Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

leuke route Los Angeles naar de Grand Canyon

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
johannes
Amerika-newbie

leuke route Los Angeles naar de Grand Canyon

Bericht door johannes »

In augustus maak ik met mijn gezin een rondreis met een camper door zuid west amerika. Nu heb ik de route al grotendeels gemaakt (met behulp van o.a. dit forum). Alleen heb ik nog onvoldoende invulling voor het gedeelte tussen Los Angeles en de Grand Canyon. Heeft iemand suggesties voor deze route (er mogen best een of twee overnachtingen in zitten).

Jan
PBa
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door PBa »

Ik ken natuurlijk de rest van je route niet, maar wij zijn via Las Vegas gereden. Daar zou je 1 of 2 nachten kunnen blijven.

LA--> Las Vegas is ongeveer 5 uurtjes rijden (als je rustig aan doet)
Las Vegas --> Grand Canyon met tussenstop bij de Hoover Dam is ook ongeveer 5 uurtjes
Ons reisverslag over New York en Zuidwest Amerika op: http://www.reisverslag.info
johannes
Amerika-newbie

Bericht door johannes »

De rest van de route gaat na de Grand Canyon richting monument Valley en dan via Brice en Zion naar Las Vegas. Ik gan dus niet op de heenweg naar Las Vegas. Ik twijfel of ik via Needles of Laughlin naar de G.C. zal gaan of via Palm Springs.

Jan
jta
Amerika-expert

Bericht door jta »

allo,
indien niet via las vegas eventueel trachten sedona/flagstaff mee te pikken.
laughlin is een mini las vegas, is dus ook geen must vermits je later het grote werk ziet.
jacques
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Een leuke route is ook vanaf LA de 15 naar Barstow,dan de 40 naar needles en door naar Kingman,waar je dan de oude route 66 kan pakken richting Grand Canyon.

Niet echt spectaculair,maar Needles is een leuk plaatsje,en de route 66 is zowiezo leuk om gereden te hebben.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik zou absoluut proberen via de scenic route 89 te rijden. De omgeving van Sedona is echt schitterend!

Marjon
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

vana schreef:Ik zou absoluut proberen via de scenic route 89 te rijden. De omgeving van Sedona is echt schitterend!

Marjon
Hier kan ik mezelf helemaal in vinden, eerst een stuk over de I-10 en dan gelijk Joshua Tree NP meepakken ook een schitterend park.
Rob
johannes
Amerika-newbie

Bericht door johannes »

Bedankt voor alle reacties. Ik zal proberen ze zoveel mogelijk in mijn route te verwerken. Als deze klaar is zal ik hem op internet plaatsen.

Jan.
vakantieganger
Amerika-newbie
Contacteer:

Bericht door vakantieganger »

Bij Palm Springs in Cabazon zit een groot outletcenter is ook erg de moeite waard en dan Joshua Tree NP
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer