Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke kleding mee?
Teva verkopen ze ook hier maar dan betaal je toch zo'n 80-100 euro.
Daar kosten ze rond de $65 (de hele goeie dan) In Springdale vlakbij Zion zitten twee winkels naast elkaar die een enorme collectie Teva's hebben.
Die beroemde gast was Mark Twain, schrijver van Tom Sawyer en Huckleverry Finn tja die kwam uit het zuid-oosten waar het meestal broeierig warm is.
Ik ben drie keer in San Francisco geweest begin september en alle keren rond de 25 graden dus ik denk dat Twain wat overdreef.
Je kan bij de meeste hotels wel wassen dus echt veel kleding hoef je niet mee te nemen.
http://community.webshots.com/user/poon36
Daar kosten ze rond de $65 (de hele goeie dan) In Springdale vlakbij Zion zitten twee winkels naast elkaar die een enorme collectie Teva's hebben.
Die beroemde gast was Mark Twain, schrijver van Tom Sawyer en Huckleverry Finn tja die kwam uit het zuid-oosten waar het meestal broeierig warm is.
Ik ben drie keer in San Francisco geweest begin september en alle keren rond de 25 graden dus ik denk dat Twain wat overdreef.
Je kan bij de meeste hotels wel wassen dus echt veel kleding hoef je niet mee te nemen.
http://community.webshots.com/user/poon36
Hoi, naast het meenemen van een lange en korte broek, heb ik ook nog een lange broek aan tijdens de reis en ben ik dus van plan om daar es flink te gaan shoppen. Verder wil ik toch ook wel eens een wasje draaien want voor 23 dagen ondergoed en sokken meenemen zie ik ook niet echt zitten. Als je niet zoveel wilt kopen, dan is het denk ik wel handiger om meer mee te nemen dan ik.lelie schreef:OEPS, als ik jouw lijstje zie, denk ik dat ik wel erg veel mee wil nemen. Of dat jij te weinig meeneemt.
Jij neemt 1 korte broek en 1 lange broek mee, ik neem voor 23 dagen 1 korte broek, 1 lange broek, 2 of 3 halflange dunne broeken (heel dun, weegt niks) en 2 rokjes.
Teveel?
Maar goed, mijn vraag was dan ook zo ongeveer: ik wil graag zo min mogelijk meenemen, maar wat mag er echt niet ontbreken?
-
- Amerika-newbie
Schoenen
Als wij een lange vlucht maken hebben we altijd onze "zwaarste"schoenen aan tot we aan boord zijn. Aan boord verwisselen we die voor slippers. Dat is heel wat comfortabeler!
Voor aankomst natuurlijk wel even wisselen (hoewel?)
Ruud
Voor aankomst natuurlijk wel even wisselen (hoewel?)
Ruud
Westkust september/oktober 2005
Ik vind dat er wel een verschil is tussen het Nederlandse "uit eten" en het Amerikaanse. In Nederland is het inderdaad vaak iets waar je je wat netter voor kleedt. In Amerika is het meer iets "wat ook moet gebeuren". Sorry, ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet drukken. In ieder geval is het "elke avond uit eten" iets waar ik me het minste zorgen om zou maken qua kleding. Tenzij jullie een keertje naar een "sjiek de friemel" tent gaan maar gezien de reis en het gezelschap verwacht ik dat niet.
Je hoeft je voor uit eten gaan niet speciaal te kleden. En verwacht bij het uit eten gaan ook niet dat het de hele avond duurt (zoals hier, waar ik een hekel aan heb) want 2 of 3 gangen en je staat met een uurtje weer buiten. Hééééérlijk!!!
Je hoeft je voor uit eten gaan niet speciaal te kleden. En verwacht bij het uit eten gaan ook niet dat het de hele avond duurt (zoals hier, waar ik een hekel aan heb) want 2 of 3 gangen en je staat met een uurtje weer buiten. Hééééérlijk!!!
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ja, daar ben ik ook heel blij om, dat je niet uren zit na te tafelen. Zonde van de avond.
Ik hoef ook niet echt heel netjes gekleed te gaan, ik dacht meer iets van een spijkerjasje. Want als het wat kouder is, heb ik alleen een fleecetrui.
Heb net een wikkelrok in mijn reistas gegooid. Weegt niks en kan ik ook aan als ik uit eten ga.
Nee, ik ga echt niet naar een chique restaurant, ik besteed mijn geld liever aan iets anders.
Nog 6 nachtjes :dance: !!!
Ik hoef ook niet echt heel netjes gekleed te gaan, ik dacht meer iets van een spijkerjasje. Want als het wat kouder is, heb ik alleen een fleecetrui.
Heb net een wikkelrok in mijn reistas gegooid. Weegt niks en kan ik ook aan als ik uit eten ga.
Nee, ik ga echt niet naar een chique restaurant, ik besteed mijn geld liever aan iets anders.
Nog 6 nachtjes :dance: !!!
Lijkt me verstandig dat je je niet meer druk maakt!
Bij de Wal-Mart is het echt supergoedkoop. Je hebt daar natuurlijk ook duurdere winkels, net als hier. Maar mijn man koopt altijd z'n spijkerbroeken bij de Wal-Mart (om een voorbeeld te noemen). Afhankelijk van het merk betaalt hij tussen de 10 en 22 dollar per stuk.....

- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Das gevaarlijk!! Als het zo goedkoop is, kan ik me haast niet inhouden... :hilarious:
Ik ken de Wal-Mart alleen maar van een uitzending van Oprah waar zij een keer aan het winkelen was. Zij kwam daar duidelijk voor de eerste keer. Toen ik dat zag dacht ik: Daar moét ik ook een keer heen.
Zo'n soort IKEA-winkel is het toch he? Maar dan nóg uitgebreider.
Ik ken de Wal-Mart alleen maar van een uitzending van Oprah waar zij een keer aan het winkelen was. Zij kwam daar duidelijk voor de eerste keer. Toen ik dat zag dacht ik: Daar moét ik ook een keer heen.
Zo'n soort IKEA-winkel is het toch he? Maar dan nóg uitgebreider.
Nou ja, een Ikea... Nee, ik zou het daar niet mee willen vergelijken. Waar je het dan wel mee kunt vergelijken? Geen idee.
Ze verkopen er van alles. Kleding dus, drogisterij-artikelen, koffers (handige tip voor de terugweg!), boeken, schrijfwaren, cd's, tv's je kunt het zo gek niet bedenken. Misschien moet je eens op http://www.walmart.com kijken voor een indruk.
Afhankelijk van de grootte van de winkel is er dan ook nog een volledige supermarkt, apotheek, tuincentrum, autocentrum (erg apart als iemand's auto dan klaar is wordt er omgeroepen "Joanne, your car is ready for pick up"), kapper, optiek, vaak zit er een McDonald's of een andere snack-gelegenheid in etc. etc. Je kunt er úren doorbrengen, tenminste, ik wel. (ik vergeet vast nog wel afdelingen) Sommige zijn 24 uur per dag open. Mijn droom is om nog eens om 3 uur 's nachts zo'n zaak te bezoeken. Dit jaar heb ik 3 weken lang een huis gehuurd en zit een Wal-Mart Supercenter op 3 mijl afstand dus dat ga ik dit jaar zeker doen.
Ze verkopen er van alles. Kleding dus, drogisterij-artikelen, koffers (handige tip voor de terugweg!), boeken, schrijfwaren, cd's, tv's je kunt het zo gek niet bedenken. Misschien moet je eens op http://www.walmart.com kijken voor een indruk.
Afhankelijk van de grootte van de winkel is er dan ook nog een volledige supermarkt, apotheek, tuincentrum, autocentrum (erg apart als iemand's auto dan klaar is wordt er omgeroepen "Joanne, your car is ready for pick up"), kapper, optiek, vaak zit er een McDonald's of een andere snack-gelegenheid in etc. etc. Je kunt er úren doorbrengen, tenminste, ik wel. (ik vergeet vast nog wel afdelingen) Sommige zijn 24 uur per dag open. Mijn droom is om nog eens om 3 uur 's nachts zo'n zaak te bezoeken. Dit jaar heb ik 3 weken lang een huis gehuurd en zit een Wal-Mart Supercenter op 3 mijl afstand dus dat ga ik dit jaar zeker doen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht