Met camper en onze dochter van 11 maanden...

Graag jullie adviezen c.q. opmerkingen.Bedankt alvast!
Gewoon even de kentekennummers uitwisselen, dan kom je elkaar vanzelf wel tegen.jerbia schreef:Misschien komen we elkaar nog wel tegen. Wij zitten ook op 7 en 8 mei in Zion NP
Hoi Yeehaw, de adviezen van Rob nemen we ook zeker aan!Yeehaw schreef:Hi
Is er een speciale reden om naar Monterey te gaan, of willen jullie die dag doorbrengen tussen Monterey en Cambria en bv Hearst Castle bezoeken?
De tip van Rob over de afdaling in Sequoia moet je serieus nemen. Geen kattenpis (of is het kattepis???). Ook Point Lobos SP vlak ten zuiden van Monterey is de moeite waard en het plaatselijke aquarium is erg goed alhoewel je je natuurlijk kunt afvragen of je naar de USA gaat om iets te bezoeken dat je ook elders kan zien.
In Lake Isabella is weinig te beleven. Wil je via Lone Pine naar Death Valley rijden of via Ridgecrest? Deze laatste route (eerst Bakersfield en Mojave) is sneller. Het is zonde om alleen maar door Death Valley te rijden. Je hebt tenminste een hele dag nodig. Wij zijn hier in totaal een week geweest en zijn nog niet uitgekeken. Als de camper het toelaat (tot 25ft) mag je Dante's View niet overslaan alhoewel het laatste stuk behoorlijk steil is. Ik begrijp niet zo goed dat er voor bv Yosemite, LA en San Francisco wel lange tijd wordt uitgetrokken en voor Death Valley niet.
Las Vegas-Zion. Ik sluit me weer bij Rob aan. Valley of Fire is prachtig en het Lost City Museum in Overton de moeite waard. Voor Las Vegas is Red Rock SP (als je van DV komt), ook al zo mooi.
Ik ben nooit met een camper op pad geweest, maar in Page zagen de plaatsen in Glen Canyon NRA bij het Lake Powell resort er prachtig uit. Daar zou ik best willen staan. Tussen Bryce en Page zou je een loopje naar Pink Sanddunes kunnen maken vlak bij Kanab. Kanab is een van de leukste plaatsen in deze omgeving. Als je Zion verlaat en door de tunnel naar het oosten rijdt is vlak na de tunnel een fraaie wandeling te maken. In Page ga je natuurlijk Antelope Canyon bezoeken. Dat zou je het beste midday kunnen doen, dan komen de zonnestralen het diepst in de canyon.
Voor Joshua Tree NP ligt 29Palms. Iedereen haast zich naar Joshua Tree maar 29Palms is bekend om zijn murals. Het is zeer de moeite waard bij het visitorcenter een een plattegrond te halen en eens rond te kijken. Er zitten hele fraaie bij.
Prachtreis en ik wens je vast heel veel plezier.
Yeehaw.
Wat raden jullie dan aan? Heb dit nog niet besloten.Wil je via Lone Pine naar Death Valley rijden of via Ridgecrest? Deze laatste route (eerst Bakersfield en Mojave) is sneller.
Hoi Jeroen, we hebben al eerder via het forum gecommuniceerd...Jeroen80 schreef:Onze route ziet er bijna exact hetzelfde uit (wij gaan niet via Sequoia maar langs Lee Vining naar Yosemite) maar dan in omgekeerde richting. Jullie hebben wel +/- een weekje meer dan ons. Gelukzakken! Maar we klagen niet.
Groeten
Jeroen
Ps wij zitten 9 en 10 mei ook in Bryce Canyon. Misschien zien we elkaar daar wel.
Ja, ook dat en met je duitse vertaling...Jeroen80 schreef:Yep ik weet het nog. Was toen vooral ivm Joshua Tree en LA dacht ik.
Als we een mama en papa met een dochtertje zien die Nederlands spreken zullen we zeker even polsen of jullie dat zijn.
Lijkt me in ieder geval leuk om mensen van het forum in levend lijve te ontmoeten tijdens onze rondreis. En als ik het zo zie gaan er een hele boel forumgangers in de periode dat wij ook gaan.