Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke wijk in Los Angeles
Welke wijk in Los Angeles
Voor onze reis heb ik eigenlijk op advies van mensen hier op het forum de Orchid Suites geboekt, een aantal overnachtingen ook via priceline en hotwire.
nu lijkt mij de Orchid suites wel goed te liggen maar vraag ik mij af of voor de overnachtingen alleen dit hotel niet te duur is, eigenlijk slapen wij er alleen maar.
Via hotwire en priceline kom ik er echter niet goed achter welke hotels er in dezelfde wijk liggen, dus mijn vraag is eigenlijk: weet iemand in welke wijk orchid suites ligt?
Het voordeel van een eigen keukentje trekt ook wel aan.
nu lijkt mij de Orchid suites wel goed te liggen maar vraag ik mij af of voor de overnachtingen alleen dit hotel niet te duur is, eigenlijk slapen wij er alleen maar.
Via hotwire en priceline kom ik er echter niet goed achter welke hotels er in dezelfde wijk liggen, dus mijn vraag is eigenlijk: weet iemand in welke wijk orchid suites ligt?
Het voordeel van een eigen keukentje trekt ook wel aan.
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Welke wijk in Los Angeles
Het ligt in Hollywood: http://www.orchidsuites.com/
Groeten en bedankt, Jeroen.
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
CO-UT-ID-WY-MT-SD-NE-CO 2014
Florida 2015
The Deep South 2017
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
CO-UT-ID-WY-MT-SD-NE-CO 2014
Florida 2015
The Deep South 2017
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
- Contacteer:
Ook wij hebben de Orchid Suites geboekt.
Wij blijven 3 nachten in Los Angeles en reizen dan door naar San Diego.
Ook ik vraag me af of de wijk (Hollywood) een goede uitvalsbasis is voor alle "highlights" of dat er een wijk is waar je (goedkoper!) ook centraal zit?
Gr.
Reny
Wij blijven 3 nachten in Los Angeles en reizen dan door naar San Diego.
Ook ik vraag me af of de wijk (Hollywood) een goede uitvalsbasis is voor alle "highlights" of dat er een wijk is waar je (goedkoper!) ook centraal zit?
Gr.
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
Een wijk die goedkoop is en centraal ligt?
de naam zegt het al....SOUTH CENTRAL
doe je Snoopy de groeten??
grtz Ruud
de naam zegt het al....SOUTH CENTRAL

doe je Snoopy de groeten??
grtz Ruud
Mijn 1e x keer in USA....hoop dat jullie me een beetje tips kunnen geven
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vond Orchid Suites heel prettig qua ligging; we zijn vandaar met de metro naar Universal gegaan en met de auto naar Warner Bros. In de buurt heb je leuke restaurants, winkels (Gap), uitzicht op de Hollywood Sign, Walk of Fame, ...
Voor het strand (Santa Monica) is Orchid Suites ook prima denk ik en vergeleken met de hotelprijzen daar ook een goede deal.
In de buurt van Orchid Suites heb je nog meer mogelijkheden; Roland heeft ergens gezeten waarvan ik de naam even niet weet.
Wil je naar Disneyland, dan zou ik liever in Anaheim gaan zitten.
Wij zitten nu te kijken naar een hotel in Santa Monica (iemand tips?), dat is echter niet eht goedkoop. Ik heb het idee dat je bij LAX nog de best betaalbare hotels hebt, maar of dat prettig is daar?
Marianne
Voor het strand (Santa Monica) is Orchid Suites ook prima denk ik en vergeleken met de hotelprijzen daar ook een goede deal.
In de buurt van Orchid Suites heb je nog meer mogelijkheden; Roland heeft ergens gezeten waarvan ik de naam even niet weet.
Wil je naar Disneyland, dan zou ik liever in Anaheim gaan zitten.
Wij zitten nu te kijken naar een hotel in Santa Monica (iemand tips?), dat is echter niet eht goedkoop. Ik heb het idee dat je bij LAX nog de best betaalbare hotels hebt, maar of dat prettig is daar?
Marianne
Santa Monica is absoluut veilig, volgens mij stukken veiliger dan Hollywood. Je moet je alleen niet door de grote aantallen daklozen laten afschrikken. Deze verzamelen zich aan het strand en in de buurt van 3rd St, daarbuiten zie je ze niet en is Santa Monica een rustige, redelijk welgestelde buurt. De betere restaurantjes, die hoofdzakelijk door locals bezocht worden, vind je op Main St. Prettiger dan de zaken rondom 3rd St.
Betaalbaar in Santa Monica in de "no frills" categorie zijn het Seaview Motel of het Bayside Hotel (met zeezicht!). Eenvoudig/sober maar ideaal gelegen. Bijna op het strand, op loopafstand van 3rd Street Prominade en vlakbij Main Street.
Betaalbaar in Santa Monica in de "no frills" categorie zijn het Seaview Motel of het Bayside Hotel (met zeezicht!). Eenvoudig/sober maar ideaal gelegen. Bijna op het strand, op loopafstand van 3rd Street Prominade en vlakbij Main Street.
Hoi hoi!
Wij hebben nu voor het 3e jaar in Huntington Beach gezeten tijdens ons verblijf in LA.
Mede ook omdat we hier bekenden hebben, maar buiten dat vinden wij deze kustwijk een hele prettige om in te verblijven.
Het is een prima uitvalbasis om van alles te ondernemen. Oke, je zit dan wel niet in het centrum maar in LA moet je zowiezo rekening houden met best lange afstanden om ergens te komen! Zit je in Hollywood en wil je bijv. naar Long Beach of Anaheim dan ben je zo een uur onderweg. De 405 en de 10 staan elke morgen vast en heel erg druk.
Huntington Beach is lekker rustig (vergeleken met Hollywood of Santa Monica)
Ik persoonlijk vind het heerlijk om na een druk dagje in een wat rustigere wijk te zitten. De meeste (en ook nog betaalbare motels) zitten aan Beach blvd. Deze is lang en heeft veel winkels en restaurants. Er zijn ook 2 grote malls (Westminster Mall en Bella Terra)
Het strand en de pier en het winkelstraatje van HB zijn erg gezellig.
Het is maar net wat je zelf het prettigste vind!
Groetjes!
Manon
Wij hebben nu voor het 3e jaar in Huntington Beach gezeten tijdens ons verblijf in LA.
Mede ook omdat we hier bekenden hebben, maar buiten dat vinden wij deze kustwijk een hele prettige om in te verblijven.
Het is een prima uitvalbasis om van alles te ondernemen. Oke, je zit dan wel niet in het centrum maar in LA moet je zowiezo rekening houden met best lange afstanden om ergens te komen! Zit je in Hollywood en wil je bijv. naar Long Beach of Anaheim dan ben je zo een uur onderweg. De 405 en de 10 staan elke morgen vast en heel erg druk.
Huntington Beach is lekker rustig (vergeleken met Hollywood of Santa Monica)
Ik persoonlijk vind het heerlijk om na een druk dagje in een wat rustigere wijk te zitten. De meeste (en ook nog betaalbare motels) zitten aan Beach blvd. Deze is lang en heeft veel winkels en restaurants. Er zijn ook 2 grote malls (Westminster Mall en Bella Terra)
Het strand en de pier en het winkelstraatje van HB zijn erg gezellig.
Het is maar net wat je zelf het prettigste vind!
Groetjes!
Manon
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Dat is de Travelodge Hollywood-Vermont/Sunset.Martin & Marianne schreef:In de buurt van Orchid Suites heb je nog meer mogelijkheden; Roland heeft ergens gezeten waarvan ik de naam even niet weet.
In dit motel heb ik nu 2x geslapen en ook voor onze komende vakantie hebben we hier weer geboekt. Het is goedkoper dan Orchid Suites en beschikt over een zwembad. De kamers zien er fris uit aangezien die nog niet zo lang geleden gerenoveerd zijn. Je zit iets minder centraal dan Orchid Suites maar als je een auto tot je beschikking hebt hoeft dat geen enkel bezwaar te zijn.
Roland
Vlak naast Orchid suites ligt het Hollywood liberty hotel wat wij geboekt hebben http://www.hollywoodlibertyhotel.com/index.html
Het ligt gelijk achter het Chinese theater en gratis ontbijt en gratis parkeren, alleen geen zwembad. Wel iets minder luxe, het is vorig jaar gerenoveerd maar voor een slaapplaats voor ons goed genoeg. Als ik nu op hun site kijk zie ik dat een kamer met twee queens $119,00 kost terwijl ik diezelfde kamer voor $89,00 heb geboekt. Ik heb het toen telefonisch gedaan en kreeg toen een "special deal". Weet alleen niet maar waarom, maar volgens mij omdat ik zo vroeg geboekt had.
De dagen dat we naar Disney gaan overnachten we in Anaheim, vlakbij de ingang van Disney.
http://www.anaheimplazahotel.com/
De laatste nacht overnachten we in Long Beach.
We verkassen liever een paar keer dan elke dag het risico te lopen om een paar uur in de file te zitten.
Dus het ligt er helemaal aan wat je wilt gaan doen daar.
Het ligt gelijk achter het Chinese theater en gratis ontbijt en gratis parkeren, alleen geen zwembad. Wel iets minder luxe, het is vorig jaar gerenoveerd maar voor een slaapplaats voor ons goed genoeg. Als ik nu op hun site kijk zie ik dat een kamer met twee queens $119,00 kost terwijl ik diezelfde kamer voor $89,00 heb geboekt. Ik heb het toen telefonisch gedaan en kreeg toen een "special deal". Weet alleen niet maar waarom, maar volgens mij omdat ik zo vroeg geboekt had.
De dagen dat we naar Disney gaan overnachten we in Anaheim, vlakbij de ingang van Disney.
http://www.anaheimplazahotel.com/
De laatste nacht overnachten we in Long Beach.
We verkassen liever een paar keer dan elke dag het risico te lopen om een paar uur in de file te zitten.
Dus het ligt er helemaal aan wat je wilt gaan doen daar.
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Wij waren 4 dagen in Los Angeles.
We hebben de eerste dagen in Anaheim gezeten voor Disney! En dat was echt geweldig!
Daarna zaten wij twee dagen in Hollywood in hele normale wijk.
We hebben gelukkig niks gemerkt van druk verkeer enzo. Het was allemaal prima te doen. Ook de weg tussen Anaheim en LA was prima te doen voor ons.
We hebben de eerste dagen in Anaheim gezeten voor Disney! En dat was echt geweldig!
Daarna zaten wij twee dagen in Hollywood in hele normale wijk.
We hebben gelukkig niks gemerkt van druk verkeer enzo. Het was allemaal prima te doen. Ook de weg tussen Anaheim en LA was prima te doen voor ons.
Ik kom er niet uit of ik nu voor de travelodge zal gaan of voor orchidsuites of het liberty hotel. De laatste hebben een betere ligging? Zijn de 'highlights' dan lopend te doen? (hollywood boulevard, walk of fame, beverly hills.. Nog andere dingen die ik niet moet missen?Ik heb maar 1 dag ter besteding.) En als je ze vanuit de travelodge met de auto doet, kun je de auto dan ergens kwijt, of ben je dan torenhoge parkeerkosten of veel tijd om een plekje te zoeken kwijt? ik hoop dat iemand me kan helpen..Coyote schreef:Dat is de Travelodge Hollywood-Vermont/Sunset.Martin & Marianne schreef:In de buurt van Orchid Suites heb je nog meer mogelijkheden; Roland heeft ergens gezeten waarvan ik de naam even niet weet.
In dit motel heb ik nu 2x geslapen en ook voor onze komende vakantie hebben we hier weer geboekt. Het is goedkoper dan Orchid Suites en beschikt over een zwembad. De kamers zien er fris uit aangezien die nog niet zo lang geleden gerenoveerd zijn. Je zit iets minder centraal dan Orchid Suites maar als je een auto tot je beschikking hebt hoeft dat geen enkel bezwaar te zijn.
Roland
en is er toevallig iemand bekend met Elaines hollywood b&b?Is dat wat? En hoe is de ligging?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht