Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Joshua Tree?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Joshua Tree?

Bericht door Felicitas »

Komende zomer gaan wij met ons zessen naar het ZW van de USA. Dit forum is daarbij een hele grote bron van voorpret en informatie! De route hebben we al grotendeels uitgestippeld: SF (4n) - Yosemite (2n) - Lee Vining (1n) - Death Valley (1n) - Las Vegas (2n) - Zion (2n) - Bryce (1n) - Page (1n) - Grand Canyon (1n) - ? - LA (2n) - Pismo Beach (1n) - Monterey bay (2n: extra dagje strand + outlets in Gilroy) - SF (1n).

Ik twijfel nog over de route tussen Grand Canyon en LA. Ik heb daar 1 overnachting ingepland: het vraagteken. Ik lees op dit forum dat vrijwel iedereen via Joshua Tree park rijdt, ik neem aan via de zuidkant (highway 10). Is de omweg voor dit park de moeite waard als je maar zo kort de tijd hebt om het te bezoeken? Ik zou zelf de voorkeur geven aan "route 66", overnachten in Needles en dan naar LA via highway 40. Graag advies...
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Joshua Tree?

Bericht door Felicitas »

Sorry, verkeerde forum....

*Note mod

Is al opgelost :wink:
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Als je toch Joshua Tree NP mee wil pakken heb je vanuit Needles drie mogelijkheden.
1. De I-40 tot Kelbaker Road, dan over de Kelbaker Road zuid naar Amboy en in Amboy de N.Amboy Road naar Twentynine Palms waar je het park aan de noordkant in kan en aan de zuid of de noordwestkant weer uit.
2. De I-40 tot de National Trails Hwy, deze volg je zuidwest naar Amboy en daar weer de N Amboy Road.
3. Vanuit Needles een stukje terug over de I-40 en dan de US-95 zuid tot de CA-62 west deze gaat naar Twentynine Palms.

Rob
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Felicitas »

Rob, bedankt voor je reactie.
Ik heb de routes op de kaart bekeken en de route via Amboy lijkt me wel wat. Dan kan ik Route 66 en Needles erin laten.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer