Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
alamo
Re: alamo
volgens hun site is het een Chevrolet trailblazer.didi schreef:heeft iemand ervaring met het huren van een suv bij alamo in californie,en welk merk en type het zou kunnen zijn en eventueel met gps?
Over de GPS kan ik niets vinden...zou het anders overwegen om te huren.
Ik huurde bij Avis en nam er een GPS bij (net geen 10 $ per dag). Best wel duur en voor de grote wegen heb je hem niet echt nodig. Is wel interessant om te rijden in steden, of om snel je motel te vinden. Maw geen stress van het kaartlezen, nooit de weg kwijt...
Maar bv. in Yosemite, Point Reyes en andere uithoeken had ie geen ontvangst.
Bovendien was het toestel van Avis van het GSM-type met een minischermpje (geen grote overzichtskaart en zo) en aan de metaalachtige Engelse stem moet je ook eerst wel even wennen.
Maar je kan ook ter plekke nog beslissen of je een GPS neemt of niet.
Indien je van plan bent om veel in grote steden te rijden zou ik het overwegen. Het alternatief zijn gedetailleerde kaarten van al die steden.
Succes,
Domi
Maar bv. in Yosemite, Point Reyes en andere uithoeken had ie geen ontvangst.
Bovendien was het toestel van Avis van het GSM-type met een minischermpje (geen grote overzichtskaart en zo) en aan de metaalachtige Engelse stem moet je ook eerst wel even wennen.
Maar je kan ook ter plekke nog beslissen of je een GPS neemt of niet.
Indien je van plan bent om veel in grote steden te rijden zou ik het overwegen. Het alternatief zijn gedetailleerde kaarten van al die steden.
Succes,
Domi
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Alamo verhuurt in principe van alles,bij vooruit boeken krijg je vaak een ander type auto uit dezelfde klasse.
In November jl nog via internet geboekt,een Buick.
Bij aankomst kregen we een hagelnieuwe Chrysler 300 Touring....nog veel lekkerder dus.
Chevrolet Trailblazer,Jeep Grand Cherokee,in de suv klasse hebben ze ook van alles rondrijden.
GPS lijkt mij redelijk overbodig,heb je niet echt veel aan als je een beetje de wegen volgt.
Je mag toch niet met je huurwgaen de woestijn in en van de wegen af.
In November jl nog via internet geboekt,een Buick.
Bij aankomst kregen we een hagelnieuwe Chrysler 300 Touring....nog veel lekkerder dus.

Chevrolet Trailblazer,Jeep Grand Cherokee,in de suv klasse hebben ze ook van alles rondrijden.
GPS lijkt mij redelijk overbodig,heb je niet echt veel aan als je een beetje de wegen volgt.
Je mag toch niet met je huurwgaen de woestijn in en van de wegen af.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1246 Weergaves
-
Laatste bericht door IngridUSA
-
- 17 Reacties