Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tucson wel of niet

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Loena
Amerika-newbie

Tucson wel of niet

Bericht door Loena »

Dag Amerikakenners
Wie kan mij adviseren welke route we het beste kunnen volgen. We komen aan in LA en na een paar dagen wil mijn man graag naar Tucson.Ik ben bang dat het een hele grote omweg is en we elders weer tijd te kort komen. Zal hieronder de route beschrijven:
LA SanDiego
SanDiego Tucson
Tucson Sedona
sedona Grand Canyon
GC
GC Page
Page Bryce Zion Las Vegas (nog verder uit werken)
LV
LV Death Valley
Death Valley Yosemite
Yosemite
Yose SAN FR
SF
Monterey
La

We weten nog niet precies hoelang we in de parken Zion Bryce en Page verblijven, moet ik me nog verder in verdiepen. Hebben jullie advies.
Zelf wilde ik aanvankelijk ook nog naar MOAB naar ben er wel achter dat dat allemaal teveel wordt. We hebben nog wel een paar dagen om te "spelen "of om langer te verblijven. Ben benieuwd naar jullie advies.
Moet ook eerlijk zeggen dat ik nog geen idee heb hoelang je eigenlijk in de auto zit. Nog een boel uit te zoeken. Groet Loena
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: Tucson wel of niet

Bericht door Coyote »

Rondom Tucson is voldoende te zien om er enkele dagen te verblijven. Het is inderdaad een (kleine) omweg maar zeker heel goed te doen. In 2004 heb ik ook vanaf San Diego, Tuson bezocht en ben vervolgens naar de Grand Canyon gereden.

Een belangrijke vraag is: hoeveel dagen/weken hebben jullie voor een rondreis? Aan de hand daarvan is het veel eenvoudiger om te bepalen of het haalbaar is en of jullie ergens wat langer kunnen blijven. Wat de Grand Canyon betreft, daar zou je aan 1 nacht voldoende kunnen hebben. Je komt in de loop/aan het eind van de middag aan, brengt alvast een eerste bezoek aan de Grand Canyon en vervolgens de volgende ochtend tot een uur of 11.00 uur - 11.30 uur waarna je naar Page rijdt.

Zie anders eens bij mijn reisverslag van 2004 vanaf dag 12 - di 22 juni. Je kunt dan, compleet met routekaartjes, zien dat het heel goed te doen is.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer