Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
San Diego: hotel aan het strand
-
- Amerika-ontdekker
San Diego: hotel aan het strand
Begin oktober willen wij 4 dagen in San Diego verblijven. Nu vroegen wij ons af of het leuk is om in een hotel/huisje/appartement aan de boulevard te zitten. Zo zag ik bijvoorbeeld het Ocean Park Inn ($115 per nacht) en het Pacific Shores Inn ($79 per nacht). Is het leuk om in deze buurt (Mission Blvd dus) te verblijven begin oktober of is dit echt buiten het seizoen en valt er dan niks aan de boulevard te beleven?
Re: San Diego: hotel aan het strand
Het hangt er een beetje vanaf wat je je bij een boulevard voorstelt. De boardwalk in pacific beach (de wijk waar mission blvd doorheen loopt) wordt voornamelijk gebruikt door mensen die aan het sporten zijn; er zijn wel een paar winkeltjes en koffie-/eettentjes maar niet veel. Ik woon daar vlakbij en vindt het heerlijk om erheen te gaan, maar verwacht geen bruisend toeristenleven met eindeloze rijen terasjes en dergelijke. In oktober zijn er verder weinig toeristen in San Diego, en meestal is de temperatuur rond de 20-25 graden. Mocht je voor een hotel/huisje aan zee kiezen zou ik in ieder geval niet zuidelijker dan mission beach / pacific beach gaan zitten (dus niet ten zuiden van mission boulevard). La Jolla, meer naar het noorden, is erg mooi en erg duur. Tussen PB en La Jolla in worden vaak vakantie huisjes verhuurd met een privetuin met uizicht op zee (maar geen boardwalk), ook erg mooi, maar dan moet je dus wel zelf je bed opmakenmarcel2008 schreef:Begin oktober willen wij 4 dagen in San Diego verblijven. Nu vroegen wij ons af of het leuk is om in een hotel/huisje/appartement aan de boulevard te zitten. Zo zag ik bijvoorbeeld het Ocean Park Inn ($115 per nacht) en het Pacific Shores Inn ($79 per nacht). Is het leuk om in deze buurt (Mission Blvd dus) te verblijven begin oktober of is dit echt buiten het seizoen en valt er dan niks aan de boulevard te beleven?

"You're drunk again."
"No, I'm just exhausted 'cause I've been up all night drinking."
"No, I'm just exhausted 'cause I've been up all night drinking."
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1208 Weergaves
-