Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Route rondreis Westen (tips gevraagd !!)
Route rondreis Westen (tips gevraagd !!)
Wij gaan in juli/augustus 2008 het westen verkennen met een camper.
Ik heb als voorlopige opzet de volgende route in elkaar gezet.
Nu heb ik de volgende vragen:
- is deze route haalbaar
- heb ik nog belangrijke zaken over het hoofd gezien ?
Route:
Datum Plaats van naar km Opmerking
20-7-2008 Amsterdam Los Angeles Hotel bij LAX / El Monte
21-7-2008 Los Angeles Los Angeles Camper halen en sightseeing
22-7-2008 Los Angeles San Diego 196 San Diego sightseeing
23-7-2008 San Diego San Diego Sea World en Harbur Tour
24-7-2008 San Diego Blythe 414 Onderweg Palm Springs en Joshua Tree; te druk ?
25-7-2008 Blythe Sedona 420
26-7-2008 Sedona Grand Canyon 167 Mooie route naar Flagstaff; zonsondergang !
27-7-2008 Grand Canyon Grand Canyon Helivlucht !
28-7-2008 Grand Canyon Moab 517 Zonsopkomst; route langs Monument Valley
29-7-2008 Moab Moab Arches en raften
30-7-2008 Moab Cannonville 448
31-7-2008 Cannonville Cannonville Bryce Canyon
1-8-2008 Cannonville Springdale 140 Zion Park
2-8-2008 Springdale Las Vegas 251
3-8-2008 Las Vegas Las Vegas Las Vegas Sightseeing
4-8-2008 Las Vegas Las Vegas Las Vegas Sightseeing; evt. met pers. Auto naar Death Valley
5-8-2008 Las Vegas Mammouth Lakes 485
6-8-2008 Mammouth Lakes Yosemite 152 via de Tioga Pass
7-8-2008 Yosemite Yosemite
8-8-2008 Yosemite Yosemite
9-8-2008 Yosemite San Francisco 301 bezoek aan Columbia State Park ?
10-8-2008 San Francisco San Francisco San Francisco sigthseeing
11-8-2008 San Francisco San Francisco San Francisco sigthseeing
12-8-2008 San Francisco Monterey 188 via de S1
13-8-2008 Monterey Pismo Beach 226 via de S1
14-8-2008 Pismo Beach Malibu 247 via de S1
15-8-2008 Los Angeles Los Angeles Universal Studio's
16-8-2008 Los Angeles Amsterdam 11:00 Camper inleveren
Totaal: 4152 KM
Ik heb als voorlopige opzet de volgende route in elkaar gezet.
Nu heb ik de volgende vragen:
- is deze route haalbaar
- heb ik nog belangrijke zaken over het hoofd gezien ?
Route:
20-7-2008 Amsterdam Los Angeles Hotel bij LAX / El Monte
22-7-2008 Los Angeles San Diego 196 San Diego sightseeing
23-7-2008 San Diego San Diego Sea World en Harbur Tour
24-7-2008 San Diego Blythe 414 Onderweg Palm Springs en Joshua Tree; te druk ?
25-7-2008 Blythe Sedona 420
26-7-2008 Sedona Grand Canyon 167 Mooie route naar Flagstaff; zonsondergang !
27-7-2008 Grand Canyon Grand Canyon Helivlucht !
28-7-2008 Grand Canyon Moab 517 Zonsopkomst; route langs Monument Valley
29-7-2008 Moab Moab Arches en raften
30-7-2008 Moab Cannonville 448
31-7-2008 Cannonville Cannonville Bryce Canyon
1-8-2008 Cannonville Springdale 140 Zion Park
4-8-2008 Las Vegas Las Vegas Las Vegas Sightseeing; evt. met pers. Auto naar Death Valley
5-8-2008 Las Vegas Mammouth Lakes 485
6-8-2008 Mammouth Lakes Yosemite 152 via de Tioga Pass
Totaal: 4152 KM
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Niet gek! Ik heb er weinig aan toe te voegen. De Moab-kenners zullen die ene dag daar te weinig vinden (en dat is het ook denk ik, maar ik spreek niet uit recente ervaring).
Verder is de rit van Las Vegas naar Mammoth Lakes wel meer dan 485 km lijkt mij, ik neem aan dat je bovenlangs Death Valley rijdt? Of is dit via Big Pine?
Je zou ook in Lee Vining kunnen overnachten, mooi om Mono Lake bij zonsondergang te zien. Maar in Mammoth Lakes zit een goede Italiaan. En voor een mooie camping kun je misschien beter naar June Lake gaan.
Marianne
Verder is de rit van Las Vegas naar Mammoth Lakes wel meer dan 485 km lijkt mij, ik neem aan dat je bovenlangs Death Valley rijdt? Of is dit via Big Pine?
Je zou ook in Lee Vining kunnen overnachten, mooi om Mono Lake bij zonsondergang te zien. Maar in Mammoth Lakes zit een goede Italiaan. En voor een mooie camping kun je misschien beter naar June Lake gaan.
Marianne
Hoi Marianne,
Dank voor je zeer snelle reactie !
Volgens mijn Routeplanner is de afstand Las Vegas Mammouth Lakes 485 km. De route gaat dan bovenlangs Death Valley over Scotty's Junction en Big Pine.
Stel dat we een dagje extra in Moab verblijven, waar valt er nog ergens een dagje te winnen ?
Groetjes,
Chiel
Dank voor je zeer snelle reactie !
Volgens mijn Routeplanner is de afstand Las Vegas Mammouth Lakes 485 km. De route gaat dan bovenlangs Death Valley over Scotty's Junction en Big Pine.
Stel dat we een dagje extra in Moab verblijven, waar valt er nog ergens een dagje te winnen ?
Groetjes,
Chiel
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je in een periode gaat dat je met een camper door Death Valley mag van de verhuurder zou ik dat zeker niet overslaan, gaat dat niet lijkt dit me een mooie route, en is een auto huren in LV om toch iets van DV te zien een prima idee.
Natuurlijk is het altijd beter om ergens langer te blijven, maar je hoeft Moab en omgeving echt niet helemaal te zien in 1 vakantie om er toch van te genieten!
Natuurlijk is het altijd beter om ergens langer te blijven, maar je hoeft Moab en omgeving echt niet helemaal te zien in 1 vakantie om er toch van te genieten!
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Alleen maar bevestigingen: 1 dag Moab is erg weinig, maar hier spreekt inderdaad een echte Moabfan. Waar je een dag zou kunnen winnen? Tja, dat zie ik in dit schema ook niet echt. Ik denk dat je gewoon die dag Moab moet doen, sfeer moet proeven en zoals zovelen zal besluiten een andere keer langer naar Moab te gaan.
Verder een prima schema, als camperfan zie ik dit helemaal zitten. Wil je nog tips voor campings, dan roep je maar, wij zijn eigenlijk overal wel zo'n beetje geweest waar jullie heen willen, met een camper.
Tip alvast voor de Tioga Pass: op een mijl of acht van de ingang zit bij June Lake het Silver Lake Resort, echt een aanrader! Mooie camping met winkeltje en ontbijtrestauarantje op een onwijs mooi plekje.
Verder een prima schema, als camperfan zie ik dit helemaal zitten. Wil je nog tips voor campings, dan roep je maar, wij zijn eigenlijk overal wel zo'n beetje geweest waar jullie heen willen, met een camper.
Tip alvast voor de Tioga Pass: op een mijl of acht van de ingang zit bij June Lake het Silver Lake Resort, echt een aanrader! Mooie camping met winkeltje en ontbijtrestauarantje op een onwijs mooi plekje.
San Diego is kennelijk een must maar het neemt nogal wat tijd in beslag en je komt ook nog in andere grote steden en gaat ten koste van bezoeken aan allerlei prachtige plaatsen en route.
Maar goed, als je via Palm Springs en Joshua Tree naar Blythe wil rijden neem dan de interstates, alhoewel die ook druk kunnen zijn. Binnendoor (via Anza Borrego bv) is prachtig maar ook heel langzaam en dan ga je Blythe vermoedelijk niet halen, zeker als je ook nog Joshua Tree wilt zien. Wat je zou kunnen doen is: I8 tot afslag 40, dan naar Julian, naar Borrego Springs, naar Salton See, naar I10 en naar Blythe. Kan je altijd nog beslissen of je even Joshua Tree NP vanaf de zuidingang in wilt. Het mooiste gedeelte ligt echter in het noorden van het park. Alhoewel de afstanden op de kaart kort lijken neemt dit een hoop tijd in beslag.
De helicoptervlucht in GC. Maak een reservering. Alhoewel de vlucht maar een half uur duurt ben je toch gauw een halve dag onderweg en als je toch in Tusayan bent kan je ook nog even het Imax theater bezoeken. Niettemin zou ik zoveel mogelijk tijd aan de rim zelf willen verblijven.
Grand canyon-Moab in een dag? Kan best maar je wilt vast wel een paar keer stoppen langs de east rim en zeker in Desert View en in Cameron. Ik zou hier 2 dagen over willen doen en dan via Mexcan Hat, Gooseneck SP, Moki Dugway, Natural Bridges NM naar Moab gaan. Onderweg is ook nog de afslag naar de Needles section van Canyonlands NP maar dat neemt alweer uren in beslag.
In een dag raften en ook Arches zien zal tricky worden, en wat doe je met Canyonlands Island in the Sky en Dead Horse Point? Je tijd in Moab is echt veel te kort. Zal je wel zien als je er bent.
Moab-Cannonville via Torrey neem ik aan. 6 uur rijden met de RV en geen tijd voor Goblin Valley SP en Capitol Reef. In de praktijk zal je hier een hele dag mee bezig zijn tenzij je alleen stopt voor tanken maar je zult zeker enkele malen willen stoppen langs ut12 tussen Torrey en Bryce.
Ook zou ik willen aanraden om Bryce te bekijken en dan laat in de middag door te rijden naar Zion. Dan heb je een hele dag in Zion en die heb je echt nodig imo.
Dagje Death Valley met personenauto. Dat kan natuurlijk, als je heel vroeg weggaat kan je best het eea zien maar ook rond Las Vegas is het prachtig zoals Valley of Fire SP, Lake Mead en Red Rock. Met de camper kan je hier een prachtige dag van maken.
Van Las Vegas naar Mammoth Lakes. Lee Vining ligt meer op de route dus misschien is het verstandiger hier te overnachten. De route gaat ook niet via Scotty's Castle en Big Pine maar via Beatty en Tonopah.
Het is een prachtige reis maar zoals altijd kom je tijd tekort. Vanaf Yosemite zou ik zou doen zoals je hebt vermeld.
Yeehaw
Maar goed, als je via Palm Springs en Joshua Tree naar Blythe wil rijden neem dan de interstates, alhoewel die ook druk kunnen zijn. Binnendoor (via Anza Borrego bv) is prachtig maar ook heel langzaam en dan ga je Blythe vermoedelijk niet halen, zeker als je ook nog Joshua Tree wilt zien. Wat je zou kunnen doen is: I8 tot afslag 40, dan naar Julian, naar Borrego Springs, naar Salton See, naar I10 en naar Blythe. Kan je altijd nog beslissen of je even Joshua Tree NP vanaf de zuidingang in wilt. Het mooiste gedeelte ligt echter in het noorden van het park. Alhoewel de afstanden op de kaart kort lijken neemt dit een hoop tijd in beslag.
De helicoptervlucht in GC. Maak een reservering. Alhoewel de vlucht maar een half uur duurt ben je toch gauw een halve dag onderweg en als je toch in Tusayan bent kan je ook nog even het Imax theater bezoeken. Niettemin zou ik zoveel mogelijk tijd aan de rim zelf willen verblijven.
Grand canyon-Moab in een dag? Kan best maar je wilt vast wel een paar keer stoppen langs de east rim en zeker in Desert View en in Cameron. Ik zou hier 2 dagen over willen doen en dan via Mexcan Hat, Gooseneck SP, Moki Dugway, Natural Bridges NM naar Moab gaan. Onderweg is ook nog de afslag naar de Needles section van Canyonlands NP maar dat neemt alweer uren in beslag.
In een dag raften en ook Arches zien zal tricky worden, en wat doe je met Canyonlands Island in the Sky en Dead Horse Point? Je tijd in Moab is echt veel te kort. Zal je wel zien als je er bent.
Moab-Cannonville via Torrey neem ik aan. 6 uur rijden met de RV en geen tijd voor Goblin Valley SP en Capitol Reef. In de praktijk zal je hier een hele dag mee bezig zijn tenzij je alleen stopt voor tanken maar je zult zeker enkele malen willen stoppen langs ut12 tussen Torrey en Bryce.
Ook zou ik willen aanraden om Bryce te bekijken en dan laat in de middag door te rijden naar Zion. Dan heb je een hele dag in Zion en die heb je echt nodig imo.
Dagje Death Valley met personenauto. Dat kan natuurlijk, als je heel vroeg weggaat kan je best het eea zien maar ook rond Las Vegas is het prachtig zoals Valley of Fire SP, Lake Mead en Red Rock. Met de camper kan je hier een prachtige dag van maken.
Van Las Vegas naar Mammoth Lakes. Lee Vining ligt meer op de route dus misschien is het verstandiger hier te overnachten. De route gaat ook niet via Scotty's Castle en Big Pine maar via Beatty en Tonopah.
Het is een prachtige reis maar zoals altijd kom je tijd tekort. Vanaf Yosemite zou ik zou doen zoals je hebt vermeld.
Yeehaw
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je ergens iets wilt schrappen zou ik ook San Diego er uit gooien, en dan de tips van Yeehaw opvolgen.Yeehaw schreef:San Diego is kennelijk een must maar het neemt nogal wat tijd in beslag en je komt ook nog in andere grote steden en gaat ten koste van bezoeken aan allerlei prachtige plaatsen en route.
Dat was ook mijn eerste gedachte, je komt dan eerst langs Lee Vining. Maar er loopt vanaf de 95 nog een weg naar het westen naar Big Pine, (de 266 en dan de 168, langs de Bristlecone Forest), na de afslag voor Scotty's Castle. Je komt dan niet langs Tonopah.Yeehaw schreef: Van Las Vegas naar Mammoth Lakes. Lee Vining ligt meer op de route dus misschien is het verstandiger hier te overnachten. De route gaat ook niet via Scotty's Castle en Big Pine maar via Beatty en Tonopah.
Ik weet alleen niet hoe die weg is en of dat een beetje te doen is met een camper. Wij hadden de Bristlecones in 2006 op ons programma staan maar zijn er niet aan toegekomen.
Hier een aardige foto van Hwy 168.

Marianne
Re: Route rondreis Westen (tips gevraagd !!)
Chiel,
Een krappe route (tot Yosemite), zeker met een camper. En er valt nog wel meer te zien op deze route. Je wilt denk ik ook een beetje relaxed rijden en in de hitte lekker BBQ-en op een campground.
Knelpunten lijken me: San Diego, Joshua Tree, Moab, Zion en Death Valley. Yeehaw beargumenteert dat ook nog eens prima.
Keuzes maken, hoe spijtig dat soms ook is.
Johan
Een krappe route (tot Yosemite), zeker met een camper. En er valt nog wel meer te zien op deze route. Je wilt denk ik ook een beetje relaxed rijden en in de hitte lekker BBQ-en op een campground.
Knelpunten lijken me: San Diego, Joshua Tree, Moab, Zion en Death Valley. Yeehaw beargumenteert dat ook nog eens prima.
Keuzes maken, hoe spijtig dat soms ook is.
Johan
Klopt helemaal Marjan. De weg via de Bristlecones is prachtig, absoluut de moeite waard maar een behoorlijke omweg op weg naar Lee Vining. 95 is een snelle weg en gemakkelijk te berijden. Met meer tijd zou ik echter zeker die andere route rijden. Voor alle zekerheid Chiel. De weg die Marianne beschrijft is een andere dan Scotty's Castle-Big Pine. Die gaat weer door Death Valley en is gedeeltelijk 4wd.
YH
YH
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je San Diego zou laten vallen, hou je wel tijd over voor een dag extra in Moab. Wij hebben vorig jaar Moab-Torrey gedaan, een dag later Torrey-Bryce en de volgende dag Bryce-Zion. Dat ging met camper ook prima.
Moet er wel bij zeggen dat wij geen uitgebreide wandelingen maken en bijvoorbeeld in Zion alleen met de shuttlebus het rondje door het park gemaakt hebben. Dat is echter onze manier van vakantie vieren en dat bevalt ons prima.
Ik kom nog terug op de campings!
Moet er wel bij zeggen dat wij geen uitgebreide wandelingen maken en bijvoorbeeld in Zion alleen met de shuttlebus het rondje door het park gemaakt hebben. Dat is echter onze manier van vakantie vieren en dat bevalt ons prima.
Ik kom nog terug op de campings!
Mijn eerste reactie is ook San Diego laten vallen.
De andere steden die je gaat zien zijn al zo grootst, leuk en bijzonder dat ik denk dat je San Diego beter kan inruilen tegen een dagje Moab (waar ik zelf niet geweest ben) of een extra dagje in het Yosemite/Death Valley gedeelte.
Veel plezier trouwens, want je gaat een erg mooie reis maken.
Groeten Bonnie
De andere steden die je gaat zien zijn al zo grootst, leuk en bijzonder dat ik denk dat je San Diego beter kan inruilen tegen een dagje Moab (waar ik zelf niet geweest ben) of een extra dagje in het Yosemite/Death Valley gedeelte.
Veel plezier trouwens, want je gaat een erg mooie reis maken.
Groeten Bonnie
Juli 2006 : Westen
Mei 2007: New york
Mei 2008 : Florida
Mei 2007: New york
Mei 2008 : Florida
Dank voor jullie zinvolle bijdragen !
Ik ga zeker overwegen om San Diego te laten vallen ten gunste van Moab; ik kom hier nog op terug !!!
Groeten,
Chiel
Ik ga zeker overwegen om San Diego te laten vallen ten gunste van Moab; ik kom hier nog op terug !!!
Groeten,
Chiel
Ok ! Na al jullie zinnige opmerkingen hebben we de route aangepast.
Zo gaat ie er nu uit zien:
20-7-2008 Amsterdam Los Angeles Hotel bij LAX / RoadBear
22-7-2008 Los Angeles Blythe 366 Onderweg Palm Springs en Joshua Tree; te druk ?
23-7-2008 Blythe Sedona 420
24-7-2008 Sedona Grand Canyon 167 Mooie route naar Flagstaff; zonsondergang !
25-7-2008 Grand Canyon Grand Canyon Helivlucht !
26-7-2008 Grand Canyon Mexican Hat 315 Zonsopkomst; route langs Monument Valley;langs de east rim, Desert View en Cameron
27-7-2008 Mexican Hat Moab 202 via Gooseneck SP, Moki Dugway, Natural Bridges NM naar Moab
28-7-2008 Moab Moab Dagje niksdoen; misschien raften !
29-7-2008 Moab Moab Arches overnachten in http://www.canyonlandsrv.com/ ?
30-7-2008 Moab Cannonville 425 via Torrey ?
31-7-2008 Cannonville Springdale 140 Bryce Canyon; aan het einde v.d. middag naar Springdale
1-8-2008 Springdale Springdale Zion Park
5-8-2008 Las Vegas Lee Vining 526
6-8-2008 Lee Vining Yosemite 112 via de Tioga Pass
Totaal: 3886 KM
Wat vinden jullie ervan ???
Groetjes,
Chiel
Zo gaat ie er nu uit zien:
20-7-2008 Amsterdam Los Angeles Hotel bij LAX / RoadBear
22-7-2008 Los Angeles Blythe 366 Onderweg Palm Springs en Joshua Tree; te druk ?
23-7-2008 Blythe Sedona 420
24-7-2008 Sedona Grand Canyon 167 Mooie route naar Flagstaff; zonsondergang !
25-7-2008 Grand Canyon Grand Canyon Helivlucht !
26-7-2008 Grand Canyon Mexican Hat 315 Zonsopkomst; route langs Monument Valley;langs de east rim, Desert View en Cameron
27-7-2008 Mexican Hat Moab 202 via Gooseneck SP, Moki Dugway, Natural Bridges NM naar Moab
28-7-2008 Moab Moab Dagje niksdoen; misschien raften !
29-7-2008 Moab Moab Arches overnachten in http://www.canyonlandsrv.com/ ?
30-7-2008 Moab Cannonville 425 via Torrey ?
31-7-2008 Cannonville Springdale 140 Bryce Canyon; aan het einde v.d. middag naar Springdale
1-8-2008 Springdale Springdale Zion Park
5-8-2008 Las Vegas Lee Vining 526
6-8-2008 Lee Vining Yosemite 112 via de Tioga Pass
Totaal: 3886 KM
Wat vinden jullie ervan ???
Groetjes,
Chiel
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Prima, zo zou ik het zelf ook doen geloof ik. Alleen die dag niks doen in Moab zou ik zeker vervangen door Canyonlands en Dead Horse Point
Campground is prima.
Ik zou niet lángs Monument Valley rijden maar een plekje zoeken op Gouldings Campground, bij Monument Valley. In Mexican Hat zit niets bijzonders en het dorp stelt niks voor. Vanaf Monument Valley is het goed te doen naar Moab.
Waar wil je nog meer campingtips?

Ik zou niet lángs Monument Valley rijden maar een plekje zoeken op Gouldings Campground, bij Monument Valley. In Mexican Hat zit niets bijzonders en het dorp stelt niks voor. Vanaf Monument Valley is het goed te doen naar Moab.
Waar wil je nog meer campingtips?
Ja, prima route.
Je zou kunnen overwegen om na het ophalen van de camper vast van LA naar Palm Springs te rijden, dan heb je de volgende dag meer tijd voor de route naar 29Palms en een bezoek aan Joshua Tree NP. Ik denk dat je toch aan zo'n camper moet wennen en LA is veel te groot om even in te gaan ss.
Van Sedona naar GC via Flagstaff. Het gemakkelijkste is om van Flagstaff via Williams naar GC te rijden. Je kan ook binnendoor via us180. Dan kom je langs het Museum of Northern Arizona (links van de weg in de "buitenwijken" van Flag.) Dit is een bizonder museum en zeer aanbevolen. Maar misschien nog beter is het om 's morgens te besteden aan Sedona, Slide Rock SP en Oak Creek Canyon. Prachtige natuur.
Ook de suggestie van Nieuwenoord om bij Goulding's Lodge te overnachten is aanbevolen.
30/7. Cannonville overnachten. Ik zou zeggen bekijk het ter plaatse. Misschien in Torrey. Het is ongeveer 3 uur rijden van Torrey naar Bryce. Bedenk ook dat het steilste stuk van ut 12 (tot 9600 ft) het eerste gedeelte na Torrey is. Het voordeel van het rijden van dit gedeelte in de middag zijn de fantastische uitzichten op de dan chocolade bruine rotspartijen van Capitol Reef NP. Vergeet ook niet even een kop uitstekende koffie te drinken bij Kiva Koffeehouse aan je rechterhand tussen milemarkers 74 en 73.
Pracht route! Vergeet de kilometers en denk vast in miles. Het geschatte aantal van 3886 kms zal moeiteloos overschreden worden, maar daar kom je wel achter -lol-
Yeehaw
Je zou kunnen overwegen om na het ophalen van de camper vast van LA naar Palm Springs te rijden, dan heb je de volgende dag meer tijd voor de route naar 29Palms en een bezoek aan Joshua Tree NP. Ik denk dat je toch aan zo'n camper moet wennen en LA is veel te groot om even in te gaan ss.
Van Sedona naar GC via Flagstaff. Het gemakkelijkste is om van Flagstaff via Williams naar GC te rijden. Je kan ook binnendoor via us180. Dan kom je langs het Museum of Northern Arizona (links van de weg in de "buitenwijken" van Flag.) Dit is een bizonder museum en zeer aanbevolen. Maar misschien nog beter is het om 's morgens te besteden aan Sedona, Slide Rock SP en Oak Creek Canyon. Prachtige natuur.
Ook de suggestie van Nieuwenoord om bij Goulding's Lodge te overnachten is aanbevolen.
30/7. Cannonville overnachten. Ik zou zeggen bekijk het ter plaatse. Misschien in Torrey. Het is ongeveer 3 uur rijden van Torrey naar Bryce. Bedenk ook dat het steilste stuk van ut 12 (tot 9600 ft) het eerste gedeelte na Torrey is. Het voordeel van het rijden van dit gedeelte in de middag zijn de fantastische uitzichten op de dan chocolade bruine rotspartijen van Capitol Reef NP. Vergeet ook niet even een kop uitstekende koffie te drinken bij Kiva Koffeehouse aan je rechterhand tussen milemarkers 74 en 73.
Pracht route! Vergeet de kilometers en denk vast in miles. Het geschatte aantal van 3886 kms zal moeiteloos overschreden worden, maar daar kom je wel achter -lol-
Yeehaw
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Aanrader in Torrey: Thousand Lakes RV Park. Met een fantastisch leuke giftshop, eigengebakken muffins én Europees brood wat door de IJslandse eigenaresse vers gebakken wordt elke dag. Jammie!
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
En als je er geen problemen mee hebt om het lekker basic te houden : Fruita campground in Capitol Reef NP een kleine mile voorbij het visitor center.nieuwenoord schreef:Aanrader in Torrey: Thousand Lakes RV Park. Met een fantastisch leuke giftshop, eigengebakken muffins én Europees brood wat door de IJslandse eigenaresse vers gebakken wordt elke dag. Jammie!
Rob
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht