Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Knotts Berry of Disney Adventure park?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Manonneke

Knotts Berry of Disney Adventure park?

Bericht door Manonneke »

Hoi Hoi,

Op de zondag voor onze terugreis willen we graag nog naar een pretpark.
Vorig jaar hebben we Disneyland gehad en afgesproken het Adventure park een andere keer te doen.
Afgelopen jaar kwamen we langs Knotts Berry en dat zag er ook heel leuk uit!

Welk park vonden jullie leuker?

(we vinden alles leuk, enge en minder enge dingen!)

Groetjes!

Manon
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Eigenlijk best een moeilijke vraag Manon. Ik vond beide parken enorm leuk! Disney Adventure is natuurlijk erg leuk met de sfeer van Disney, maar de attracties van Knotts zijn ook erg leuk! Vooral de Xcelerator (de voorloper van Top Thrill Dragster en Kingda Ka), de houten achtbaan Ghots Rider, de watersplash Perilous Plunge en de show Mystery Lodge behoren zeker tot mijn favorieten van de wereld!

Disneys Adventureland heeft een hele boel unieke Disneyattracties welke je zelfs niet in Orlando kunt vinden, maar ook de attracties van Knotts doen zeker niet onder het niveau van Disney.

Moeilijk, moeilijk, moeilijk...

Maar als ik zelf moest kiezen, zeg ik persoonlijk Knotts. Waarom? Omdat dit park me het meest verrast heeft. Ik wist niet wat ik van dit park kon verwachten en van Disney weet je al snel in wat voor sfeer je komt. Maar goed, als je uiteindelijk voor Disney kiest zeg ik ook: geen verkeerde keuze... (aan mijn antwoord heb je dus niet zo veel :D ;))
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
L.A. Boy
Amerika-ontdekker

Bericht door L.A. Boy »

California?

Groetjes
I LOVE LOS ANGELES!!
Manonneke

Bericht door Manonneke »

Yep :wink:
L.A. Boy
Amerika-ontdekker

Bericht door L.A. Boy »

Manonneke schreef:Yep :wink:
Dus jij bent op dit moment in L.A. Gaaaaf!! :) Knots Berry is best oude pretpark maar ook erg leuk. Persoonlijk vind ik universal studio pretpark leukste van L.A. Veel sfeer. Sixflags L.A. is naar mijn mening beste voor achtbanen. Je wilt graag een enge en niet enge dingen doen en dat is volgens mij sixflags enige die eng heeft. De rest van pretparken in L.A. is er niet zo veel enge achtbanen :P Maar goed als je wil kiezen tussen knots berry en adventure park, dan is erg moeilijk want beiden is leuk :P

groetjes
I LOVE LOS ANGELES!!
Manonneke

Bericht door Manonneke »

Ben nog niet in LA! 24 januari 2008 vliegen naar LA voor een rondreis door Californie en Nevada en we willen zondag 11 februari 2008 naar een pretpark.
Omdat we in Huntington Beach zitten wordt het dus of Knotts Berry of Disney Adventure omdat dit niet zo ver rijden is, snap je?

Manon
L.A. Boy
Amerika-ontdekker

Bericht door L.A. Boy »

Manonneke schreef:Ben nog niet in LA! 24 januari 2008 vliegen naar LA voor een rondreis door Californie en Nevada en we willen zondag 11 februari 2008 naar een pretpark.
Omdat we in Huntington Beach zitten wordt het dus of Knotts Berry of Disney Adventure omdat dit niet zo ver rijden is, snap je?

Manon
Ik snap het nu. van huntington beach naar sixflags(santa clarita) is idd erg ver, misschien wel meer dan 1 uur rijden, idd. Ik ben 12 januari ook in L.A. :) Je gaat dus naar orange county waar knots berry en adventure park ook staan. Ik denk dat ik toch maar knots berry zou kiezen omdat die helemaal niks te maken heeft met disneyland. Adventure park is onderdeel van disneyland, vandaar. Maar je moet zelf kiezen. Je kunt via internet nakijken welke attractie ze allemaal hebben en welke leukste is enzvoort :)

groetjes
I LOVE LOS ANGELES!!
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Moeilijke vraag Manon, het zijn beide leuke parken. Knott's heeft een paar mooie achtbanen, maar ik vond het park ook een beetje vergane glorie. Qua sfeer vond ik persoonlijk Disney's California Adventure supermooi. MOoie attracties en ja, Disney doet zijn naam hier eer aan! Het park bevat een aantal bijzondere attracties die je in andere DIsney parken niet tegenkomt, en het is een heel bijzonder park van opzet, heel anders dan de andere Disney parken.

Mijn keuze: Disney's California Adventure!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Manonneke

Bericht door Manonneke »

Dank je Jacqueline!

Ik moet toegeven dat wij ook wel erg gek zijn op het Disney-sfeertje!

Voor 90% zeker dat het dus Disney gaat worden....!

Groetjes!

Manon
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer