Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Honkbalkaartjes

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
gastxyz

Re: Honkbalkaartjes

Bericht door gastxyz »

Marloes schreef:Ik zit nog steeds met dezelfde vragen... misschien dat iemand nog antwoord weet?

Spelen sommige clubs 3 dagen achter elkaar een wedstrijd tegen dezelfde club?

Kan het zijn dat ik geen tickets kan bestellen, omdat ze nog niet in de verkoop zijn?
Ja, door de enorme afstanden wordt meestal een paar keer tegen 1 tegenstander gespeeld binnen een paar dagen.
Als je nog geen losse tickets kan kopen is idd de voorverkoop nog niet begonnen.

ah, ik zie net dat ik dat mag omdat ik op de nieuwsbrief geabonneerd ben :

Get the best seats before they go on sale to the general public

To thank you for being a D-backs Insider Subscriber, we are offering you the exclusive opportunity to purchase 2008 Single Game Tickets before the general public.

Your special presale will take place Friday, February 29 from 9 a.m. - 7 p.m. MST.

De algemene verkoop begint dus pas op 1 maart voor de Diamondbacks.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Wij hebben ondertussen al tickets voor de Oakland Athletics vs. Florida Marlins op 21 juni as. Ze liggen hier al geprint voor me. :mrgreen:

Zaterdag proberen we nog tickets te krijgen voor 27 juni voor de LA Dodgers vs. The Los Angeles Angels of Anaheim. Hopelijk gaat dat ook lukken. :D

In de loop der jaren heb ik zo al een aantal baseballgames kunnen bezoeken:

2002 - LA Dodgers vs. Anaheim Angels
2004 - Anaheim Angels vs. Oakland Athletics
2005 - Texas Rangers vs. Washington Nationals
2005 - Colorado Rockies vs. Kansas City Royals
2006 - SF Giants vs. Texas Rangers
2006 - Anaheim Angels vs. LA Dodgers

Binnenkort:

2008 - Oakland Athletics vs. Florida Marlins
2008 - LA Dodgers vs. Anaheim Angels

Roland 8)
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
oldie
Amerika-ontdekker

Bericht door oldie »

Ook wij zijn van plan naar een wedstrijd te gaan, niet omdat we grote honkbalfans zijn maar omdat we een amerikaanse sportwedstrijd bij willen wonen en de LA Dodgers zijn natuurlijk wereldberoemd. Ik heb de keuze uit 28 of 29 juni en wil morgen vanaf 1900 uur proberen kaartjes te kopen. Ik heb een paar vragen die jullie misschien kunnen beantwoorden :

Bij de 28e juni staat : 7.10 pm KCAL en bij de 29 staat :TBD, wat betekent KCAL? en betekent TBD To be determined? m.a.w. tijd wordt later vastgesteld? Ik wil avonds gaan dan kan ik waarschijnlijk beter voor de 28e kiezen. Klopt dat?
Ik wil er per persoon zo'n 30 dollar voor uitgeven, welke kaartjes kan ik dan het beste nemen : Infield reserve (28-31), Loge box (25-30) of lower reserve (20-23)
We hebben een huurauto en verblijven in Orchid Studios in Hollywood. Kun je dan makkelijk naar het stadion toe, is het ver en kun je makkelijk parkeren.
Hebben jullie nog andere tips?

Ik ben benieuwd,

Erik
gastxyz

Bericht door gastxyz »

Al die dingen in de (soms 2e) (maar meestal) 3e regel zijn televisiezenders (KCAL/PRIME/etc.). TBD betekent idd dat nog niet bekend is op welke zender 't uitgezonden wordt.
Dit alles staat ook in de linkerkolom (BROADCAST KEY).

De reserve tribunes zijn alleen open bij grote belangstelling volgens mij. Ik ben nog nooit in 't stadion geweest maar voor 30 dollar lijkt de Loge Box wel een aardige keuze.
ireejn
Amerika-ontdekker

Bericht door ireejn »

Kan er iemand misschien nog iets zeggen over de bereikbaarheid met het openbaar vervoer van de 2 stadions in L.A?
Afbeelding
ireejn
Amerika-ontdekker

Bericht door ireejn »

ireejn schreef:Kan er iemand misschien nog iets zeggen over de bereikbaarheid met het openbaar vervoer van de 2 stadions in L.A?
En dan met name 's avonds als we weer terug naar het hostel gaan. Kunnen we dan nog veilig in de metro?
Afbeelding
Martijn75
Amerika-newbie

Bericht door Martijn75 »

Wij gaan op 6/5 naar LA Dodgers - NY Mets. Ik wilde eerst ook betere plaatsen kopen maar die waren in de presale niet beschikbaar. Heb uiteindelijk kaartjes gekocht voor Infield reserve. Wel wat hoog maar toch ook een mooie hoek (vak 10), zodat je wel goed zicht hebt op de hitter en pitcher.

De wedstrijd begint om 19.10. Hoe laat moet je in het stadion zijn om alle voorbereidingen naar aanloop van de wedstrijd een beetje goed te kunnen zien? Champions League wedstrijden beginnen bijvoorbeeld bijna altijd om 20.45, maar als je de warming enzo wilt zien moet je toch echt wel rond 20.00 op je plaats zijn. Hoe zit dat met baseball?
Afbeelding
Miza
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Miza »

Wij zijn begin augustus in San Francisco en willen een wedstrijd van de Giants bijwonen. A.s. weekend begint de voorverkoop van de losse kaartjes. Als je met Visa koopt kun je 1 dag eerder kopen, nl. op 7 maart. Zie hiervoor deze link:
http://sanfrancisco.giants.mlb.com/tick ... sp?c_id=sf
Ik vind het nog wel moeilijk om te bepalen op welke plaatsen je goed zit. Wie kan daarover adviseren? Ik weet dat je kunt zien hoe het zicht op het veld is, maar weet niet waar je goed zicht hebt. Juist dicht bij het veld en de werper, of beter iets hoger zodat je beter overzicht hebt? Is er nog een kant van het stadion waar je eventueel last hebt van de zon? We gaan naar een wedstrijd 's avonds om 19.15 uur.

Groetjes, Miza
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Martijn75 schreef:Wij gaan op 6/5 naar LA Dodgers - NY Mets. Ik wilde eerst ook betere plaatsen kopen maar die waren in de presale niet beschikbaar. Heb uiteindelijk kaartjes gekocht voor Infield reserve. Wel wat hoog maar toch ook een mooie hoek (vak 10), zodat je wel goed zicht hebt op de hitter en pitcher.

De wedstrijd begint om 19.10. Hoe laat moet je in het stadion zijn om alle voorbereidingen naar aanloop van de wedstrijd een beetje goed te kunnen zien? Champions League wedstrijden beginnen bijvoorbeeld bijna altijd om 20.45, maar als je de warming enzo wilt zien moet je toch echt wel rond 20.00 op je plaats zijn. Hoe zit dat met baseball?
Hé, das mooi! :D

Ik ben ook al een paar dagen bezig kaartjes te bemachtigen voor de wedstrijd LA Dodgers - Anaheim Angels op 27 juni. Helaas lukt mij dat nog niet. Alles lijkt wel uitverkocht te zijn. :shock: Ik kan op dit moment alleen kaartjes voor $ 225 p/st. krijgen. Das mij toch iets te veel. :mrgreen: Gelukkig gaan we al naar een wedstrijd van de Oakland Athletics vs. Florida Marlins. :D

Als de wedstrijd om 19.10 uur begint, zou ik proberen rond 18.00 uur aanwezig te zijn. Je kunt dan volop genieten van het hele gebeuren vóór een wedstrijd. Het geeft je ook de gelegenheid om nog wat rond te lopen.

Rolnad

Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Miza schreef:Ik vind het nog wel moeilijk om te bepalen op welke plaatsen je goed zit. Wie kan daarover adviseren? Ik weet dat je kunt zien hoe het zicht op het veld is, maar weet niet waar je goed zicht hebt. Juist dicht bij het veld en de werper, of beter iets hoger zodat je beter overzicht hebt? Is er nog een kant van het stadion waar je eventueel last hebt van de zon? We gaan naar een wedstrijd 's avonds om 19.15 uur.
In 2006 ben ik naar de Giants geweest en wij zaten toen achter de werper. Een mooie plaats waar je goed overzicht hebt. Toch heb je eigenlijk overal wel een goed overzicht hoor. Persoonlijk zou ik liever wat dichter op het veld zitten. Eénmaal (bij de Anaheim Angels) heb ik een keer helemaal vooraan gezeten. Ik kon zo de grasmat aanraken. Normaal gesproken kom je daar niet te zitten met losse kaartjes en zitten daar de seizoenkaarthouders. Er was echter één stoel dat seizoen vrijgebleven en omdat ik alleen was, werd ik door de computer daar geplaatst. :mrgreen:

De zon zakt al aardig als je er om 19.15 uur bent. Ik zou de rechterkant (als je de afbeelding op de site van de Giants bekijkt) mijden. Dat is de oostkant en daar zou je last van de zon kunnen hebben. Je kunt dan beter links zitten, dan heb je de zon in de rug, voor zover die al in het stadion kan schijnen. Neem wel een dikke (fleece)trui mee. 's Avonds kan het behoorlijk fris zijn in San Francisco. Het stadion ligt per slot van rekening aan het water.

Roland

Miza
Amerikafan

Bericht door Miza »

Roland,
dank je wel voor je informatie. We gaan vrijdag een mooi plaatsje uitzoeken achter de slagplaat en niet aan de rechterkant van het stadion ivm met event. laagstaande zon.
Fijn dat je er op wijst om iets warms mee te nemen om aan te trekken. Daar zou ik niet zo snel aan gedacht hebben.

Miza
Marloes
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Marloes »

Ik ga het ook vrijdag proberen! Bedankt voor de tip van VISA!!! Is mooi weer een dag eerder!
ireejn
Amerika-ontdekker

Bericht door ireejn »

ireejn schreef:
Kan er iemand misschien nog iets zeggen over de bereikbaarheid met het openbaar vervoer van de 2 stadions in L.A?

En dan met name 's avonds als we weer terug naar het hostel gaan. Kunnen we dan nog veilig in de metro?

kan er niemand mij helpen? ben een beetje wanhopig hahaha
Afbeelding
ireejn
Amerika-ontdekker

Bericht door ireejn »

nja ik heb nu al kaartjes besteld haha. maandag 11 augustus gaan we naar de LA dodgers tegen de Philidelphia phillies!!
Afbeelding
Miza
Amerikafan

Bericht door Miza »

Bij ons is het ook gelukt: wij gaan op 5 augustus naar The Giants (San Francisco) tegen Atlanta. Ik vond het best tegenvallen met de keus die er nog was. Zeker veel seizoenskaarten verkocht?
We zitten nu heel hoog, maar wel achter de slagman. Anders was het meer naar voren, maar dan helemaal aan de zijkant van het veld.
Marloes, bij jou ook nog gelukt?
Miza
Marloes
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Marloes »

Ik heb ook kaartjes ja. Leuk! Heb er helemaal zin in!
Bij mij was er ook weinig keuze en ik heb nu ook gekozen voor bovenin het stadion, boven het slag/speel gedeelte.
Dit leek mij ook beter, dan helemaal aan de zijkanten.
Wij gaan 2 juli. Ben benieuwd wat we er van vinden.
Marco Tiel
Amerika-ontdekker

Bericht door Marco Tiel »

Ook ons is het gelukt. De Giants tegen de Pirates op 6 september om 18.05 uur :beerchug:
Brokkie
Amerika-ontdekker

Bericht door Brokkie »

Hoi!

Kun je ook gewoon als je daar bent kaartjes bestellen (omdat we nog niet precies weten op welke dagen we in LA zijn)?
Of is de kans dan heel groot dat alles al is uitverkocht?

Groetjes!
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Coyote schreef:Ik ben ook al een paar dagen bezig kaartjes te bemachtigen voor de wedstrijd LA Dodgers - Anaheim Angels op 27 juni. Helaas lukt mij dat nog niet. Alles lijkt wel uitverkocht te zijn. :shock: Ik kan op dit moment alleen kaartjes voor $ 225 p/st. krijgen. Das mij toch iets te veel. :mrgreen: Gelukkig gaan we al naar een wedstrijd van de Oakland Athletics vs. Florida Marlins. :D
Vorige week kon ik steeds geen (goedkope) kaartjes krijgen. Vanavond waren ze ineens wel beschikbaar en we hebben opnieuw kaartjes gekocht. :dance:

De laatste avond van onze vakantie gaan we dus opnieuw naar een baseballgame, nu naar de wedstrijd van de LA Dodgers vs. Anaheim Angels. We hebben zo te zien een mooie plek gekregen in de Preferred Lodge Box. Een mooie afsluiter van een hopelijk nog mooiere vakantie! :D

Roland 8)

Robinho24
Amerikafan

Bericht door Robinho24 »

Graag zou ik in september een wedstrijd bezoeken van de SF Giants.
Nu heb ik een site gevonden waar ik kaartjes kan kopen voor die tijd:

Site : http://www.coasttocoasttickets.com/buy/ ... pid=722413

Ik heb geen zin om $ 100 uit te geven aan een kaartje.
Zijn alle plaatsen overdekt in het stadion?

Als je op de bovenste ring zit, zie je dan nog wel iets van het geheel?
Kun je het beste achter de werper zitten, of beter de tribune waar de slagmensen naartoe moeten slaan?
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer