Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
"alternatief" voor hotel downtown SF
"alternatief" voor hotel downtown SF
Deze zomer reizen we met ons gezin door het zuid-westen met een huur auto en eigen tent. In de grote steden zoals San Francisco dachten we in een hotel te gaan. Na wat hotels te hebben bekeken blijken de hotel vrij duur (of al vol). Als het moet dan moet het maar wij vroegen ons af of er geen alternatief is. Bijvoorbeeld een leuk hotel buiten het centrum maar met een prettige verbinding naar het centrum toe (we waren eigenlijk niet van plan om in SF rond te rijden in de huurauto). Wie weet zoiets?
Of een aardige camping die te bereizen is. Eerder schreef iemand op dit forum op een campground 30 km van SF te zitten. Welke campground was dat? Met o.a. de boot kwam hij dan naar SF. Hoe lang doe je er dan in totaal over om in het centrum te komen?
Ik hoop dat iemand wat tips heeft.
Carin
Of een aardige camping die te bereizen is. Eerder schreef iemand op dit forum op een campground 30 km van SF te zitten. Welke campground was dat? Met o.a. de boot kwam hij dan naar SF. Hoe lang doe je er dan in totaal over om in het centrum te komen?
Carin
SF is over het algemeen zeer goed met het openbaar vervoer, maar als je 30 km weg gaat zitten, kan ik je dat niet vertellen!
Is er echt niets beschikbaar in de buurt van het centrum, lijkt me onwaarschijnlijk, maar misschien speelt een budget een rol in de keuze en dan kan dat natuurlijk altijd!
Welke datum zijn jullie in SF
Richard
Is er echt niets beschikbaar in de buurt van het centrum, lijkt me onwaarschijnlijk, maar misschien speelt een budget een rol in de keuze en dan kan dat natuurlijk altijd!
Welke datum zijn jullie in SF
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
-
- Amerika-expert
bayshore boulevard
bezochten een week san francisco en gebruikten onze auto enkel om naar een pretpark in vallejo te rijden.
bus 15 (om de 12 minuten) bracht ons vlot van ons motel (kruising bayshore boulevard en 101 in brisbane) door het centrum en langs chinatown tot vlakbij fisherman's warf. duur: 30 minuten.
kochten een weekpass voor het openbaar vervoer, was ook goed voor de cable tram. zal gegevens motel + prijs straks doorgeven, kan misschien nuttig zijn.
jacques
bus 15 (om de 12 minuten) bracht ons vlot van ons motel (kruising bayshore boulevard en 101 in brisbane) door het centrum en langs chinatown tot vlakbij fisherman's warf. duur: 30 minuten.
kochten een weekpass voor het openbaar vervoer, was ook goed voor de cable tram. zal gegevens motel + prijs straks doorgeven, kan misschien nuttig zijn.
jacques
-
- Amerika-ontdekker
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: "alternatief" voor hotel downtown SF
Hoi Carin,carin schreef:Of een aardige camping die te bereizen is. Eerder schreef iemand op dit forum op een campground 30 km van SF te zitten. Welke campground was dat? Met o.a. de boot kwam hij dan naar SF. Hoe lang doe je er dan in totaal over om in het centrum te komen?
Carin
Dat is Marin Park in Larkspur ten noorden van SFO maar deze campground heeft geen tentsite.
In Half Moon Bay ten zuiden van SFO heb je Pelican Point RV Park deze heeft 19 tentsites en ligt op 30 mile van SFO aan hyway 1.
Gr.
Rob
Hey Carin:carin schreef:Deze zomer reizen we met ons gezin door het zuid-westen met een huur auto en eigen tent. In de grote steden zoals San Francisco dachten we in een hotel te gaan. Na wat hotels te hebben bekeken blijken de hotel vrij duur (of al vol). Als het moet dan moet het maar wij vroegen ons af of er geen alternatief is. Bijvoorbeeld een leuk hotel buiten het centrum maar met een prettige verbinding naar het centrum toe (we waren eigenlijk niet van plan om in SF rond te rijden in de huurauto). Wie weet zoiets?
Carin
de travellodge in het midden van SF is heel erg goed, je ligt centraal tussen alle leuke buurtjes in SF, op loop afstand van musea, civic center, Castro, heel makkelijk om met de muni (bus en subway systeem in SF) om naar downtown te gaan (10 mts.)
de website is: http://www.sanfranciscocentralhotel.com/
You're going to love SF!!!!
Live and let live is what I aspire to
American
Californian
American
Californian
-
- Amerikafan
Weet je zo of parkeren hier gratis is? Kon er niets over vinden op de site zelf...de travellodge in het midden van SF is heel erg goed, je ligt centraal tussen alle leuke buurtjes in SF, op loop afstand van musea, civic center, Castro, heel makkelijk om met de muni (bus en subway systeem in SF) om naar downtown te gaan (10 mts.)
de website is: http://www.sanfranciscocentralhotel.com/
There are 10 types of people in the world:
Those who understand binary, and those who don't...
** 2005/2008/2012/2018/2023 USA **
Those who understand binary, and those who don't...
** 2005/2008/2012/2018/2023 USA **
Daar ben ik weer, dank voor de reacties.
Voor de duidelijkheid, ons gezin bestaat uit 5 personen, 3 kinderen van (dan) 10, 13 en 15 jaar. We willen met zijn allen in één kamer. En in SF blijken de hotelkamers wat kleiner dan elders. Ook zoeken we in de lagere prijscategorieën. We merken dat het boeken van een hotelkamer voor 5 personen niet altijd lukt, sommige reserveringssites pakken al geen 5 personen, 4 personen is het maximale aantal wat je kunt invullen.
Nog wat vraagjes: Babet, wat was het adres van het motel 8
Jaques, fijn als je het nog wil doorgeven.
groet, Carin
Voor de duidelijkheid, ons gezin bestaat uit 5 personen, 3 kinderen van (dan) 10, 13 en 15 jaar. We willen met zijn allen in één kamer. En in SF blijken de hotelkamers wat kleiner dan elders. Ook zoeken we in de lagere prijscategorieën. We merken dat het boeken van een hotelkamer voor 5 personen niet altijd lukt, sommige reserveringssites pakken al geen 5 personen, 4 personen is het maximale aantal wat je kunt invullen.
Nog wat vraagjes: Babet, wat was het adres van het motel 8
Jaques, fijn als je het nog wil doorgeven.
groet, Carin
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Wij vonden de Courtyard by Marriott Fisherman's Wharf fantastisch vooral omdat het maar $10 kostte om te parkeren. We konden daar gerust met zijn vijven in (ongeveer dezelfde kinderleeftijden) en zaten midden in de leuke buurt.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Wij verbleven in de Travelodge Airport South, (+/- 70usd/dag voor 3 personen)
voordelen:
-vlakbij luchthaven, handig bij aankomst 's avonds en bij verlaten SF richting LA enkele dagen later
- 's avonds rustig met de wagen rondcruisen om iets te eten te zoeken
- gratis parking aan motel
nadelen:
- elke dag pendelen (als je dat een nadeel vindt natuurlijk) +/- 25-30 min/dag in totaal
- parking betalen in SF: 2x 15usd/dag aan Fisherman's Wharf
- je mist het SF nachtleven voor zover dat er is natuurlijk...
Wim
voordelen:
-vlakbij luchthaven, handig bij aankomst 's avonds en bij verlaten SF richting LA enkele dagen later
- 's avonds rustig met de wagen rondcruisen om iets te eten te zoeken
- gratis parking aan motel
nadelen:
- elke dag pendelen (als je dat een nadeel vindt natuurlijk) +/- 25-30 min/dag in totaal
- parking betalen in SF: 2x 15usd/dag aan Fisherman's Wharf
- je mist het SF nachtleven voor zover dat er is natuurlijk...

Wim
-
- Amerika-expert
days inn
ons motel was het travelodge bayside maar daar kan momenteel blijkbaar niet meer geboekt worden. misschien wegenwerken ?
een beetje verder richting luchthaven is er de days inn candlestick park, geneva street. kamer met 2 queens kost 60 $. moet zelfde transit-tijd naar het centrum zijn dan van de travelodge.
ben eigenlijk wel benieuwd wat er met die travelodge aan de hand is. kan iemand van de amerikaanse forumleden misschien even het vliegtuig nemen naar san francisco en gaan kijken? moet niet vandaag, morgen is ook goed.
jacques
een beetje verder richting luchthaven is er de days inn candlestick park, geneva street. kamer met 2 queens kost 60 $. moet zelfde transit-tijd naar het centrum zijn dan van de travelodge.
ben eigenlijk wel benieuwd wat er met die travelodge aan de hand is. kan iemand van de amerikaanse forumleden misschien even het vliegtuig nemen naar san francisco en gaan kijken? moet niet vandaag, morgen is ook goed.
jacques
-
- Amerika-ontdekker
Ik heb laatst geboekt bij http://www.sftownhousemotel.com/thhome.shtml
Het is een simpel motel maar op tripadvisor.com staan best positieve reacties. Verder kun je er gratis parkeren en zit je op een paar blocks van Fishermans Wharf en Ghirardelli Square.
Het kost ons voor 2 pers per nacht in mei maar $66 + taxes, geen geld voor S.F.
Jan
Het is een simpel motel maar op tripadvisor.com staan best positieve reacties. Verder kun je er gratis parkeren en zit je op een paar blocks van Fishermans Wharf en Ghirardelli Square.
Jan
California Rules!
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Ik heb even gekeken op die site en daar staat dat de aanbieding van 66 dollar geldt tot 26-05-05.Little John schreef:Ik heb laatst geboekt bij http://www.sftownhousemotel.com/thhome.shtml
Jan
Weet iemand of deze aanbieding geldt voor september, maar dat je hem boekt voor 26 mei? mij is het niet helemaal duidelijk.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Sorry maar volgens mij is de aanbieding is alleen geldig als je voor 26-05-05 daar overnacht niet als je een reservering boekt voor een latere datum.Souraia schreef: Ik heb even gekeken op die site en daar staat dat de aanbieding van 66 dollar geldt tot 26-05-05.
Weet iemand of deze aanbieding geldt voor september, maar dat je hem boekt voor 26 mei? mij is het niet helemaal duidelijk.
Rob
-
- Amerika-ontdekker
Ik zie nu helaas pas je berichtje weer, heb even gezocht voor je maar hierbij het adres:
2440 Lombard Street
Hwy. 101 on Lombard Street
San Francisco, CA, 94123 US
415-922-0244
Ik heb geen idee hoe groot de kamers daar zijn, wij hadden een kamer met kingsize bed en bubbeltjesbad in de badkamer. Het was ongeveer 5 min. lopen naar de bus en een winkelstraat (straat achter het motel) met hele lekkere kleine restaurantjes. Ik vond het een leuke locatie om te zitten!
Succes,
Groetjes Babette
2440 Lombard Street
Hwy. 101 on Lombard Street
San Francisco, CA, 94123 US
415-922-0244
Ik heb geen idee hoe groot de kamers daar zijn, wij hadden een kamer met kingsize bed en bubbeltjesbad in de badkamer. Het was ongeveer 5 min. lopen naar de bus en een winkelstraat (straat achter het motel) met hele lekkere kleine restaurantjes. Ik vond het een leuke locatie om te zitten!
Succes,
Groetjes Babette
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Grappig,daar zijn wij in Oktober ook 3 dagen geweest,het Townhouse.
Ik weet wel dat de kamers die ik heb gezien niet geschikt waren voor 5 personen,maar als het kan zou ik je deze zeker aanraden,goed motel,niet duur en echt perfect dichtbij een hoop bezienswaardigheden.
Trouwens nog een voordeel,verdwalen was onmogelijk...gewoon de US 101 opzoeken en je kwam altijd weer "thuis".
Ik weet wel dat de kamers die ik heb gezien niet geschikt waren voor 5 personen,maar als het kan zou ik je deze zeker aanraden,goed motel,niet duur en echt perfect dichtbij een hoop bezienswaardigheden.
Trouwens nog een voordeel,verdwalen was onmogelijk...gewoon de US 101 opzoeken en je kwam altijd weer "thuis".

-
- Amerika-ontdekker
Tja, ik had het er even beter bij moeten zetten dat deze aanbiedeing alleen geldt tot 26 mei, toch zou ik het zeker in de gaten houden want september is ook niet echt hoogseizoen daar dus misschien hebben ze dan ook wel een goeie deal.Pete.Z schreef:Grappig,daar zijn wij in Oktober ook 3 dagen geweest,het Townhouse.
Ik heb ze gebeld omdat ze geen secure internet hadden voor mijn creditcard gegevens, toen wilde ze mij een hogere prijs rekenen omdat die $66 een internetprijs is. Uiteindelijk kreeg ik toch de internetprijs.
Fijn om te horen dat anderen hier ook zijn geweest en goeie ervaringen hebben!
California Rules!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht