Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
hotel San Francisco
-
- Amerika-ontdekker
hotel San Francisco
hallo,
ben bezig met de laatste nachten te boeken van onze reisen zoek voor 3 nachten een goed hotel in of in de buurt van San Francisco (we hebben een huurauto). het is onze bedoeling de stad te zien én een zwembad te hebben.
heeft iemand tips voor welk hotel te nemen?
bvd
gr. anita
ben bezig met de laatste nachten te boeken van onze reisen zoek voor 3 nachten een goed hotel in of in de buurt van San Francisco (we hebben een huurauto). het is onze bedoeling de stad te zien én een zwembad te hebben.
heeft iemand tips voor welk hotel te nemen?
bvd
gr. anita
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: hotel San Francisco
ik denk dat veel mensen hier de Holiday Inn of Holiday Inn Express geboekt hebben in SF via Hotwire
beide hotels liggen in de buurt van Fishermans Warf. een tijdje geleden was dat ongeveer 65$ per nacht, maar wel niet meer te annuleren natuurlijk. als je hierover meer info wilt, moet je maar eens kijken in het Hotwire/Priceline topic.

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
Hallo,
Wij verblijven momenteel (ja, je leest het goed) in de Holiday Inn Golden Gateway op Van Ness avenue. Die op Fishermans Wharf was natuurlijk leuker, maar ook duurder geweest. Het hotel heeft ook een zwembad, maar we zijn er nog niet geraakt wegens te veel te zien in deze stad.
Mocht je auto nog niet vastliggen, is het het overwegen waard om die pas op te halen nadat je SFO verlaat of in te leveren als je hier toekomt. Je betaalt je hier namelijk blauw aan parkeerkosten (bv. parkeergarage bij het SFO museum of modern art: $2 voor 20 minuten). Andere parkeergelegenheid dan parkeergarages in het centrum is moeilijk te vinden. Ook de hotels rekenen flink door (gemakkelijk $30/nacht).
Met het openbaar vervoer raak je hier overal, frequentie ligt hoog een prijs is goed te doen ($18/voor drie dagen, gebruik van de cable car incluis!)
Wij verblijven momenteel (ja, je leest het goed) in de Holiday Inn Golden Gateway op Van Ness avenue. Die op Fishermans Wharf was natuurlijk leuker, maar ook duurder geweest. Het hotel heeft ook een zwembad, maar we zijn er nog niet geraakt wegens te veel te zien in deze stad.
Mocht je auto nog niet vastliggen, is het het overwegen waard om die pas op te halen nadat je SFO verlaat of in te leveren als je hier toekomt. Je betaalt je hier namelijk blauw aan parkeerkosten (bv. parkeergarage bij het SFO museum of modern art: $2 voor 20 minuten). Andere parkeergelegenheid dan parkeergarages in het centrum is moeilijk te vinden. Ook de hotels rekenen flink door (gemakkelijk $30/nacht).
Met het openbaar vervoer raak je hier overal, frequentie ligt hoog een prijs is goed te doen ($18/voor drie dagen, gebruik van de cable car incluis!)
onze trip door Texas en New Mexico: http://tosofrenda-texas2013.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hallo SenT,
Ben jij tevreden over HI Golden Gateway,of gaat de voorkeur toch echt naar HI Fishermans warf?
Hoever is het lopen naar Fishermans Warf vanaf het Golde Gateway en ligt het hotel voor de rest gunstig of niet?
groetjes Anna
Ben jij tevreden over HI Golden Gateway,of gaat de voorkeur toch echt naar HI Fishermans warf?
Hoever is het lopen naar Fishermans Warf vanaf het Golde Gateway en ligt het hotel voor de rest gunstig of niet?
groetjes Anna
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben een aantal keren in Millbrae (vlak bij het vliegeld overnacht, in de BW El Rancho Inn. Pima motel met een klein zwembad. Er zullen daar in de buurt nog wel meer mogelijkheden zijn. Nadeel is dat je met de auto of trein naar het centrum moet. Voordeel van een motel daar in de buurt is dat de temperatuur meestal veel aangenamer is dan in SF zelf. Ik denk dat je geen zwembad nodig hebt als je in het centrum zit; meestal is het te koud om lekker te zwemmen en te zonnen, en veel tijd zul je er ook niet voor hebben.
Wij hebben voor de komende zomer voor een motel aan de Columbus Ave gekozen (de Columbus Motor Inn). Ligt op loopafstand van Fisherman's Wharf.
Marianne
Wij hebben voor de komende zomer voor een motel aan de Columbus Ave gekozen (de Columbus Motor Inn). Ligt op loopafstand van Fisherman's Wharf.
Marianne
Wij hadden vorig jaar een hotel met zwembad in San Francisco Sheraton Fisherman's Warf. Is wel prijzig maar je hebt dan wel een zwembad. Ik moet wel eerlijk zeggen dat we het zwembad niet gebruikt hebben. We kwamen er niet aan toe in San Francisco
- Baia
- Amerikakenner
- Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
- Contacteer:
Ja ik zou ook zeggen dat een zwembad aan je hotel in SF niet echt nuttig is. Wij hebben geboekt bij de Wharf inn. Geen zwembad idd, maar niet te duur en lekker dicht bij alles. Wel beperkt aantal kamers. Ik denk dat een hotel met zwembad midden in Sf echt wel prijzig zal zijn.
maar kan eens rondkijken.
maar kan eens rondkijken.
-
- Amerika-newbie
Hoi,
We hebben de afgelopen nachten overnacht in het Stratford Hotel, leuk hotel, dicht bij unionsquare, centaal gelegen en voor 247 dollar voor drie nachten. Ontbijt stelt niet veel voor en de kamers zijn niet overdreven groot. Groot genoeg als je het mij vraagt.
We hebben de afgelopen nachten overnacht in het Stratford Hotel, leuk hotel, dicht bij unionsquare, centaal gelegen en voor 247 dollar voor drie nachten. Ontbijt stelt niet veel voor en de kamers zijn niet overdreven groot. Groot genoeg als je het mij vraagt.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
klopt onder andere wij hebben via hotwire het holiday inn at fishermans wharf geboekt voor 69 $...als ik er nu zou boeken kost het hotel 208 $ per nacht. Op beide prijzen komt wel nog de parkeerkosten. Wellicht dat er op hotwire voor jullie ook wat leuks te vinden is?Doockles schreef:ik denk dat veel mensen hier de Holiday Inn of Holiday Inn Express geboekt hebben in SF via Hotwirebeide hotels liggen in de buurt van Fishermans Warf. een tijdje geleden was dat ongeveer 65$ per nacht, maar wel niet meer te annuleren natuurlijk. als je hierover meer info wilt, moet je maar eens kijken in het Hotwire/Priceline topic.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Hoi,
Wij hebben 2 jaar geleden gelogeerd in het Mosser hotel in downtown San Francisco. Dit hotel is zeer aan te raden
daar het op wandelafstand ligt van vele winkels, restaurants, musea, ... Het is een heel charmant hotel in een sfeer
die doet denken aan het San Francisco van begin jaren 1900. Ook het personeel is heel vriendelijk. Naast het hotel
is er een restaurant met gezellige bar waar ze Stella Artois vant vat serveren.
Groetjes Tom
Wij hebben 2 jaar geleden gelogeerd in het Mosser hotel in downtown San Francisco. Dit hotel is zeer aan te raden
daar het op wandelafstand ligt van vele winkels, restaurants, musea, ... Het is een heel charmant hotel in een sfeer
die doet denken aan het San Francisco van begin jaren 1900. Ook het personeel is heel vriendelijk. Naast het hotel
is er een restaurant met gezellige bar waar ze Stella Artois vant vat serveren.
Groetjes Tom
Hey,
Wij hadden 1,5 jaar geleden Holiday inn Civic centre.
het hotel op zich is netjes alleen vonden wij het niet in de goede buurt liggen.
Als we naar de winkels of the cable car wilden, moesten we een stukje lopen (niet super ver hoor) en daar lagen zwervers.
Dus we dachten dan lopen we via de andere kant terug en daar stonden van die "bendes".
Dus dat was om 18:00 het hotel in en niet in het donker over straat.
Misschien dat wij ons te snel bedreigd voelden hoor maar wij zouden als we er nog een keer heen zouden gaan eerder een hotel in de buurt van Fisherman's Warf nemen.
Groetjes Tamara
Wij hadden 1,5 jaar geleden Holiday inn Civic centre.
het hotel op zich is netjes alleen vonden wij het niet in de goede buurt liggen.
Als we naar de winkels of the cable car wilden, moesten we een stukje lopen (niet super ver hoor) en daar lagen zwervers.
Dus we dachten dan lopen we via de andere kant terug en daar stonden van die "bendes".
Dus dat was om 18:00 het hotel in en niet in het donker over straat.
Misschien dat wij ons te snel bedreigd voelden hoor maar wij zouden als we er nog een keer heen zouden gaan eerder een hotel in de buurt van Fisherman's Warf nemen.
Groetjes Tamara
2003: Florida
2006: Zuid-West Amerika
2008: Noord-West Amerika
2009: Florida
2011: Noord-West Amerika & Canada
2012: Noord-Oost Amerika & Canada
2013: Zuid-West Amerika & Hawaii
2014: zuid-west Amerika & Yellowstone np
2006: Zuid-West Amerika
2008: Noord-West Amerika
2009: Florida
2011: Noord-West Amerika & Canada
2012: Noord-Oost Amerika & Canada
2013: Zuid-West Amerika & Hawaii
2014: zuid-west Amerika & Yellowstone np
Wij komen in SFO aan en hebben via hotwire 3 nachten Westin St. Francis geboekt (aan union square) en de laatste twee nachten zitten we in Best Western Tuscan Inn bij Fisherman's Wharf. Geen idee of het prima hotels zijn (als ik google wel aardige ervaringen van gasten). Ik ben alleen nog niet geweest dus kan je (nog) niet zeggen of het ook echt oké is.
-
- Amerika-ontdekker
Hetzelfde geldt voor ons: wij blijven 2 nachten in het palace hotel (4,5 ster) aan union square. Lijkt me een poepie de luxe hotel met alles erop en eraan direct in het centrum. Via hotwire 119 dollar per nacht. http://www.sfpalace.com/main/home.htm
Ik ben ook al een tijdje aan het rondkijken naar een goede deal in SFO maar omdat we pas begin september 2008 gaan, zal ik daar nog wel even op moeten wachten (men heeft nu vooral aanbiedingen voor de zomer
). Ik heb net wel deze deal gezien: http://hotels.travelzoo.com/california-hotels/40437
Het is volgens mij een zeer luxe hotel
en zou er graag overnachten maar onze reisdata vallen helaas niet binnen de termijn. Vraag me overigens niet wat de parkeerkosten zijn, zal wel zeer prijzig zijn 
Anyway, de deal ziet er goed uit. Iemand ervaring met dit hotel? (Volgens mij is er trouwens iets van een (dure?)spa club, geen zwembad)

Het is volgens mij een zeer luxe hotel

Anyway, de deal ziet er goed uit. Iemand ervaring met dit hotel? (Volgens mij is er trouwens iets van een (dure?)spa club, geen zwembad)
Reis September 2009
Wij gaan ook pas in september en hebben onze deal juist nu gekregen. Ik las elders op dit forum dat er in september een grote conferentie is en dat tussen 22/25 september alles volzit. (vandaar dat ik in die periode in een 3* zit en geen 4* kon krijgen). Bij mijn aankomst zit ik in het luxe http://www.westinstfrancis.com/ aan Unionsquare voor $ 110 incl. tax. Ik kan je verklappen dat ik meer kwijt was voor de BW Tuscan inn ($135) dan voor dit hotel.maartvos schreef:Ik ben ook al een tijdje aan het rondkijken naar een goede deal in SFO maar omdat we pas begin september 2008 gaan, zal ik daar nog wel even op moeten wachten (men heeft nu vooral aanbiedingen voor de zomer).
Ook wij hebben de Holiday Inn Fisherman's Wharf geboekt voor juni
Was $104/nacht via Hotwire (een tweetal weken geleden).

annath schreef:Hallo SenT,
groetjes Anna
Sorry voor het late antwoord, pas nu terug internet op onze route.
Golden Gteway naar Fishermans Wharf is een dertig minuten doorwandelen. Fishermans Wharf is zeker leuker en ook dichter bij het centrum. Ons stoorde de ligging van Golden Gateway echter niet omdat de bus zo goed als voor de deur stopt en met 1 overstap waren we binnen 15 minuten bij de Wharf. Tijdens de gewone uren was er om de 5 minuten een bus richting toeristisch centrum. Tijdens de late uurtjes wordt de frequentie om de 20 minuten/ half uur. Zo zijn wij vanuit Fishermanss Wharf te voet teruggekeerd... Lastig want was echt bergop en -af.
onze trip door Texas en New Mexico: http://tosofrenda-texas2013.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht