe.
stinger
Amerika-newbie

Bericht door stinger »

Goed ik had het niet mogen vergelijken met Celine Dion,of Blue man group,KA of Mystere,maar laat ik het dan vergelijken met Siegfried en Roy,David Copperfield,Danny Gans,en zelfs mijn vader,ik vond de show van Hans Klok,echt waardeloos,sorry voor degene die het wel leuk vonden,maar ik (als dochter van een gochelaar)heb mijn vader betere trucs zien doen hoor,daarom zei ik dat ik het voor Las Vegas begrippen,niets bijzonders vond,en niet omdat ik appels met peren wil vergelijken,dit is gewoon mijn mening,en ik vond het leukste van de show,dat ik Pamela Anderson heb gezien.
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ndekker »

stinger schreef:Goed ik had het niet mogen vergelijken met Celine Dion,of Blue man group,KA of Mystere,maar laat ik het dan vergelijken met Siegfried en Roy,David Copperfield,Danny Gans,en zelfs mijn vader,ik vond de show van Hans Klok,echt waardeloos,sorry voor degene die het wel leuk vonden,maar ik (als dochter van een gochelaar)heb mijn vader betere trucs zien doen hoor,daarom zei ik dat ik het voor Las Vegas begrippen,niets bijzonders vond,en niet omdat ik appels met peren wil vergelijken,dit is gewoon mijn mening,en ik vond het leukste van de show,dat ik Pamela Anderson heb gezien.
Ik wil jouw vader wel is zien optreden dan.....
stinger
Amerika-newbie

Bericht door stinger »

sorry,hij is 5 jaar geleden overleden...............

zo beter Paula???
Laatst gewijzigd door stinger op 15 okt 2007, 18:38, 2 keer totaal gewijzigd.
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

stinger schreef:sorry,hij is 22 mei 2002 overleden........................
dat is toch wel een hele aparte datum, al die 2 tjes. :sorry:
Tinus1955
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Hans Klok in Las Vegas

Bericht door Tinus1955 »

In dit oude topic ook nog even melden:

Afbeelding

Vergeet als Nederlanders/Belgen ook geen bezoek te brengen aan de Vegas show van ons eigen HANS KLOK in de Excalibur!
Hij heeft het publiek echt nodig en het is ook echt een leuke show!
Tip daarbij: koop de goedkopere kaarten, je plaatsen worden vrijwel altijd geupgrade bij binnenkomst in de zaal naar een hogere categorie.
Mlife Aanbieding voor $10 korting op kaarten in bepaalde categorieën: https://www.mgmresorts.com/en/booking/s ... 396ffea32d
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Re: Hans Klok

Bericht door Christian »

Ik ben afgelopen november bij zijn show geweest.

De zaal is redelijk klein en ziet er een beetje uit als een dart zaal. Lange tafels met stoelen die achterelkaar in een treintje staan.
Wij zaten in een booth en hadden kaarten bij een ticket box op de strip gekocht. Er kunnen 4 man zitten in een booth, wij hadden geluk dat er bij ons niemand bij kwam.

Ik heb een kaart meegenomen met een korting code: HKFUN30. Dit zou 30% korting moeten geven. Ik neem aan dat je deze code op de officiele website moet gebruiken. Ik durf ook niet te zeggen of je dan goedkoper uit bent dan bij een ticketbox aan de strip.

Om een voorbeeld te geven. Wij zaten in booth 6 voor $64,- per persoon.
De kaarten in het midden zijn duurder geloof ik. Maar ik zou zeker voor een booth gaan. Dan zit je iets hoger en heb je beter zicht op het podium.
Deze zaal wordt 3 keer op een dag gebruikt door verschillende shows. Laat je niet verleiden door het ronde podium in het midden. Hans gebruikt die niet.

Het is een mooie show en Hans verdient een veel grotere zaal/podium. Hopelijk krijgt hij die kans ooit.
Tinus1955
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Hans Klok

Bericht door Tinus1955 »

Ik denk dat het onmogelijk is dat hij naar een grotere zaal kan binnenkort. De zaal waar hij nu in staat wordt zelfs al vaak verkleind met gordijnen. Geboekte plaatsen daarachter worden dus "geupgrade" naar voren. Hij moet echt wat doen aan zijn bekendheid in Amerika (meedoen met een grote tv show als "America's Got Talent" o.i.d.), als hij een groter publiek bij zijn shows in Vegas wilt.
Maar het is natuurlijk ook een moeilijke markt met al die vele andere magician shows in Vegas.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer