Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Van Yosemite N.P. naar Zion N.P.
Van Yosemite N.P. naar Zion N.P.
Dag Amerika-liefhebbers,
Komende zomer gaan we drie weken naar het Zuidwesten van de USA.
Ik heb o.a. een trip gepland van Yosemite naar Zion. Deze route is vrij lang en we zijn dan uiteraard ook van plan deze in twee etappes te doen.
Death Valley hebben we bij onze vorige reis ruimschoots aan de orde laten komen dus deze laten we links liggen.
Ik heb al op mapquest.com gekeken. Daar geven ze een route aan via de 95 naar Las Vegas en vervolgens via de 15 naar Zion.
Als ik de kaart bekijk, is misschien een route via Tonopah (NV) en de 375 en de 93 richting Cedar City ook een optie.
Wie heeft suggesties?
Groeten,
Marco
Komende zomer gaan we drie weken naar het Zuidwesten van de USA.
Ik heb o.a. een trip gepland van Yosemite naar Zion. Deze route is vrij lang en we zijn dan uiteraard ook van plan deze in twee etappes te doen.
Death Valley hebben we bij onze vorige reis ruimschoots aan de orde laten komen dus deze laten we links liggen.
Ik heb al op mapquest.com gekeken. Daar geven ze een route aan via de 95 naar Las Vegas en vervolgens via de 15 naar Zion.
Als ik de kaart bekijk, is misschien een route via Tonopah (NV) en de 375 en de 93 richting Cedar City ook een optie.
Wie heeft suggesties?
Groeten,
Marco
Hey Marco
Zoals jezelf al zei is de route via tonopah ook een optie. Ik ga aanstaande zomer ook naar West U.S.A en ben ook van plan om via Yosemite vaan Zion te rijden. We starten in S.Francisco en rijden via Yosemite, Tonopah, naar Zion, Bryce, grand Canyon en eindigen in Vegas. Ik kan je helaas niet vertellen dat je met deze route beter af zou zijn, want voor ons is dir namelijk ook de eerste keer.
Veel plezier in ieder geval!
Veel plezier in ieder geval!
Ik ken die route niet, maar waar je altijd rekening mee moet houden zijn de enorme hoogte verschillen. Ik heb even rond gekeken, maar jou voorgestelde route lijkt mij ook het snelst.
Ons reisverslag over New York en Zuidwest Amerika op: http://www.reisverslag.info
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 891 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties