Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Channel Islands NP

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
ess
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Channel Islands NP

Bericht door ess »

Hallo,

Iemand hier wel eens geweest??? Hoeveel tijd moet je voor dit park uitrekken en is het de moeite waard?

Groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
fleaboi
Amerika-newbie

Re: Channel Islands NP

Bericht door fleaboi »

We hebben momenteel vier dagen om Highway 1 af te leggen van L.A. nr San Francisco en ik vroeg me af of deze eilandengroep een tussenstop waard is?

Zijn er mensen die een specifieke voorkeur hebben voor één van de eilanden? Anacapa Isl., Santa Cruz Isl., Santa Rosa Isl., San Miguel Isl., Santa Barbara Isl. ?

We zijn vooral op zoek naar natuurpracht en eventueel een mooie hike of zelfs kajaktocht?

Alvast bedankt!

Cheerio!
alje
Amerikafan

Re: Channel Islands NP

Bericht door alje »

Zie www.islandpackers.com . Ik ben wel een keer met een walvistrip meegeweest, en die landde ook op Anacapa. Het is zeker een mooie omgeving, Anacapa is verder kaal. Santa Cruz is waarschijnlijk mooier om te hiken. De andere eilanden liggen echt ver weg.Hou er rekening mee dat de eilanden onbewoond zijn, er is geen onderdak, je kunt er wel kamperen als je een tent bij je hebt. Dagtrips: zie website. Hou ook rekening met de time-table van de boten (zie website) en goedkoop is het ook niet. Maar vast wel bijzonder.
groet Alje
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer