In augustus maak ik met mijn gezin een rondreis met een camper door zuid west amerika. Nu heb ik de route al grotendeels gemaakt (met behulp van o.a. dit forum). Alleen heb ik nog onvoldoende invulling voor het gedeelte tussen Los Angeles en de Grand Canyon. Heeft iemand suggesties voor deze route (er mogen best een of twee overnachtingen in zitten).
Ik ken natuurlijk de rest van je route niet, maar wij zijn via Las Vegas gereden. Daar zou je 1 of 2 nachten kunnen blijven.
LA--> Las Vegas is ongeveer 5 uurtjes rijden (als je rustig aan doet)
Las Vegas --> Grand Canyon met tussenstop bij de Hoover Dam is ook ongeveer 5 uurtjes
De rest van de route gaat na de Grand Canyon richting monument Valley en dan via Brice en Zion naar Las Vegas. Ik gan dus niet op de heenweg naar Las Vegas. Ik twijfel of ik via Needles of Laughlin naar de G.C. zal gaan of via Palm Springs.
allo,
indien niet via las vegas eventueel trachten sedona/flagstaff mee te pikken.
laughlin is een mini las vegas, is dus ook geen must vermits je later het grote werk ziet.
jacques
Een leuke route is ook vanaf LA de 15 naar Barstow,dan de 40 naar needles en door naar Kingman,waar je dan de oude route 66 kan pakken richting Grand Canyon.
Niet echt spectaculair,maar Needles is een leuk plaatsje,en de route 66 is zowiezo leuk om gereden te hebben.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.