We zijn inmiddels al een heel eind met onze route, maar een van onze knelpunten is een hotel te vinden in Estes Park. Wie iemand toevallig een goed en `betaalbaar`hotel in Estes Park?
Wij hebben in vorig jaar gelogeerd in de Comfort Inn in Estes Park.
Ik weet de prijs van de kamer niet meer, maar deze keten is over het
algemeen niet duur.
Aan de rand van de stad zijn allerlei mooie cabins en lodges te huur, maar die zijn stukken duurder dan de gangbare motelketens.
Wij zijn maanden geleden ook al begonnen met een overnachtingsplaats in Estes park en dat is inderdaad niet makkelijk, alles zat al vol, ook Travellodge.
We hebben nu net als Maya ook geboekt voor peak to peaklodge. Eén van de weinige die nog plaats hadden (betaalbaar)
In de zomer van 2005 heb ik ook 1 nacht in dit motel geslapen (oorspronkelijk was 2 nachten de bedoeling maar Loek en Gepke waren erg gastvrij ). Ik had 2 nachten gereserveerd maar kon zonder problemen ter plekke 1 nacht annuleren.
Het motel is vrij eenvoudig maar destijds ook voor mij het meest betaalbare motel dat ik kon vinden in Estes Park.
Wij hebben afgelopen zomer ook bij Peak To Peak Lodge gezeten en dat is prima bevallen. Het is een wat ouder, eenvoudig motel, maar het was er brandschoon en het was betaalbaar.
Goed om te lezen dat het jullie is bevallen. Dat het oud en eenvoudig is, is geen probleem als het maar een beetje schoon is. Het heeft een zwembad (één van de vereiste van ons, voor de kinderen) én gratis internet ook niet vervelend, want tja, jeweettochzelluf
Wij hebben vorig jaar overnacht in een kamer van de Misty Mountain lodge. We hadden een keukentje en een terras met BBQ. Bovendien mag je gebruik maken van de jacuzzi die op een verhoging staat, waardoor je mooi uitzicht hebt en staan er allerlei (schommel)stoelen en hangmatten in de tuin, zodat je heerlijk kunt relaxen. Wij waren er half september en betaalde iets van $90 per nacht. Het is een klein stukje lopen naar het dorp en vlakbij een ingang van het RM NP.
De 2e ochtend werden wij 's ochtends verrast met twee herten direct voor onze deur. Mijn man stond na het openen van de deur letterlijk oog in oog met mama hert. Ik weet niet wie van de twee nu het meest schrok.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.