Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
venetian of palazzo
venetian of palazzo
We gaan in oktober naar vegas toe en twijfelen tussen deze twee hotels.
We vragen ons af of er wel een verschil is.
Is er al iemand geweest of heeft iemand er al iets over gehoord?
We vragen ons af of er wel een verschil is.
Is er al iemand geweest of heeft iemand er al iets over gehoord?
Laatst gewijzigd door kwennie op 01 sep 2008, 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- buur
- Amerikakenner
Re: is dit haalbaar
Dit plan is meestal OK.
In Zion kun je op de weg van LV naar Bryce wel een korte wandeltocht doen, best de Canyon Overlook Trail, aka Pine Creek Overlook Trail.
Als je graag wandelt, zou je mischien langer in Page blijven, maar ik heb nog geen idee, waar deze tijd weg te neemen.
Tussen Grand Canyon en Joshua kun je in Sedona overnachten, een stadje in mooie landschap, maar van da is het natuurlijk de volgende dag erg lang tot Joshua.
In Zion kun je op de weg van LV naar Bryce wel een korte wandeltocht doen, best de Canyon Overlook Trail, aka Pine Creek Overlook Trail.
Als je graag wandelt, zou je mischien langer in Page blijven, maar ik heb nog geen idee, waar deze tijd weg te neemen.
Tussen Grand Canyon en Joshua kun je in Sedona overnachten, een stadje in mooie landschap, maar van da is het natuurlijk de volgende dag erg lang tot Joshua.
Groetjes, Thomas.
- Baia
- Amerikakenner
- Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
- Contacteer:
Die route is ok, enkel 1 nachtje in Page vind ik te weinig. Er is daar zoveel te doen (Glen Canyon Dam, Lake Powel, Antylope Canyon, Horseshoe bend,...). Ik zou dat extra nachtje Death Valley weglaten en dat voor Page houden. 2 nachten in Death Valley is echt niet nodig.
Voor een overnachting tussen GC en Joshua tree slapen wij in Blythe. Lekker goedkoop
Zion overslaan is zeker zonde. Ik zou dus ook een nachtje Bryce vervangen door een nachtje Zion. Dat is iets minder relaxed, maar je ziet weer iets meer.
Of jullie ergens veel te lang zijn? Ja, dat nachtje Phoenix... Zo veel is er in deze stad niet te zien.
Voor een overnachting tussen GC en Joshua tree slapen wij in Blythe. Lekker goedkoop

Zion overslaan is zeker zonde. Ik zou dus ook een nachtje Bryce vervangen door een nachtje Zion. Dat is iets minder relaxed, maar je ziet weer iets meer.

Of jullie ergens veel te lang zijn? Ja, dat nachtje Phoenix... Zo veel is er in deze stad niet te zien.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wanneer zijn jullie van plan om te gaan?
In de zomer lijkt mij twee nachten Death Valley wel wat veel. Doe liever nog een nacht tussen Yosemite en Death valley. Op tijd reserveren daar.
In plaats van twee nachten Bryce kun je ook een nacht Zion en een nacht Bryce doen.
Marianne
In de zomer lijkt mij twee nachten Death Valley wel wat veel. Doe liever nog een nacht tussen Yosemite en Death valley. Op tijd reserveren daar.
In plaats van twee nachten Bryce kun je ook een nacht Zion en een nacht Bryce doen.
Marianne
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kwestie van smaak natuurlijk,maar 2 nachten Death valley is zeker niet teveel,je kan daar wel 2 weken zitten en nog heel veel dingen niet gezien hebben,dat zou ik mooi zo houden,ik zie al zoveel mensen die er alleen maar doorheen rijden,zonde!
Ik zou dan eerder een nacht Grand Canyon laten vallen,tenzij je daar echt naar beneden wil lopen is 1 nacht genoeg.
Phoenix is best leuk om te zien,kan je onderweg ook mooi door Sedona,langs Montezuma's castle en eventueel via de Apache Trail Phoenix inrijden.
Ik zou dan eerder een nacht Grand Canyon laten vallen,tenzij je daar echt naar beneden wil lopen is 1 nacht genoeg.
Phoenix is best leuk om te zien,kan je onderweg ook mooi door Sedona,langs Montezuma's castle en eventueel via de Apache Trail Phoenix inrijden.