Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

vraagje Denver hotel vlakbij vliegveld

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

paula58 schreef:
Gypsygirl1 schreef:Ah, dank je Marco, dat ziet er wel goed uit! :wink:
Is van Marriot en behoorlijk aan de prijs.
Omdat wij alleen de eerste nacht een hotel zochten hebben we de comfort inn geboekt voor $80,00, bij de Fairfield inn zouden we $160,00 zijn kwijt geweest.
Het is dus maar net wat je er voor over hebt. :)
Dan weet Ingrid in elk geval zeker dat Jan Doets bij de fly-drive geen goedkoop hotelletje heeft inbegrepen. Gewoon genieten van de luxe :lol:

Ik heb voor onze reis deze zomer drie nachten in de Embassy Suites bij Denver Airport geboekt (aan het eind van de reis) tegen 160 dollar per nacht. Hier zit de AAA-korting ook al in verrekend. Iemand daar weleens geweest??
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Dat is dus inderdaad een meevaller want dat zit in onze vliegticketprijs van 603 pp inbegrepen. :lol:
Rick
Amerika-ontdekker

Bericht door Rick »

Ik heb een vraagje over de ligging van de hotels in Denver aan de luchthaven.
Klopt het dat alle hotels zowat een 9 mijl en meer afliggen van de luchthaven ?
Als ik op verschillende sites kijk kom ik praktisch geen enkel hotel tegen dat dichter ligt dan een mijl of 8/9.
Liggen er dan echt geen hotels dichter van de luchthaven ?

Weet iemand tips van hotels die een shuttlebus naar de luchthaven hebben ?
Rick
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Rick schreef:
Rick
Wij hadden eerst de Quality inn besproken maar hebben dat veranderd in Comfort inn, ligt iets dichter bij (ik geloof 6 mile) en die hebben een gratis shuttle.
Omdat we 's avonds laat aankomen weten we nog niet of we gelijk de auto gaan halen of een dag erna, dus we kunnen alle kanten nog op.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Rick schreef:Ik heb een vraagje over de ligging van de hotels in Denver aan de luchthaven.
Als ik op verschillende sites kijk kom ik praktisch geen enkel hotel tegen dat dichter ligt dan een mijl of 8/9.

Rick
Volgens mij is het wel wat minder dan 9 mijl, maar echt vlakbij de luchthaven is het inderdaad niet. Lijkt me ook niet plezierig.
Wij zaten in 2004 in de Fairfield Inn. Dit staat op hun site:
The Fairfield Inn Denver Airport is conveniently located just 6 miles from the Denver International Airport offering free shuttle service to and from the Airport.

Ik neem aan dat de andere motels daar in de buurt ook een shuttleservice hebben. Ik vond het trouwens wel lekker om de auto direct mee te nemen. Je rijdt zo naar het motel en de volgende dag kun je meteen verder.

Marianne
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

Wij overnachten in http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... orado.html

Op loopafstand een paar goede restaurants en ze hebben een shuttle vanaf het vliegveld.

vrolijke groetjes,
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Rick schreef:Ik heb een vraagje over de ligging van de hotels in Denver aan de luchthaven.

Rick
Je denkt in Nederlandse termen. 6-9 miles is vrijwel niets op de groote van het vliegveld van DIA. Het enige wat je vind dat dichterbij ligt zijn de hangaars. Ik woon zo'n 30 miles van het vliegveld en dat wordt gezien als erg dichtbij.
Ta2 Gerrit
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Ta2 Gerrit »

Misschien wat (te) laat, maar vooruit. Wij hebben een keer in de Comfort Inn Airport geslapen en het is een doorsnee US Hotel met op de begane grond kamers aan de parkeerplaats, dus je auto kan zo voor de deur.
Er zit een redelijk restaurant en aardige bar bij en het ligt dicht bij de Interstate.

Een paar jaar later (2005) zijn we bij de Embassy Suites terecht gekomen, zowel de eerste als de laatste nacht van onze "trektocht" en dat was even wat anders. Ook direct aan de I70 (rechts, een mijl of 10 van de airport), met mooie suitekamers incl. kitchnette gelegen rondom een mooi atrium. Gratis internet, en een gezellige bar.
En de volgende morgen een werkelijk super ontbijt, inclusief. Opgediend in het atrium.
Voor iedere volgende trip die in Denver gaat starten, is dat zeker onze eerste overnachtingplaats.
Geboekt via de eigen website, die was toen veruit de voordeligste t.o.v. Expedia, Hotels.com e.d. Een aanrader !
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
Afbeelding
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Goed om te horen Gerrit, wij hebben voor onze komende reis 3 nachten geboekt in het Embassy Suites als einde van onze camperreis. We gaan dan daar vandaan met een auto nog een paar dagen de omgeving van Denver verkennen.

Er zijn trouwens een paar Embassy's in Denver, wij hebben het hotel bij het vliegveld.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Re: vraagje Denver hotel vlakbij vliegveld

Bericht door MattRob »

Voor onze ski-vakantie volgende maand hebben wij ook 1 hotelovernachting nodig bij Denver Airport (op de heenreis, we komen namelijk om 20:15 aan). En via priceline voor $ 43 ( :mrgreen: ) het Marriott Airport hotel. Ziet er erg mooi uit en dus voor een prachtige prijs. De kans is overigens bijna 100% dat je voor die prijs dat hotel krijgt :wink: !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer