Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel salt lake city met airport shuttle
Hotel salt lake city met airport shuttle
Ik ben op zoek naar een hotel met airportshuttle in Salt Lake City.
Ik kan genoeg hotels bij de airport vinden, maar kent iemand ook centraler gelegen hotels met shuttle?
We vliegen op Salt Lake City, en kunnen pas de volgende middag onze camper ophalen. Het leek me daarom leuker om in het centrum te zitten, of dichtbij een Mall of zo, zodat we de ochtend op een leuke manier kunnen doorbrengen.
Als ik niks kan vinden, denk ik er over om de Airport Inn te boeken. Kent iemand dit hotel?
Ik kan genoeg hotels bij de airport vinden, maar kent iemand ook centraler gelegen hotels met shuttle?
We vliegen op Salt Lake City, en kunnen pas de volgende middag onze camper ophalen. Het leek me daarom leuker om in het centrum te zitten, of dichtbij een Mall of zo, zodat we de ochtend op een leuke manier kunnen doorbrengen.
Als ik niks kan vinden, denk ik er over om de Airport Inn te boeken. Kent iemand dit hotel?
- Bert&Hanny
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Hoi Marloes
Wij hebben afgelopen vakantie overnacht in het Crystal Inn hotel. Dit hotel ligt op 6 mile van het vliegveld en heeft een airport shuttle. Wij vonden dit een uitstekend hotel met vriendelijke bediening, mooie kamers, een indoor zwembad en een zeer goed warm ontbijtbuffet is bij de prijs inbegrepen. Bovendien ligt er 's morgens een krant voor je deur. Als je geld wilt pinnen staat er in de lobby een ATM machine.
Wij betaalden 101 dollar.
Groeten Bert
Wij hebben afgelopen vakantie overnacht in het Crystal Inn hotel. Dit hotel ligt op 6 mile van het vliegveld en heeft een airport shuttle. Wij vonden dit een uitstekend hotel met vriendelijke bediening, mooie kamers, een indoor zwembad en een zeer goed warm ontbijtbuffet is bij de prijs inbegrepen. Bovendien ligt er 's morgens een krant voor je deur. Als je geld wilt pinnen staat er in de lobby een ATM machine.
Wij betaalden 101 dollar.
Groeten Bert
-
- Amerika-ontdekker
Realiseer je ook dat hier in SLC het vliegveld erg dicht tegen de stad aan ligt. Vanaf downtown is het maar zo'n 15 minuten rijden. Simpel gezegd is elke hotel dat in het westen van de stad ligt nog dichterbij. Dat is dus elk hotel met de aanduiding West in het adres.
Aan een specifiek hotel kan ik je helaas niet helpen. Succes!
Aan een specifiek hotel kan ik je helaas niet helpen. Succes!
Libertad o la Muerte!
Om je nog meer keuze te geven; wij hebben afgelopen juni overnacht in Best Western Garden Inn. Zeer centraal gelegen, loopafstand tempel sqaure en eetgelegenheden. Gratis internet voor gasten, ook gratis ontbijtje en een heerlijk zwembad!
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Even betreffende de camper, moeten jullie zelf naar het verhuurstation of worden je door een shuttlebus opgehaald.
In het laatste geval moet je er rekening mee houden dat de meeste verhuurders niet alle hotels aandoen.
Hierdoor kan je hotelkeuze beperkt worden, even na vragen bij de reisagent of opzoeken op de site van de camperverhuurder.
Rob
In het laatste geval moet je er rekening mee houden dat de meeste verhuurders niet alle hotels aandoen.
Hierdoor kan je hotelkeuze beperkt worden, even na vragen bij de reisagent of opzoeken op de site van de camperverhuurder.
Rob
We moeten met eigen vervoer komen. Helaas! El monte heeft geen Pick up in Salt Lake City. Dus taxi bestellen denk ik maar.
Leuke tips allemaal. Dank je wel.
De prijzen vallen me wel een beetje tegen. Eigenlijk willen we gewoon 2x een 2 persoonskamer. Maar misschien dat we toch wel voor 1x 4 pers. moeten gaan, dan kunnen we een leuker hotel nemen en de kosten delen.
Leuke tips allemaal. Dank je wel.
De prijzen vallen me wel een beetje tegen. Eigenlijk willen we gewoon 2x een 2 persoonskamer. Maar misschien dat we toch wel voor 1x 4 pers. moeten gaan, dan kunnen we een leuker hotel nemen en de kosten delen.
Ik heb nu het Salt Lake City plaza hotel gevonden. Deze lijkt me wel wat. Kent iemand het?
Heb ze alleen even gemaild over de airport shuttle. Vraag me af, of deze er 24 uur is en gratis. Het staat er niet echt duidelijk vind ik. Weet iemand dit toevallig, want ik heb nu wel staan, dat de mail verzonden is, maar er gingen wat foutmeldingen aan vooraf.
Heb ze alleen even gemaild over de airport shuttle. Vraag me af, of deze er 24 uur is en gratis. Het staat er niet echt duidelijk vind ik. Weet iemand dit toevallig, want ik heb nu wel staan, dat de mail verzonden is, maar er gingen wat foutmeldingen aan vooraf.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ook wij zijn hier afgelopen zomer (augustus) geweest en dit hotel is zeker een aanrader!Om je nog meer keuze te geven; wij hebben afgelopen juni overnacht in Best Western Garden Inn. Zeer centraal gelegen, loopafstand tempel sqaure en eetgelegenheden. Gratis internet voor gasten, ook gratis ontbijtje en een heerlijk zwembad!
Succes verder!
2023: Zuid-West USA
2007: West USA
2005: New York en Zuid-West USA
2004: Florida
2007: West USA
2005: New York en Zuid-West USA
2004: Florida
Airport Inn
Wij hebben in juli een nachtje overnacht in het Airport Inn bij SLC airport. Goed hotel. Niks bijzonders maar goed genoeg voor een overnachting. Niet echt in de buurt van het down-town. Ik zou kiezen voor een hotel dicht bij Tempel Square, dat is erg mooi.
Ik heb gekozen voor het Salt Lake Plaza hotel.
Dit hotel ligt zo ongeveer aan Temple Square en heeft een airport Shuttle.
Daarnaast vond ik het niet duur. Heb inmiddels geboekt.
We hebben dit hotel genomen, omdat we pas om 13.00 de camper op kunnen halen op dag 2. En aangezien we toch vroeg wakker zullen zijn, kunnen we nog even wat rondkijken in de stad.
Dit hotel ligt zo ongeveer aan Temple Square en heeft een airport Shuttle.
Daarnaast vond ik het niet duur. Heb inmiddels geboekt.
We hebben dit hotel genomen, omdat we pas om 13.00 de camper op kunnen halen op dag 2. En aangezien we toch vroeg wakker zullen zijn, kunnen we nog even wat rondkijken in de stad.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2198 Weergaves
-
Laatste bericht door Dutchess
-
- 20 Reacties