Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke camperverhuurder?
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Welke camperverhuurder?
Je hoort gewoon niet zoveel van Moturis hier eigenlijk. Zijn niet zoveel ervaringen mee. Ik ben erg benieuwd hoe deze jullie gaat bevallen!
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Welk type hebben jullie, op de site van Moturis staat dat er pas vanaf een C-29 standaard een generator in/onder de camper zit.Jerry & Diana schreef:Wij wilden ook graag een camper huren via Road Bear maar dat was helaas niet meer mogelijk op die datum. Huren nu via Moturis. Hoop dat deze ook goed zijn. volgens Tioga in ieder geval wel.
Wel iets om rekeing mee te houden als je in de warmere gebieden zit, als je geen electra hook-up hebt kan je de airco namelijk niet gebruiken zonder generator.
Rob
-
- Amerikafan
Wij krijgen de Moturis J-29. Deze heeft een 110-V generator.
Hoi,Jerry & Diana schreef:Wij wilden ook graag een camper huren via Road Bear maar dat was helaas niet meer mogelijk op die datum. Huren nu via Moturis. Hoop dat deze ook goed zijn. volgens Tioga in ieder geval wel.
wij zijn net terug van onze rondreis met een Moturis camper (25 ft met generator). Het is erg goed bevallen er stond ruim 15000 mijl op de teller hij was iets van 3 kwart jaar oud. Het is een mooie camper (heb geen vergelijkingsmateriaal...) het bed lag lekker en alles werkte goed. We zijn vertrokken vanuit Las Vegas. Er was alleen een communicatiestoornis over de plaats waar wij door Moturis opgehaald zouden worden (we stonden op de verkeerde plaats), dus uiteindelijk hebben we een taxi moeten nemen. We waren ook al vroeg op pad, rond 10 uur. In de camper lagen een aantal boeken/tijdschriften met allerlei campings in de buurt inclusief een cd rom van Woodall's is ook wel handig zoeken! We hadden twee fietsen erbij gehuurd, dat was ook echt super. (daarom hadden we eigenlijk voor Moturis gekozen, omdat dit bij Road Bear niet mogelijk was) Al met al heel goed bevallen, geen problemen.
Gr. Iris
sept 2007 5 dgn LV
april-mei 2008 23 dgn camperrondje LV - LV: LV - DV - SQ - YO - SF - GC - PG - ZI - LV
sept 2010 16 dgn camperrondje :PHX - SLC: PH - SD - PG - MV - MO - CR - BR - SLC + een weekje SLC
april 2011 8 dgn Florida
juni 2012 12 dgn Florida
april-mei 2008 23 dgn camperrondje LV - LV: LV - DV - SQ - YO - SF - GC - PG - ZI - LV
sept 2010 16 dgn camperrondje :PHX - SLC: PH - SD - PG - MV - MO - CR - BR - SLC + een weekje SLC
april 2011 8 dgn Florida
juni 2012 12 dgn Florida
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Leuk om eens een reactie over Moturis te horen, die lijkt hier op het forum vrij onbekend.
-
- Amerikafan
Hoi Iris, wat leuk om eens iets te horen over Moturis! En dan gelukkig ook nog eens een positief bericht.
Wij hebben via Moturis ook 4 mountainbikes gehuurd. Waren het een beetje goede fietsen? Zijn er voldoende mogelijkheden in de parken om te fietsen? Heb je misschien nog een foto zodat we een beetje een idee te krijgen van de binnenkant. We hebben al het hele internet afgestruind, maar foto's van Moturis zijn bijna niet te vinden.
Hoor graag van je.
Groetjes, Diana
Wij hebben via Moturis ook 4 mountainbikes gehuurd. Waren het een beetje goede fietsen? Zijn er voldoende mogelijkheden in de parken om te fietsen? Heb je misschien nog een foto zodat we een beetje een idee te krijgen van de binnenkant. We hebben al het hele internet afgestruind, maar foto's van Moturis zijn bijna niet te vinden.
Hoor graag van je.
Groetjes, Diana
Hoi Diana
Ik heb m'n foto's even doorgespit maar ik heb eigenlijk bijna geen foto's van de binnenkant! (jammer!!) Je kunt hier kijken http://pauleniris.myjalbum.net/fiets%20+%20camper/ daar heb ik 3 foto's opgezet van de camper en de fietsen, dan heb je in ieder geval een beetje een indruk. We hebben 2 nachten met z'n 4-en in de camper geslapen, de rest van de tijd met z'n 2-en, vandaar dat je op 1 foto een koffer op de tafel ziet liggen. De fietsen waren ok, wij hebben ze best vaak gebruikt en waren er erg blij mee! We hebben gefietst in Death Valley (Father Crowley Point), Yosemite (naar de Yosemite Falls en Mirror Lake), Grand Canyon (richting Hopi Point en richting Mather Point) en in Zion (Pa'rus Trail). Verder hebben we de fietsen vaak gebruik om dicht in de buurt van de camping nog wat rond te kijken. Zoals bijvoorbeeld in Marina (langs de kust). Als we de camper eenmaal geleveld hadden, hadden we geen zin meer om weer op pad te gaan met de camper. We gebruikten de fietsen ook om ff makkelijk naar de campingwinkel te rijden. We hadden bijvoorbeeld in Sequoia de Tokopah Valley Trail gelopen en waren aardig moe toen we terug kwamen, ff op de fiets naar de campingwinkel was wel een verademing, in lopen hadden we echt geen zin meer! Op het eerst gezicht lijken de fietsen een beetje 'shabby', maar als je erop rijdt merk je wel dat het redelijk goede fietsen zijn. Ik hoop dat je zo weer wat meer weet, als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel!
Gr. Iris
Ik heb m'n foto's even doorgespit maar ik heb eigenlijk bijna geen foto's van de binnenkant! (jammer!!) Je kunt hier kijken http://pauleniris.myjalbum.net/fiets%20+%20camper/ daar heb ik 3 foto's opgezet van de camper en de fietsen, dan heb je in ieder geval een beetje een indruk. We hebben 2 nachten met z'n 4-en in de camper geslapen, de rest van de tijd met z'n 2-en, vandaar dat je op 1 foto een koffer op de tafel ziet liggen. De fietsen waren ok, wij hebben ze best vaak gebruikt en waren er erg blij mee! We hebben gefietst in Death Valley (Father Crowley Point), Yosemite (naar de Yosemite Falls en Mirror Lake), Grand Canyon (richting Hopi Point en richting Mather Point) en in Zion (Pa'rus Trail). Verder hebben we de fietsen vaak gebruik om dicht in de buurt van de camping nog wat rond te kijken. Zoals bijvoorbeeld in Marina (langs de kust). Als we de camper eenmaal geleveld hadden, hadden we geen zin meer om weer op pad te gaan met de camper. We gebruikten de fietsen ook om ff makkelijk naar de campingwinkel te rijden. We hadden bijvoorbeeld in Sequoia de Tokopah Valley Trail gelopen en waren aardig moe toen we terug kwamen, ff op de fiets naar de campingwinkel was wel een verademing, in lopen hadden we echt geen zin meer! Op het eerst gezicht lijken de fietsen een beetje 'shabby', maar als je erop rijdt merk je wel dat het redelijk goede fietsen zijn. Ik hoop dat je zo weer wat meer weet, als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel!
Gr. Iris
sept 2007 5 dgn LV
april 2011 8 dgn Florida
juni 2012 12 dgn Florida
april 2011 8 dgn Florida
juni 2012 12 dgn Florida
Hoi Iris,
ook ik ben blij dat er iemand een recensie over de campers van Moturis schrijft, ook wij hebben er namelijk een gehuurd voor onze trip in September. Dus bedankt voor je feedback en de foto's natuurlijk!
Groetjes,
Katja
ook ik ben blij dat er iemand een recensie over de campers van Moturis schrijft, ook wij hebben er namelijk een gehuurd voor onze trip in September. Dus bedankt voor je feedback en de foto's natuurlijk!
Groetjes,
Katja
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Is ook moeilijk aan te geven, het is per frabrikant verschillend en de meeste verhuurders hebben campers van verschillende frabrikanten.Jerry & Diana schreef: Heb je misschien nog een foto zodat we een beetje een idee te krijgen van de binnenkant. We hebben al het hele internet afgestruind, maar foto's van Moturis zijn bijna niet te vinden.
Hoor graag van je.
Groetjes, Diana
Ook een ander bouwjaar kan weer een andere indeling geven.
Je weet pas als je de camper in ontvangst neemt welk type van welke fabrikant je mee krijgt, je kan dus niet van te voren aangeven dat je een speciaal model wil hebben.
Rob
Er stonden inderdaad campers van verschillende fabrikanten bij de verhuurder. Die van ons zag er in ieder geval netjes uit, wij hadden een Winnebago (Chalet).
-
- Amerikafan
Hoi Iris, bedankt voor de foto's en de informatie. We zijn weer een stuk wijzer geworden. Fietsen en camper zien er oké uit!
Groetjes, Diana
Groetjes, Diana
Wij zijn net terug van onze trip van een maand door Zuidwest USA en hebben vanuit Phoenix bij Cruise America een camper (25ft) opgehaald en daar in 16 dagen verschillende NP-en in Arizona en Utah mee bezocht. We kregen een spiksplinternieuwe mee. De nummers van de fabriek stonden er nog op en er was nog geen kentekenplaat. Er is een tijdelijke aangemaakt. De service was prima en alles was top aan de camper. Geen klachten, erg tevreden en wat betreft de stickers, wij vonden ze wel mooi en het is gewoon een sterke marketingtool van Cruise want op de diverse foto's die de huurders tijdens hun vakantie maken komt de camper ook vaak voor en dan is hun bedrijfsnaam steeds zichtbaar, reken maar dat dat wat voor de naamsbekendheid doet. Ook van familie die eerder naar USA en Canada is geweest heb ik alleen maar positieve verhalen over Cruise gehoord.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1402 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 16 Reacties