Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel LAX

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Hotel LAX

Bericht door Martin & Marianne »

Wij zijn voor de laatste nacht van onze vakantie nog op zoek naar een hotel bij LAX. Onze vlucht vertrekt aan het eind van de ochtend, en ik weet nog niet of het handig is om de auto de avond van te voren in te leveren, of vlak voor vertrek. Het eerste is natuurlijk wat goedkoper, maar wel wat meer rompslomp.
Wij zoeken een hotel met zwembad, zodat de kinderen wat te doen hebben als wij proberen alle spullen weer in de koffers te krijgen en om te relaxen als dat eindelijk gelukt is :wink: . Het lijkt me ook wel fijn als er wat restaurants op loopafstand zijn, maar ik kan daar bij de sites van de hotels niet veel over vinden.
De Four Points Sheraton lijkt mij wel aardig (zwembad, kamers met 2 queens), maar misschien zijn er nog meer tips?

Marianne
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: Hotel LAX

Bericht door Rob »

Martin & Marianne schreef:De Four Points Sheraton lijkt mij wel aardig (zwembad, kamers met 2 queens), maar misschien zijn er nog meer tips?

Marianne
Is een goede keuze, wij hebben er al verschillende keren (aan het begin van de vakantie) geslapen, het zit ook nog dicht bij de (meeste) autoverhuurstations en heeft een (gratis) shuttlebus naar LAX.
Rob
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Wij hebben in het jaar 2000 de laatste nachten van onze eerste Amerikavakantie doorgebracht in het Hilton Los Angeles Airport, website.
Luxe hotel. prima zwembad, vlak bij het vliegveld en de autoverhuur, airport-shuttle-vervoer, garage tegen betaling.
In de buurt zitten eetgelegenheden. Heb je Streets and Trips? Zo ja, dan kan je daarmee onder andere ook in de buurt van een hotel naar restaurants zoeken.

Afhankelijk van de ophaaltijd van jullie auto aan het begin van de vakantie, hoeft het niet duurder te zijn om de auto op de dag van vertrek aan het vliegveld in te leveren. Er wordt toch per 24 uur verhuurd?
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
jan c
Amerika-ontdekker

Bericht door jan c »

Marianne, als je vlucht zo laat op de ochtend vertrekt, waarom wil je dan een airport hotel? Je zou ook iets verderop kunnen gaan zitten, rustiger in ieder geval en goedkoper wellicht. Ik heb zelf 1x voor zaken gevlogen vanaf LAX, zat toen in het Marriott, niets slecht maar ook niets bijzonders. Erg onrustig in het hotel omdat er 24 uur per dag mensen aankomen en vertrekken. Gr. Jan
Anja79
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Anja79 »

Martin & Marianne schreef:Wij zijn voor de laatste nacht van onze vakantie nog op zoek naar een hotel bij LAX.
Hier zijn wij ook nog naar op zoek. De Four Points Sheraton lijkt me inderdaad wel aardig, maar ik ben ook wel benieuwd of er nog meer tips zijn.

Onze vlucht vertrekt om 7.30 uur 's ochtends en wij leveren de auto dus al de avond van tevoren in.
Wij zoeken dus in elk geval een hotel met een airport shuttle, niet te ver van het vliegveld af.

Groetjes,
Anja
Cisca
Amerikakenner

Bericht door Cisca »

Wij blijven de eerste nacht bij LAX slapen. Via het reisbureau hebben we voor het Marriott LAX gekozen. totaalprijs was 77 Euro. Het heeft wel een zwembad.
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

Wij hebben destijds overnacht in het Hacienda.
Is ons goed bevallen. Het hotel had inderdaad ook een zwembad (maar wij hebben er geen gebruik van gemaakt, we kwamen pas laat aan).
Ik kan me overigens niet herinneren dat we last van rumoer hebben gehad.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Ik had bij gisteren Tioga Tours een offerte aangervaagd voor de autohuur (een minivan is bij usareisen niet echt goedkoop) en ook meteen maar even voor een nachtje LAX. Zij komen met:
- Hacienda Hotel at Lax Airport, 67 euro p.4pk.p.n.
- Howard Johnson Lax Airport, 67 euro p.4pk.p.n.
- Radisson Los Angeles Airport, 86 euro p.4pk.p.n.

Ha,ha, het wordt er niet makeklijker op.

Marco,
Wij krijgen de auto 's avonds om 9 uur, dus het scheelt wel een dag als we hem eerder inleveren.
Mijn streets & trips is redelijk oud, en ik vind met name chinese restaurants, daar gaan we niet voor. Zie je ook Denny's enzo op S&T?
Ik ga vanavond even verder speuren.

Jan c
Ik weet eigenlijk niet hoe laat we op LAX moeten zijn, maar ik vind het geen prettig idee om vanuit Orchid Suites (daar zitten we de andere dagen) in de spits naar LAX te moeten rijden. Je zult dan toch een ruime marge in moeten bouwen, en dan zit je of in de zenuwen dat je te laat bent (angst van Martin), of je bent uren te vroeg op het vliegveld (angst van mij). Stel ik mij zo voor. :wink:

Marianne
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Wij hebben in Howard Johnson geslapen en wij waren gezien de prijs aangenaam verrast.
Het was er rustig. Geen last van vliegtuigen, vertrekkende of aankomende gasten.

Groetjes,

Carine
Groetjes,
Carine
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Martin & Marianne schreef:Marco,
Wij krijgen de auto 's avonds om 9 uur, dus het scheelt wel een dag als we hem eerder inleveren.
Mijn streets & trips is redelijk oud, en ik vind met name chinese restaurants, daar gaan we niet voor. Zie je ook Denny's enzo op S&T?

Marianne
Wat betreft de autohuur: ik weet niet hoeveel dagen jij huurt, maar soms is het zo, dat als je volle weken huurt het goedkoper is, dan wanneer je per dag huurt.
Voorbeeld: auto nodig 3 weken + 5 dagen. Dan kan het zijn dat huren voor 4 weken goedkoper is, dan 3 weken + 5 losse dagen.
Maar als je de auto precies 4 weken nodig hebt, je hem 's avonds terug inlevert voor 21.00 uur, dan is dat okee.
Heb je hem een dag langer nodig, alleen de ochtend, ja, dan kost het een dag extra huur. Maar, dan heb je de avond voor het vertrek het wel wat makkelijker, in ieder geval geen rompslomp van terugbrengen auto naar de verhuurder, met de autoverhuurshuttlebus naar het vliegveld, met de hotelshuttle van het vliegveld terug naar het hotel. Het is de keuze die je maakt.

Mijn Streets and Trips is de versie van 2007.
Hier heb ik een voorbeeld-print-screen neergezet van een deel van Los Angeles, een deelgebied van de West Century Boulevard, net ten noorden van LAX.
Je ziet daarop o.a. het Hilton, het Marriott en nog wat andere hotels en ook een aantal restaurants.
Het kan zijn dat je de afbeelding niet scherp ziet, maar dan moet je met de muisaanwijzer een keer in het beeld klikken. Ik hoop, dat het dan duidelijk leesbaar is.

Maar kan jij niet in jouw S&T ook andere restaurants dan de Chinese restaurants "aanzetten"?
Bij mijn S&T doe ik dat als volgt:
Bovenin het scherm via de tab "View" / "Show or Hide Places",
dan komt er een schermpje met twee tabs, te weten "Restaurants" en "Places".
Onder de tab "Restaurants" kan ik diverse soorten restaurants aan- of uitvinken, zoals: Asian, BBQ, Chinese, Delis, enz.
Onder de tab "Places" kan ik bijvoorbeeld aan- of uitvinken: airport, amusement parks, auto service, campgrounds, gas stations, hotels and motels, rental car agencies, shopping en nog veel meer.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Jeroen80
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Jeroen80 »

Wij hebben op 30 april ook overnacht in het Howard Johnson Hotel. Goed hotel voor de prijs. Geen klachten over.
Ik denk wel niet dat ze er zwembad hebben. In ieder geval geen gezien.
Jann
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Jann »

Dag Marianne,

ook wij sliepen vorig jaar in Howard Johnson International Airport.
Prima hotel voor zijn prijs. Heel dicht bij luchthaven met gratis shuttle er naartoe.
Er is zeker en vast een zwembad, aan de voorzijde van het hotel, niet zo groot maar zeker voldoende om je wat te relaxen.
Het hotel zelf heeft ook een restaurant. Wij aten er een heerlijke steak (maar ze hebben ook kleinere gerechten en pizza's enz...) en prijzig was het zeker niet.
Vlak achter het hotel heb je ook nog een typisch Amerikaans eethuis waar je vanalles kan krijgen.
Aanpalend is er ook nog een 7-eleven.

Jann
reis 2018 + roadbooks vorige reizen
noordwest 2009 - zuidwest 2010 - Canada 2011 - zuidwest 2012 - oost USA 2013 - Florida 2014 - zuid USA 2015 - Texas 2016 - Californië 2017 - Vancouver Island 2018
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bedankt voor de uitleg Marco.
markro schreef:Maar kan jij niet in jouw S&T ook andere restaurants dan de Chinese restaurants "aanzetten"?
Ja wel hoor, maar ik zag er ontzettend veel, ook nog wel wat Italiaanse restaurants, maar verder niet veel.

En wat de auto betreft; we gaan voor het gemak, dus gewoon de laatste dag inleveren.

Marianne
Tim1980
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Tim1980 »

Wij zaten vorig jaar in het Westin LAX. Een top hotel!!
http://timenmo2010.waarbenjij.nu/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2009.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2008.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2007.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer