Martin & Marianne schreef:Marco,
Wij krijgen de auto 's avonds om 9 uur, dus het scheelt wel een dag als we hem eerder inleveren.
Mijn streets & trips is redelijk oud, en ik vind met name chinese restaurants, daar gaan we niet voor. Zie je ook Denny's enzo op S&T?
Marianne
Wat betreft de autohuur: ik weet niet hoeveel dagen jij huurt, maar soms is het zo, dat als je volle weken huurt het goedkoper is, dan wanneer je per dag huurt.
Voorbeeld: auto nodig 3 weken + 5 dagen. Dan kan het zijn dat huren voor 4 weken goedkoper is, dan 3 weken + 5 losse dagen.
Maar als je de auto precies 4 weken nodig hebt, je hem 's avonds terug inlevert voor 21.00 uur, dan is dat okee.
Heb je hem een dag langer nodig, alleen de ochtend, ja, dan kost het een dag extra huur. Maar, dan heb je de avond voor het vertrek het wel wat makkelijker, in ieder geval geen rompslomp van terugbrengen auto naar de verhuurder, met de autoverhuurshuttlebus naar het vliegveld, met de hotelshuttle van het vliegveld terug naar het hotel. Het is de keuze die je maakt.
Mijn Streets and Trips is de versie van 2007.
Hier heb ik een voorbeeld-print-screen neergezet van een deel van Los Angeles, een deelgebied van de West Century Boulevard, net ten noorden van LAX.
Je ziet daarop o.a. het Hilton, het Marriott en nog wat andere hotels en ook een aantal restaurants.
Het kan zijn dat je de afbeelding niet scherp ziet, maar dan moet je met de muisaanwijzer een keer in het beeld klikken. Ik hoop, dat het dan duidelijk leesbaar is.
Maar kan jij niet in jouw S&T ook andere restaurants dan de Chinese restaurants "aanzetten"?
Bij mijn S&T doe ik dat als volgt:
Bovenin het scherm via de tab "View" / "Show or Hide Places",
dan komt er een schermpje met twee tabs, te weten "Restaurants" en "Places".
Onder de tab "Restaurants" kan ik diverse soorten restaurants aan- of uitvinken, zoals: Asian, BBQ, Chinese, Delis, enz.
Onder de tab "Places" kan ik bijvoorbeeld aan- of uitvinken: airport, amusement parks, auto service, campgrounds, gas stations, hotels and motels, rental car agencies, shopping en nog veel meer.